Категорія
Компанії
Дата

Аудиторія TikTok в Україні 9,5 млн людей, а реклама в 10 разів дешевша, ніж на Facebook. Кому та як варто продавати через TikTok

Незважаючи на міфи, що TikTok використовують лише діти, 40% української аудиторії більше 18 років. Зумери готові купувати через TikTok, тому бренди активно просувають тут свої товари та послуги. Плюси та мінуси TikTok для просування бізнесу

В українському сегменті платформи працюють АТБ, McDonalds, Citrus, Pepsi, Kernel, Intertop, Megogo та інші великі бренди. Це означає, що просування через TikTok є актуальним для абсолютно різних ніш.

Плюси TikTok

Можна виростити аудиторію лояльних клієнтів

У вересні 2021 року TikTok в Україні використовували 9,5 млн людей. Їхній середній вік 22–23 роки. Регулярний постинг якісного контенту від бренду дасть змогу сформувати в цих людей асоціативний зв'язок із ним та звернути увагу на свій товар.

Аудиторія TikTok в Україні 9,5 млн людей, а реклама в 10 разів дешевша, ніж на Facebook. Кому та як варто продавати через TikTok /Фото 1

статистика TikTok по Україні

Можна органічно отримати велику кількість переглядів без просування

У TikTok можна отримати 1 млн переглядів за один-два дні, за умови, що ви робите цікавий контент. Наприклад, відео ресторану Grandfish зібрало 10 млн переглядів за 15 днів. А сумарна кількість переглядів АТБ протягом року – близько 300 млн.

Після постингу відео платформа показує його кільком сотням людей. Якщо вони дивляться та добре реагують, TikTok починає показувати його масово. Просто знявши цікавий для людей контент, можна отримати мільйони переглядів без вкладень рекламного бюджету.

Дешева реклама в TikTok Ads

У TikTok, як і Facebook, є рекламний кабінет. У жовтні 2021 року з'явилася можливість офіційно запускати рекламу через платформу на території України. Поки що функціонал рекламних кабінетів обмежений, але це справа часу.

У Facebook 1000 показів реклами в Україні коштує $3,5+, у ТikТоk – $0,3. Це більш ніж у 10 разів дешевше. Крім того, у TikTok поки що не настільки багато рекламодавців конкурують за увагу людей, як у Facebook.

Аудиторія TikTok в Україні 9,5 млн людей, а реклама в 10 разів дешевша, ніж на Facebook. Кому та як варто продавати через TikTok /Фото 2

Мінуси TikTok

Аудиторія, яка підходить не всім брендам

Для брендів із цільовою аудиторією 50+ або з середнім чеком вище $2000–3000 просування в TikTok буде невигідним. 95–99% аудиторії платформи не купуватимуть товар таких брендів. Значить, таргет буде дуже дорогим та марним.

В Україні не всі готові купувати через TikTok

Причина цього – відсутність звички купувати безпосередньо через ТikTok і нижча платоспроможність, ніж, наприклад, в аудиторії США.

Величезний потік контенту: немає сенсу робити одноразову акцію

За місяць в українському ТikTok викладають 27 млн відео. Брендам, щоб закріпитися на платформі та утримати увагу аудиторії, потрібно публікувати хоча б по одному відео на день. Якщо кожна публікація набиратиме 50 000+ переглядів за день – цього достатньо. Якщо відео отримують мало переглядів, бажано публікувати два на день.

Як зробити обліковий запис у TikTok ефективним рекламним інструментом

1. Визначити завдання та зрозуміти, навіщо вам потрібен ТikTok. Якщо основний запит – це омолодження аудиторії чи залучення клієнтів віком від 18 до 45, то платформа стане чудовим варіантом.

2. Проаналізувати ЦА та накидати стратегію. Тут ви маєте відповісти на чотири запитання.

  • Хто ваша ЦА.
  • Що вони дивляться в ТikTok.
  • Який контент знімають для свого облікового запису.
  • Що потрібно знімати, щоб вас копіювали.

3. Визначити відповідального за ТikTok. Є два варіанти ведення облікового запису: над ним може працювати команда компанії/бренду або ж можна передати це на аутсорс. Другий варіант дорожчий, але ефективніший, адже на аутсорсі працюють люди з досвідом. Людина з команди зніме відео дешевше та краще передасть філософію компанії. Але перші кілька місяців підуть на те, щоб вона розібралася з платформою та її алгоритмами.

4. Прорахувати бюджет. У середньому по ринку в таргет у ТikTok інвестують $1000 рекламного бюджету та $400 на послуги таргетолога. Ведення облікових записів коштує від $1000 до $8000 «під ключ». Якщо ж вирішили передати ведення облікового запису внутрішньому відділу, у витрати потрібно закласти зарплати, обладнання та реквізит для зйомок.

5. Вигадати ідеї. Тут допоможе проста «механіка»: випишіть у дві тематичні колонки по 20 слів. Наприклад, ви зайняли нішу пригону машин зі США. Одна колонка називається «США», друга «Авто». Додайте в них по 20 слів, які асоціюються з тематикою. Потім з'єднайте кожне слово лівої колонки з кожним у правій. І на асоціаціях придумуйте ідеї.

6. Зняти перший контент. Унікальна ідея, яка знята погано, не завіруситься, а нам потрібне саме це. Але звичайна ідея, знята цікаво й з динамікою, може зайти в рекомендації на понад 100 000 переглядів.

7. Запустити обліковий запис. Для початку необхідно налаштувати алгоритми. Найголовніше, що ви можете для цього зробити, підписатися на акаунти подібних тематик, лайкати та дивитися ті напрямки відео, які ви поститимете до себе на сторінку.

8. Запостити перші відео. Це потрібно робити за одну-дві години до піку активності вашої аудиторії. Не спамте хештегами, як у Instagram (досить двох-чотирьох тегів), а в описі зробіть заклик, щоб люди залишили коментар.

9. Проаналізувати результати. Для ефективної роботи облікового запису потрібно зрозуміти, які формати контенту працюють найкраще не тільки в плані переглядів, а й у плані продажів, реєстрацій та інших дій аудиторії. Просування в ТikTok не повинне закінчуватися на самій платформі. Ваша мета – вихід споживачів у реальний світ із конкретними цільовими діями.

Як зрозуміти, чи приносить прибуток акаунт у TikTok

Можна показувати рекламу на цільову аудиторію та заміряти, наскільки їм цікаві відео чи товар, виходячи з клікабельності оголошень. Коли користувачі переходять на сайт, ми отримуємо повну статистику з усіх дій: які картки товарів дивилися, що додали до кошика, скільки людей перейшло до купівлі та яка частина цієї аудиторії дійшла до кінця.

Якщо ми говоримо про окупність ведення облікового запису, то тут теж все просто. У шапку профілю можна поставити посилання з UTM-мітками, що допоможе, як і в таргеті, відстежити шлях клієнта по сайту.

Клієнтів офлайн-бізнесу практично неможливо відстежити. Хіба що ваш бренд проводить глибокі дослідження аудиторії. Наприклад, команда АТБ заміряла конверсію на 10-11-й місяць співпраці. Під час дослідження підрахували, що завдяки TikTok потік молоді до магазинів збільшився на 32%. Тут важливо розуміти, що робота з Tik Tok – не про моментальний прибуток. До результату АТБ йшли понад 10 місяців.

Великі бренди вже вносять витрати на ТikTok до маркетингового бюджету на 2022 рік. Коли на платформу масово зайдуть великі бренди, за ними підтягнуться і менші компанії. Це буде і плюс, і мінус. З одного боку, люди звикнуть до реклами в ТikTok та почнуть активніше купувати через платформу. З іншого – зросте вартість просування.

Матеріали по темі
Контриб'ютори співпрацюють із Forbes на позаштатній основі. Їхні тексти відображають особисту точку зору. У вас інша думка? Пишіть нашій редакторці Катерині Рещук – [email protected]