Іван Бурбига /пресс-служба
Категория
BrandVoice
Дата

«Гроші – це паливо для розвитку». Іван Бурбига, власник стоматологічної клініки «Доброзуб», про виклики на шляху до мрії

6 хв читання

Іван Бурбига, власник стоматологічної клініки «Доброзуб». Фото пресс-служба

Кременчуківець Іван Бурбига – власник і головний лікар київської стоматологічної клініки «Доброзуб», яка позиціонує себе як адепт персоналізованої доказової медицини. У 2013 році Іван розпочав практику в рідному місті, а у 2019-му став власником столичної клініки. Нині він стоматолог-хірург, імплантолог, член Міжнародної команди з імплантології, автор навчальних курсів для стоматологів і запрошений лектор Національного медичного університету ім. О.О. Богомольця. Як Івану Бурбизі вдалося з нуля побудувати бізнес у столиці, де шалена конкуренція у сфері стоматології

Завдання І. Навчитися робити свою роботу на відмінно

Іване, розкажіть, з чого починали кар’єрний шлях?

У мене «медична» родина: мама – медсестра, батько – фельдшер, тож і я, і брат з ранніх років вирішили, що пов’яжемо життя з медициною. Обидва обрали стоматологію.

Я закінчив УМСА м. Полтави. Після отримання диплома зрозумів, що справжні знання приходять лише з практикою. Тож з 2014-го ми з братом працювали у власній стоматологічній клініці, а за рік я зрозумів, що хочу шукати нові шляхи реалізації.

Наступною зупинкою став Київ?

Так. Мені часто казали: «У Києві нічого не досягнеш, усе життя працюватимеш на когось і житимеш напівголодним». Але я мав чіткий план реалізації ідеальної клініки. Хоча і важко було ставати найманим працівником, якщо ще вчора був власником стоматології. Ми з дружиною Єлизаветою – вона, до речі, стоматолог-хірург і пародонтолог – твердо вирішили їхати до столиці. У 2016-му залишили затишний Кременчук і влаштувалися найманими лікарями у столиці з мінімальним на той час окладом у 3000 грн. Протягом чотирьох років я працював одразу у кількох клініках. Було справді важко: ми не мали ані бази пацієнтів, ані знайомств, а лише сильне бажання стати кращими для пацієнтів, тими, кого обирають для вирішення комплексних, складних, багатоетапних випадків. 

Завдання ІІ. Придумати і втілити у життя бізнес-план

Як ви готувалися до відкриття клініки у Києві? 

Вивчав український ринок, дізнавався про особливості роботи закордонних лікарів, радився з найкращими спеціалістам у своїй справі зі всього світу. У кожній з клінік, у яких я працював, я бачив великі і малі недоліки: то занедбані кабінети, як у радянських поліклініках, то недостатню стерильність, то брак технологічності, то некваліфіковане управління персоналом. Так я викристалізував модель сучасної інноваційної клініки, яка здатна дати пацієнту найкращий сервіс. І зрештою я відкрив таку клініку: 11 листопада 2019-го «Доброзуб» прийняв першого пацієнта.

«Доброзуб»

Стоматологічна клініка «Доброзуб»

Який бюджет вам знадобився для цього?

На першу клініку – близько €80 тис. Гроші пішли на придбання висококласного обладнання – мікроскопів, сканерів, системи стерилізації інструментів.

Як розв’язали проблему з кваліфікованим персоналом? Чи довго довелося шукати стоматологів?

Спершу в «Доброзубі» працювали ми з дружиною і ще двоє лікарів. Коли ми заробили гарну репутацію, то змогли завдяки досвідченому HR-фахівцю найняти ще кілька професійних лікарів, попередньо перевіривши результати їхньої роботи. Наша команда – фахівці, які вже вміють бездоганно робити свою роботу, а не ті, хто хочуть навчитися і підтягнути вміння.

«Гроші – це паливо для розвитку». Іван Бурбига, власник стоматологічної клініки «Доброзуб», про виклики на шляху до мрії /Фото 1
«Гроші – це паливо для розвитку». Іван Бурбига, власник стоматологічної клініки «Доброзуб», про виклики на шляху до мрії /Фото 2
«Гроші – це паливо для розвитку». Іван Бурбига, власник стоматологічної клініки «Доброзуб», про виклики на шляху до мрії /Фото 3
Предыдущий слайд
Следующий слайд

Як ви приваблювали пацієнтів? 

Все йшло старим добрим методом – за рекомендаціями. Та щойно прийшли перші пацієнти, їхня кількість почала зростати у геометричній прогресії. Найбільше прийшло за останні півтора року.

Як змінилася клініка «Доброзуб» з моменту відкриття і донині?

Спочатку ми орендували невеликий кабінет на правому березі Києва. Зараз «Доброзуб» знаходиться у київському бізнес-центрі «Євразія» і займає понад 300 кв. м. Приміщення орендуємо, адже викупляти його вважаємо недоцільним, та це й неможливо у бізнес-центрі. Я переконаний, що пацієнти «Доброзуба» обирають нас не за зручністю розташування чи власними збудованими стінами, а завдяки інноваційним процесам, професійним лікарям і використанню світових методик.

Які саме технології застосовуєте?

Ми використовуємо матеріали, нагороджені премією Dental Advisor і маємо інноваційне обладнання: найсучасніший та безпечний на сьогодні КТ апарат, 3-Д сканер, мікроскопи в кожному кабінеті. Це дає змогу надавати послуги нового покоління. Наші апарати виконують діагностику всієї голови, записують рухи суглобів, сканують порожнину рота, роблять фото- і відеофіксацію, створюють цифрове моделювання посмішки. Це є показником професійності команди, адже хороший спеціаліст не працюватиме на поганому обладнанні. 

«Доброзуб»

Лікування під мікроскопом

У чому полягає особливість професійного підходу клініки «Доброзуб»? Чим вона вирізняється з-поміж інших стоматологій?

В основі сервісу «Доброзуба» – шість ключових цінностей. Перша – унікальна система стерилізації інструментів. Вони проходять повний автоматичний цикл стерилізації, який не залежить від людського фактора: ультразвукову мийку, мийку у термодезинфекторі, замочування у стерилізаційних розчинах, сушку і пакування. На кожній упаковці є маркування з датою та пройденим процесом. Навіть коли на початку нам не вистачало коштів закупити одразу всі необхідні установки, ми найперше придбали систему стерилізації. Використовуємо нетоксичні для персоналу і пацієнта стерилізаційні розчини німецьких виробників.

Друга цінність – анонімність пацієнтів. Часто людям не хочеться, щоб хтось дізнався, що і у кого вони лікують. Тож інформація про пацієнтів у нас засекречена і зберігається на закритих серверах. Ми особливо цінуємо наших пацієнтів та їхнє бажання не розголошувати персональні дані. 

Третя – лікування будь-якої складності без болю. Зараз час, коли треба переліковувати тих, хто отримали неякісні послуги у радянських поліклініках. Часто пацієнти бояться лікування без анестезії. Тоді ми пропонуємо лікування уві сні як альтернативу звичайному лікуванню з анестезією. Цю опцію використовуємо для будь-якої процедури за бажанням та для комфорту пацієнта. Маємо складний і показовий кейс – молода красива пацієнтка прийшла з проблемою – їй тричі невдало ставили імплантат на різці, і тричі невдало нарощували кістку. Через це на сусідніх зубах оголилися корені. За три операції ми пересадили м’які тканини і закрили проміжок над коренями. Пацієнтка повернулася до звичного життя, поновила улюблену роботу, адже за професією вона лікарка-логопед, а через наслідки неправильного лікування втратила роботу. Таких кейсів у нас безліч. Наш концепт – повноцінне життя без обмежень з посмішкою від «Доброзуб». 

Четверта цінність – створення плану лікування з опором на доказову медицину та з урахуванням знань лікаря. Ми в «Доброзубі» проводимо наради з лікарями, де розбираємо складні випадки пацієнтів. Кілька CRM-систем у нас звʼязують усіх лікарів. Завдяки цьому план лікування не губиться, а контролюється на всіх етапах.

Доброзуб

Розбір складного кейсу для складання комплексного плану лікування командою лікарів "Доброзуб"

Доброзуб

Розбір складного кейсу для складання комплексного плану лікування командою лікарів "Доброзуб"

Предыдущий слайд
Следующий слайд

Пʼята – ми офіційний представник компанії Straumann

Шоста – моя особиста відкритість до пацієнтів і колег. Попри велику завантаженість, я приділяю увагу усім, хто звертається до мене у месенджерах, соцмережах чи телефоном. Проводжу лекції для стоматологів, щодня публікую розмовні сторіз із цікавими кейсами та порадами для підписників на сторінці в Instagram.

Глобально ми прагнемо зробити одну з кращих стоматологічних клінік у світі, де будь-який пацієнт знатиме, що він завжди отримає якісне лікування. Це історія про те, що людина приходить у клініку і розуміє, що матиме в нас комплексний варіант плану лікування, індивідуалізований підхід, заснований на стандартах доказової медицини.

Що було найважчим під час побудови бізнесу у Києві?

Досі нелегко. Думаю, що легко і не буде. Я на власному досвіді зрозумів, що створювати чесний бізнес складно. Нещодавно мені довелося пережити навіть замах на життя.

Отакої! Що сталося?

Це історія про те, як розвиваючи власну справу, створюючи якісний український сервіс, ти стикаєшся з небезпекою, бо хтось хоче усе це у тебе забрати. Деталей не можу розкрити, адже наразі тривають слідчі дії за цим випадком. Скажу лише, що завдяки спецслужбам України, Інтерполу та Європолу ми змогли запобігти замаху. Історія схожа на кіно, вірю, що винних покарають.

Як ваш бізнес працює під час повномасштабної війни?

Коли навесні 2022-го Київ був заставлений БТРми і протитанковими «їжаками», ми поновили роботу. Маємо контакти колег-лікарів в одному з прифронтових шпиталів, тому на їх запити системно надсилаємо необхідні речі медичного спрямування. Кошти з усіх майстер-класів і семінарів, які я проводжу, спрямовуються на потреби військових. 

Також ми є частиною українського фонду Dental Help UA. Спільно з компанією «Штрауман» Фонд домовився про надання безкоштовних імплантатів і всіх комплектуючих, а наші зубні техніки на волонтерських засадах допомагають у виготовленні коронок. Нещодавно ми отримали нагороду як одна з клінік, яка пролікувала найбільше військових в Україні. Неабияк пишаюся цією нагородою – це дуже почесно для лікаря у воєнний час.

Dental Help UA

Нагорода від благодійного фонду Dental Help UA

Звичайно ми, як і всі українці зараз, прагнемо нашої перемоги. Тому всі зусилля зосереджуємо на якості роботи. Переконаний, що ми самі, кожен на своєму місці, творимо сучасний світ всередині країни, а значить – обов’язково переможемо!

Вы нашли ошибку или неточность?

Оставьте отзыв для редакции. Мы учтем ваши замечания как можно скорее.

Исправить
Передзамовлення нового номеру Forbes Ukraine. Купуйте зараз за 209 грн замість 279 грн

Заказывайте с бесплатной курьерской доставкой по Украине