Прослухати матеріал
Прослухати матеріал
05:48 хвилин
У мережі «Молоко від фермера» у 2024 році 65 магазинів, 27 із них – відкриті за франшизою. Як запустити власну точку і наскільки це вигідний бізнес – Forbes розпитав трьох франчайзі.
Обирали між рестораном і продуктовим ритейлом, каже франчайзі «Молоко від фермера» Христина Гриньох. Перший магазин мережі разом із чоловіком відкрили в 2020 році. В 2024-му в неї чотири точки в столиці.
Можна орієнтуватися на $5000 прибутку з точки на місяць, каже власник семи франчайзингових точок «Молоко від фермера» Олександр Северинов. На окупність магазину йде більше двох років, каже Гриньох.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.