Переможці бізнес-премії «Вибір року» Україна поділилися досягненнями минулого року і планами на майбутнє та розказали, що для них означає нагорода, яка демонструє любов і визнання споживачів.
Про «Вибір року»
Всеукраїнська бізнес-премія «Вибір року» була започаткована у 2000 році й щороку оголошує перелік товарів, послуг і компаній, які перемогли у різних категоріях. Цей список ґрунтується на маркетинговому дослідженні споживчих уподобань українців, опитуванні експертів, медійного журі й фахівців у галузях маркетингу й реклами. Переможці премії отримують медаль-відзнаку «Вибір року», яку можуть використовувати на пакуванні, для маркування товару на полицях торговельних мереж і вітринах маркетплейсів, у промо-матеріалах у медіа.
Національне маркетингове дослідження споживчих уподобань у рамках конкурсу «Вибір року» в Україні в 2023 році провела команда Ipsos в Україні – представництво міжнародної дослідницької компанії. За даними Ipsos, найбільше з-поміж опитаних українців – 35,9% – вказали, що викликає довіру саме нагорода «Вибір року». Майже 40% опитаних зазначили, що серед товарів, представлених у торгових мережах, звертають увагу на позиції, відзначені медаллю «Вибір року».
Kolorit – переможець у номінації «Фарба року українського виробництва»
Сергій Костюченко
виконавчий директор ТОВ «Фарби Колорит»
Що було найскладнішим для компанії у 2023 році?
Український бізнес у 2023-му стикнувся з низкою проблем, частина з них була пов’язана з перебоями у ланцюгах поставок, подорожчанням логістичних послуг та імпортної сировини. Незважаючи на ці виклики, ми зберегли доступну ціну і найвищу якість на продукцію, бо розуміємо, наскільки це важливо для наших клієнтів і кінцевих споживачів.
Які ключові досягнення компанії за минулий рік?
Незважаючи на проблеми зі зростанням цін і логістичні перебої, команда «Фарби Колорит» вистояла і має чим пишатися.
Протягом 2023-го ми виконали усі зобов’язання перед клієнтами, дилерами і партнерами, не підвели нікого з них. Ми вірили і продовжуємо вірити у нашу перемогу та працювати для відновлення країни, брати активну участь у комерційних та соціальних проєктах. Скажу навіть більше – ми вийшли на довоєнні темпи виробництва.
2023-й був для нас роком інновацій і розробок нових продуктів, що задовольнять потреби всіх кластерів ринку. Наша лабораторія ретельно вивчає тренди і українського, і європейського ринків, при розробці нових продуктів дбає про безпеку, екологічність і незмінну якість.
Я вдячний усій команді за роботу – разом ми досягли великих успіхів! Також хочу подякувати усім, хто обирає Kolorit, – для нас це девʼята нагорода «Вибір року».
Які плани ви маєте на наступний рік?
Наші плани відштовхуються від віри у наших людей, у країну переможців. Ми віримо, що ринок у 2024-му зростатиме, а ми, у свою чергу, будемо зростати трохи швидше за ринок.
Що «Вибір року» означає для бренду Kolorit?
Перемога показує, що Kolorit тримає якість і надійність на високому рівні, щоб задовольняти вподобання споживачів. Це показник того, що цінності «Вибору року» збігаються з цінностями Kolorit – ми виробляємо безпечну і комфортну у використанні фарбу європейського рівня з гарантією якості.
Ми не послабили контроль якості, не пішли на компроміси у виробництві і одразу отримали особливу нагороду – народне визнання «Вибір року». Приємно, що покупці щиро вдячні бренду Kolorit за якість і турботу. Ми ж, у свою чергу, вдячні клієнтам, які нам довіряють і надихають вдосконалюватися, задавати нові тренди на українському ринку та прикрашати життя відтінками з 50 000 кольорів.
Приємно, що покупці щиро вдячні бренду Kolorit за якість і турботу. Ми ж, у свою чергу, вдячні клієнтам, які нам довіряють і надихають вдосконалюватися, задавати нові тренди на українському ринку та прикрашати життя відтінками з 50 000 кольорів.
СИНЕРГІЯ – переможець у номінації «Девелоперська компанія року в передмісті Києва»
Юрій Марченко
директор Будівельної групи «Синергія»
Які показники щодо діяльності бізнесу важливі для компанії за підсумками 2023 року?
Це швидкість і безперервність будівництва: у 2023-му ми одночасно будували 15 будинків у ЖК City Park і ЖК «Синергія Сіті» в Ірпені та ЖК «Синергія Київ» у столиці. До кінця 2023 року здали в експлуатацію пʼять будинків: це 464 квартири, або 30 774 кв. м. Протягом року 805 власників отримали ключі від свого житла у ЖК City Park і «Синергія Сіті».
Минулий рік став рекордним у користуванні державною програмою «єОселя»: 30 родин отримали доступні кредити на житло у «Синергії» у ЖК City Park та «Синергія Сіті». Також ми створили 5000 кв. м унікального ландшафтного подвір’я у ЖК «Синергія Сіті», висадивши 10 000 рослин.
Якими рішеннями команди ви задоволені найбільше?
Перше – акцент на продумане середовище для життя. Після початку великої війни, коли в українців додалося потрясінь, ми ще пильніше підходимо до створення оточення будинків. Для мешканців наших ЖК дім – це не лише гарний інтер’єр, а й змога спілкуватися з сусідами, грати у футбол, відвідувати кав’ярні, гуляти подвір’ям. Тож у ЖК «Синергія Сіті» ми облаштовуємо спортивне містечко з футбольним полем і тенісним кортом, а у ЖК City Park – інноваційний дитячий майданчик у форматі плейхаб.
Друге – якість будівництва. Ми запровадили експертний та авторський нагляд на об’єктах, що будуються: ЖК «Синергія Сіті» і «Синергія Київ». Керівники компанії, інженери і архітектори відвідують майданчики, перевіряючи планове виконання робіт.
Третє – свідома підтримка українського виробника. В умовах війни «Синергія» замовляє продукцію наших виробників, підтримуючи економіку і даючи українцям змогу працювати вдома.
Також у 2023-му ми сфокусувалися на оптимізації бізнес-процесів, підвищенні якості обслуговування клієнтів та впровадженні інноваційних технологій будівництва і BIM-проєктування.
ÜLKA (компанія ТОВ «ВІ-Джей Бьюті Еквіпмент») – переможець у номінації «Манікюрна витяжка року українського виробництва»
Юлія Сілецька
співвласниця ÜLKA
Чого навчив 2023-й, які здобутки команди ви б хотіли відзначити і за що подякувати?
У 2023 році наша компанія виросла утричі у фінансових показниках. Для нас це маркер, що система працює правильно, а клієнти люблять наш продукт. До того ж саме минулий рік був роком розуміння, що мріяти і планувати треба, і при якісній роботі мрії здійснюються.
Ми вже сім років на ринку і весь цей час даємо клієнту не тільки продукт високої якості за релевантну ціну, а й повний сервіс та легку взаємодію. Ми не просто виробляємо і продаємо обладнання, а ще й задаємо тренд на здоров’я та усвідомленість серед б’юті-майстрів.
Як перемога в конкурсі «Вибір року» полегшує життя бренду і допомагає споживачу?
Для споживача – це показник чесного лідерства компанії на ринку. Ми були першими в Україні, хто почав виробляти якісне електрообладнання для майстрів. Але для мене й команди важливо також продовжувати займати перші позиції на ринку. Ми – єдиний виробник, який надає п’ятирічну гарантію на свою продукцію, бо впевнені у її якості.
Серед колег популярні маркетингові висловлювання про лідерство в індустрії електрообладнання для майстрів, але ми керуємося принципом «Не тільки словом, а й ділом».
Як компанія планує використовувати відзнаку «Вибір року»?
Розповідати про це дуже важливо. Ми використаємо усі канали, щоб прокомунікувати про цю почесну відзнаку: опублікуємо на наших сайтах і у соцмережах, а також додамо відзнаку до друкованої продукції.
STIHL Україна – переможець у номінаціях «Садова техніка року», «Мотопили року»
Едуард Д’яченко
генеральний директор STIHL Україна
Що було найскладнішим у 2023 році, які рішення давалися важко?
З початку повномасштабної війни 17% магазинів нашої дилерської мережі опинилися в окупації або були зруйновані й пограбовані. Ми – єдиний імпортер продукції STIHL в Україну, тож мали забезпечити товаром дилерів, які продовжували працювати. Якщо зупиняться поставки, дилер не зможе продавати, ремонтувати, платити зарплатню співробітникам та сплачувати податки, а українці втратять змогу користуватися необхідною технікою. Тож ми оперативно перебудували логістичні процеси, ще в 2022-му відновили кредитування дилерів, посиливши його в 2023-му. Завдяки цьому за 2022-й і 2023-й роки в Україні запрацювало понад 120 нових магазинів STIHL.
Які дані щодо діяльності бізнесу і розвитку бренду були важливими в 2023 році?
Ми є дочірньою компанією транснаціонального холдингу Andreas STIHL AG&Co. KG, до якої входить 42 дочірні компанії, що ведуть свою діяльність у 160 країнах світу. В 2023-му ми увійшли у топ-3 у Європі з продажів. Попри воєнний стан, дохід компанії в Україні у минулого року перевищив 2 млрд грн – рекорд за 21 рік роботи в Україні. Відповідно, у 2023-му ми сплатили і рекордні податки.
Що плануєте реалізовувати у 2024 році?
Компанія STIHL в Україні планує розширяти асортимент, наприклад, ми виводимо на ринок абсолютно нову серію побутових бензопил. Не обійдеться і без дуже популярної в Європі акумуляторної садової техніки. Плануємо розвивати дилерську мережу, посилюючи нашу присутність навіть у невеликих містечках України, щоб кінцевому покупцю було простіше придбати якісний інструмент, розхідні матеріали до нього та зробити сервісне обслуговування.
Чому для компанії важлива нагорода «Вибір року»?
Перемога показала правильність ухвалених у 2023 році рішень і підтвердила лідерські позиції компанії на ринку садової техніки. Підкреслила нашу надійність як партнера для бізнесу.
Вибір користувачів на користь STIHL цінний для нас ще й тому, що українці намагаються зараз витрачати ресурси вкрай обережно та раціонально, купуючи тільки найнадійніше обладнання.
Ми вдячні всім користувачам за вибір та довіру до бренду STIHL. Продовжуємо працювати та робимо все від нас залежне для надійного забезпечення українських споживачів технікою, необхідною у житті, а інколи – для життя, а держбюджету – сплаченими податками.
ЖК «Нова Англія» (девелопер Royal House) – переможець у номінації «Житловий комплекс комфорт-класу року в Києві»
Анна Щербань
CMO Royal House
Що у 2023-му було найважливішим для компанії?
Команда девелопера Royal House показала витривалість, професійність і згуртованість. За 2022-й і 2023-й роки ми збудували і ввели в експлуатацію два будинки («Лондон» та «Ньюкасл») і дві черги підземного паркінгу в ЖК «Нова Англія». Всього протягом двох років на різній стадії будівництва у нас знаходилося пʼять багатоповерхових будинків. З лютого 2022-го і до кінця 2023 року ключі від своїх квартир отримали понад 1500 нових мешканців.
Наразі очікуємо введення в експлуатацію будинку «Лінкольн», а весною та літом заплановано отримання сертифіката про введення в експлуатацію ще двох будинків. Останній, 14-й будинок, плануємо здати у ІІ кварталі 2025-го – так завершиться проєкт ЖК «Нова Англія». На початку цього року ми уже розпочали будувати новий масштабний проєкт ЖК PARK ROYAL у м. Буча, а будівництво ще одного невдовзі розпочнеться у с. Чайки.
Що дає компанії перемога у престижній бізнес-премії «Вибір року»?
Це підтвердження факту, що житловий комплекс «Нова Англія» – один із кращих на будівельному ринку. Наша команда вкотре довела, що багаторічний досвід роботи – це не просто цифри. Це тисячі позитивних відгуків від мешканців житлового комплексу, надійна репутація забудовника і виконання зобов’язань перед інвесторами, попри такий складний для України час.
Наталія Горай
директорка з продажів Royal House
Що було найважливішим для ринку нерухомості і, зокрема, для вашої компанії у 2023 році?
Базовим фактором для ринку нерухомості є війна – інтенсивність бойових дій, успіхи на фронті. У 2023 році ринок пожвавився, продажі зросли приблизно на 35%. Зараз фіксуємо попит на рівні 60% від довоєнного. 80% угод – це розтермінування, бо так покупці квартир намагаються мінімізувати ризики, пов’язані з війною.
До речі, «Нова Англія» стала першим ЖК, який у 2022 році було акредитовано під іпотечну програму «єОселя» під 3% на етапі будівництва. Наразі у «Новій Англії» також можна придбати квартиру за розширеною програмою «єОселя» на етапі будівництва. Це буде житло з фіксованою річною ставкою у гривні під 7%, з першим внеском від 20% і терміном кредитування до 20 років.
Окрім програми «єОселя», у «Новій Англії» діють вигідні умови розтермінування, особливі пропозиції для військових та їхніх сімей, а також для молодих родин, які стали батьками упродовж 2022–2024 років.
Mary Kay – переможець у номінаціях «Декоративна косметика року для очей» та «Декоративна косметика року для губ»
Вікторія Зоря-Яценко
генеральна директорка Mary Kay (Україна)
Які зміни і можливості на ринку надихають вас?
Світовим трендом є турбота споживачів про своє здоров’я: фізичне і психічне благополуччя. Для нас важливо запропонувати рішення для наших клієнтів у цій галузі. Тож ми допомагаємо споживачам піклуватися про здоров’я зсередини: деякий час тому ми запровадили нову категорію портфоліо – Nutritionals і перший продукт з неї – колаген Mary Kay Daily Benefits – запропонували споживачам в Україні.
Якими трансформаціями товарів або компанії у 2023 році ви пишаєтеся?
Ми ніколи не зупиняємося на досягнутому – щойно запропонувавши формулу, наші науковці одразу починають її вдосконалювати. Постійно відстежуємо ефективність асортименту продукції. Це – основа нашої продуктової стратегії, яку можна описати як «Наука в основі краси». Це безумовний тренд у світі та в Україні, і я пишаюсь, що наша компанія іде в ногу з ним, пропонує інноваційну продукцію, оновлює портфоліо і розвиває формули продукції. Так, у 2023 році портфоліо дерматокосметичної категорії Clinical Solutions Mary Kay поповнилося чотирма новими продуктами: сироватками-бустерами з потужною дією. Це великий крок вперед, який робить бренд у нашій країні, незважаючи на високий рівень невизначеності на українському ринку.
Що було найскладнішим у 2023-му з точки зору бізнесу?
Головний виклик – необхідність балансу між збереженням здорового і безпечного середовища у компанії і підтримкою бізнес-процесів. Безпека співробітників для Mary Kay є найбільшим пріоритетом. Дуже важливо організувати всі процеси так, аби тривоги й обстріли не мали критичного впливу на бізнес.
Через війну маємо брак кваліфікованих фахівців на ринку праці в країні. Тому важливо інвестувати в навчання працівників, підтримувати та розвивати внутрішню корпоративну культуру.
Чому перемога у «Вибір року» в Україні важлива для компанії?
Для нас це є свідченням того, що ми не лише відповідаємо очікуванням споживачів, а й перевершуємо їх.
Завдяки перемозі ми впевнилися, що клієнт дуже лояльний і до нашої продукції, і до бренду.
Вы нашли ошибку или неточность?
Оставьте отзыв для редакции. Мы учтем ваши замечания как можно скорее.