VIDI /Артем Галкин
Категория
BrandVoice
Дата

Українська автодинастія. Як завдяки родинним цінностям VIDI стала успішною та залишається такою під час війни

Віталій Джуринський, засновник VIDI, та Олександр Джуринський, співвласник VIDI Фото Артем Галкин

У 1977 році інтелігентна українська родина гуляла стежками парку «Софіївка», що в Умані. Минуло 46 років, а діти і досі пам’ятають ту прогулянку та слова, які сказала мати: «От би у дітей був такий гарний парк!». Минули десятиліття, Віталій Джуринський закінчив юрфак КНУ ім. Т. Шевченка, кілька років пропрацював за фахом. У 1994-му купив будинок на Київщині. Однак він зрозумів, що зарплати юриста не вистачить, щоб втілити у життя мамину мрію про парк. Відчуття впевненості в завтрашньому дні міг дати власний бізнес. 16 травня 1994 року він заснував перше підприємство майбутньої групи VIDI

Сьогодні VIDI працює за чотирма напрямами: продаж і сервіс нових та вживаних автомобілів, страхування та лізинг, автомобільна логістика, дистрибуція мототехніки. VIDI – офіційний дилер 18 автомобільних і двох мотобрендів у Києві та Одесі, дистриб’ютор в Україні мототехніки YAMAHA. Про те, як завдяки сімейним цінностям VIDI досягла найбільшої частки вітчизняного авторитейлу та як вона допомагає наближати перемогу, розповів засновник VIDI Віталій Джуринський.

Про історію бізнесу і сімейні цінності в корпоративній культурі VIDI 

Відомо, що VIDI першою в Україні започаткувала дилерський автобізнес у форматі автомістечок. Що це за історія? 

Усі знають відому приказку «Не бійся плагіату». Якось у Дюссельдорфі я натрапив на локацію, де в одному місці було багато автоцентрів – Kroymans Automiele, і зрозумів, як організувати локації автосалонів у Києві. «Кожен з потенційних клієнтів VIDI буває в аеропортах, – міркував тоді я, – тож біля двох аеропортів Києва збудуємо конгломерат автосалонів фасадом до магістралей і отримаємо точки тяжіння реальних і потенційних автовласників». Так і сталося.

Віталій Джуринський

Засновник VIDI Віталій Джуринський

Майже перед війною VIDI завершила ребрендинг. Що підштовхнуло вас до рішення щодо нового позиціонування VIDI на ринку?

Філософія VIDI – бути лідером у кожній сфері, в якій вона представлена. Тож ми як експерти з усіх питань, пов’язаних з автомобілем, маємо позбавити клієнта зайвого клопоту, запропонувавши йому індивідуальні умови з обслуговування, ремонту, страхування тощо. За нашою філософією, клієнту залишається тільки насолоджуватися водінням автомобілем.

Якими принципами керуєтеся у бізнесі?

Ключові принципи VIDI – безперервність і спадковість. Звідси і наш слоган «VIDI Автодинастія». Йдеться про: клієнтів – компанія працює так, щоб ними були цілі покоління; співробітників – коли серед працівників VIDI є і батьки, й діти; родину – коли сімейна справа успадковується молодшими Джуринськими. 

Як проявляються цінності, що панують у VIDI, і що вони дають компанії?

Ми з братом Олегом збудували компанію за прикладом великої родини. Саме на принципах взаємоповаги, толерантності і згуртованості, які притаманні нашій родині, VIDI будує стосунки з працівниками, клієнтами, конкурентами, суспільством, державою. Мама завжди казала: «Нехай люди мають, але у нас завжди має бути краще». Звідси наша філософія: бути амбітними, креативними, найкращими, але нікому не заздрити та поводитися чесно.

Аби донести ці цінності нашим дітям, онукам і правнукам, протягом трьох років сім’я Джуринських щосуботи збиралася разом і дискутувала, аби виписати сімейну філософію. Говорили про любов до Батьківщини, повагу до батьків, скромність і чесність у сім’ї, бізнесі та суспільстві. Напрацьоване трансформувалося у доволі місткий текст, з’явився родинний девіз: «Мрій! Трудись! Досягай!». І якоїсь миті стало зрозуміло, що лише тексту замало, тож 2011 року ми створили сімейний герб.

Сімейний герб Джуринських

Дуб уособлює міцні родинні стосунки, бджоли – працьовитість, а шолом – почуття гідності й поваги до гідності інших. Досвідчений козак і молодий джура, зображені на щиті, символізують спадковість поколінь – від батьків до дітей

Як ви прагнете досягти спадковості в керівництві компанією?

Я хочу, щоб сімейна справа перейшла до рук наших дітей і онуків. Однак перш ніж VIDI перейде в управління наступних поколінь Джуринських, вони мають бездоганно вивчити сімейну справу.

Наприклад, мій син отримав юридичну та економічну освіту. Але ще під час навчання почав працювати у VIDI у 2008 році на посаді юрисконсульта, потім – спеціалістом по роботі з банками, консультантом відділу продажів, керівником будівельних проєктів у девелопменті. Під його управлінням споруджено автоцентр «Volvo Car – Київ Аеропорт», який, на думку виконавчого директора Volvo Cars Group Хесуса Фернандеса де Меси, «є найзатишнішим серед автоцентрів Volvo у Європі». Олександр керував спорудженням автоцентру «Jaguar Land Rover Київ Захід», на відкриття якого у 2018 році приїздив особисто доктор Ральф Шпет, СЕО виробника Jaguar Land Rover. Зараз Олександр п’ятий рік очолює флагман групи – «Тойота Центр Київ ВІДІ Автострада».

VIDI

Віталій Джуринський, засновник VIDI, та Олександр Джуринський, співвласник VIDI

Про роботу VIDI до і під час війни

Як компанія зустріла велику війну?

Зранку 24 лютого телефони автоцентрів VIDI червоніли від дзвінків – клієнти хотіли отримати свої автомобілі. Фахівці VIDI терміново проводили їх обслуговування і ремонт. Компанія не відмовляла нікому. Коли з часом запчастини вичерпалися, компанія розкомплектувала на запчастини власні автомобілі, завдяки чому закінчила ремонт автомобілів клієнтів.

У перші дні війни ми сплатили наперед близько 50 млн грн податків, виплатили співробітникам заробітну плату за лютий, зробили донат ЗСУ на 2 млн грн та розмістили в безпечних місцях працівників VIDI, які того потребували.

Як компанія долучилася до благодійності для армії?

Військові відчували потребу в транспорті. Працівники VIDI разом із нашими партнерами автоімпортерами у березні 2022 року передали Силам оборони України 266 автомобілів. Тоді ж у VIDI впровадили систему знижок на сервіс для військових, правоохоронців, рятувальників і членів їхніх сімей. А під час облоги Києва, як і вся країна, допомагали військовим, чим могли: паливом, мастилами, бочками, брезентом, одягом, їжею, ліками тощо.

Як почувався автомобільний ринок на початку війни?

З перших її днів і до деокупації Київщини авторинок знаходився в летаргічному сні: на кілька місяців зупинився імпорт автівок і запчастин внаслідок блокади чорноморських портів та обмеження Нацбанком вільного продажу іноземної валюти. У квітні-травні 2022-го до Києва почали повертатися містяни, і попит на автосервіс потроху став зростати. Але запчастин бракувало, тож ми шукали будь-які шляхи поповнення їх запасу: від евакуації складів запчастин імпортерів до налагодження нових каналів їх постачання. До того ж, очікуючи відновлення поставок нових автомобілів, наші дилерські центри продавали вживані авто, що користувалися попитом.

VIDI

VIDI в цифрах

Як зараз компанія допомагає військовим?

VIDI продовжує власну програму щодо надання знижок на постачання і ремонт автомобілів для Сил оборони України. Бере участь в аналогічних проєктах імпортерів. 

Всього з початку 2023-го на допомогу військовим було спрямовано близько 15 млн грн. Пріоритетно ми постійно підтримуємо зв’язок і надаємо допомогу 59 мобілізованим працівникам VIDI та їх сім’ям. Ми бажаємо, аби вони повернулися живими та неушкодженими: нам з ними підкорювати ще не один Еверест. 

Цьогоріч військові вже отримали від VIDI 24 броньованих авто, три автомобілі швидкої допомоги і три пікапи. Зараз компанія готується передати їм ще вісім броньованих автомобілів. Також ми донатили кошти на закупівлю дронів, інші проєкти благодійних організацій – «Повернись живим», Фонду Сергія Притули та ГО «Відчуй».

Про плани та перспективи 

Які проєкти плануєте втілювати далі?

Наразі головне – жити, працювати, нарощувати обсяги, допомагати армії, платити зарплати і податки. До амбітного розширення ми повернемося після перемоги. Днями на Бориспільському шосе ми відкрили дилерський центр «Тойота Центр Київ ВІДІ Аеропорт» у форматі 2S. У 2024 році хочемо завершити будівництво 3S концептуального автоцентру для свого дилера «Тойота Центр Одеса ВІДІ Пальміра». Реалізація цього проєкту дасть змогу залучити в економіку України інвестицій на понад $6 млн.

Як вважаєте, що буде з авторинком України після перемоги?

Під впливом переговорів про вступ України до НАТО і ЄС суспільство та економіка розвиватимуться, стандарти життя зростатимуть. Прогрес авторинку стане частиною економічного розвитку України і залежатиме від добробуту українців, доступності грошей, наявності якісних доріг, автомобільних технологій. Ринок зростатиме. А переможцями стануть ті, кому довірятимуть клієнти. А довірятимуть вони тим, хто не залишив їх у важкі години, коли потрібні були автомобілі, щоб рятувати сім’ї. Тим, хто ставляться до людей, як до членів власної родини. Тим, хто створюють затишок та розв’язують усі питання.

Вы нашли ошибку или неточность?

Оставьте отзыв для редакции. Мы учтем ваши замечания как можно скорее.

Исправить
Новый выпуск Forbes Ukraine

Заказывайте с бесплатной курьерской доставкой по Украине