Категорія
Картина дня
Дата

Ефект Джолі. Продажі кавʼярень «Львівські круасани» після відвідування Анджеліни Джолі зросли на 20%. Компанія вже планує використати візит зірки для глобальної експансії

Анджеліна Джолі відвідала кавʼярню «Львівські круасани»

Анджеліна Джолі відвідала кавʼярню «Львівські круасани»

Що змінили два круасани й капучино, які замовила зірка, в бізнесі української франшизи? Підвищилися продажі, збільшується вірогідність успішного виходу на польський та американський ринки

Як мотивувати команду не збавляти темп у надскладних умовах? Дізнайтесь 25 квітня на форумі «Надлюди» від Forbes. Купуйте квиток за посиланням!

У суботу, 30 квітня, на житловому масиві Сихів у Львові сталася сенсація. До пекарні мережі «Львівські круасани» раптом зайшла Анджеліна Джолі. «Це було спонтанне рішення Джолі, цього не було в програмі», – каже радник голови Офісу президента Сергій Лещенко, який займався організацією візиту.

Голлівудська зірка замовила два круасани й капучино та залишила автограф. Фото та відео ланча з сихівського закладу облетіло не лише українські, а й світові медіа.  

Візит акторки, яка приїхала в Україну з гуманітарною місією, підняв продажі в мережі фастфуду, каже власник «Львівських круасанів» Андрій Галицький. Зокрема, в цьому самому закладі в суботу та неділю вони виросли на 20%. Бізнесмен дізнався про відвідини акторки з дзвінка менеджера і встиг приїхати на Сихів, щоб побачити її на власні очі та взяти автограф. 

Збільшилися продажі й в інших закладах мережі. Так, в іншій пекарні, якою управляє франчайзі «Львівських круасанів» Володимир Барановський, у неділю виторг виріс на 23%, розповідає він. «У неділю був різкий ривок», – каже він. 

Як організували приїзд Анджеліни Джолі до України

Як організували приїзд Анджеліни Джолі до України

розповів Forbes радник голови ОП Сергій Лещенко (натисніть «читайте більше»)

Візит американської актриси Анджеліни Джолі було організовано за три тижні. Відвідати Україну – це була її ініціатива. Організацією займався Офіс президента (ОП). «Було два колли, по Zoom і WhatsApp, за участі Джолі і Єрмака (голови Офісу президента). Обговорювали програму й питання безпеки», – каже Лещенко.

У Джолі були наступні умови: візит приватний, не в рамках ООН (вона Посол доброї волі ООН Управління верховного комісара з питань біженців), візит не анонсується заздалегідь, зустрічі тільки з «простими» українцями, жодних офіційних контактів з українськими політиками.

Джолі приїхала в Україну автівкою з Польщі і була у Львові в першій половині дня суботи (30 квітня). У неділю в середині дня вона вже покинула територію України. Джолі зупинялася в львівському Grand Hotel. За півтора дня вона відвідала: Львівську обласну лікарню «Охматдит», зустріла евакуаційний поїзд на львівському вокзалі та поспілкувалася з людьми в центрі. 1 травня відвідала навчально-реабілітаційний центр «Гармонія» в місті Бориславі. 

Відпрацювати візит на 100% 

З метою продовжити ефект від відвідування Джолі, мережа запускає по закладах зіркове комбо-меню з круасанами та капучино, які вона куштувала. Подібні страви можуть зайняти топ-позицію в продажах по всій мережі, каже засновниця Franchise Group Мирослава Козачук, а оскільки це франчайзингова сітка, то всі франчайзі отримають масовий ефект лідогенерації. Для прикладу, у бізнесів, які її компанія розвивала в Європі, після комерційного залучення зірок продажі зростали у перші три місяці у два-три рази. 

«Львівські круасани» частину коштів, отриманих з продажу «зіркового» комбо, планують перераховувати благодійній організації, яка допомагає дітям. «Це буде львівський «Охматдит», куди їздила Джолі, або інша організація. Ми ще обираємо, – каже Галицький. – Ми хочемо продовжити цей кейс із дітьми, оскільки Джолі піклується про них». Мережа перерахувала понад 50 000 грн, які за один день вторгувала пекарня, де побувала голлівудська зірка.

«Львівські круасани»: експансія

Зіркова клієнтка сихівському закладу може полегшити вихід на ринок США, до якого Галицький приглядається декілька років поспіль. Він уже знайшов потенційного партнера, з яким планує відкрити спільне підприємство цього року. Однак через війну вихід може затягнутися. «В маркетингу, можливо, будемо робити акцент на факті, що Джолі обрала нас, але якщо ми й використаємо історію для активізації продажів, то прибутки знову ж спрямуємо на благодійність», – запевняє Галицький. В іншому випадку його компанії доведеться купувати права на її згадування в промо.

«Львівські круасани»

«Львівські круасани»

Франчайзингова мережа, яка відкрилася у 2015 році. В меню кава, какао і круасани з різними начинками. Мережа належить львівʼянам – Андрію та Євгену Галицьким, Руслану та Оресту Печенкам а також Юрію Загродському. До неї входить 149 закладів по всій Україні. Зараз працює не вся мережа: 50 пекарень у Києві, Ірпені, Бучі та Харкові закриті. Ще дві – знищено в Маріуполі. У квітні 2022-го оборот мережі пекарень впав майже на 25–30%, до 59 млн грн, в порівнянні з середньомісячним показником осені минулого року. 

У 2022-му компанія планує другу спробу запуску франшизи в Польщі: «Львівські круасани» зʼявляться у Варшаві, Вроцлаві, Ґданьську та Ґдині. Вперше у Польщу мережа вийшла у 2018-му, але через рік закрила неприбутковий заклад: помилилися з вибором локації та асортиментом. «Зараз хочемо відкрити декілька закладів, щоб диверсифікувати ризики, якщо десь не попадемо з локацією», – каже Галицький.

Після візиту Джолі «Львівським круасанам» буде простіше на польському ринку, каже Козачук. Це посилить довіру до мережі, про яку не знають нові відвідувачі. «Бренди «Україна» і «Джолі» – це хороша колаборація, яка дасть потрійний ефект», – вважає Козачук. 

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні