METRO Україна
Категория
BrandVoice
Дата

Більше – це менше. Як оптокультура «METRO Україна» виховує в клієнтах звичку споживати розумно

1 хв читання

Оптокультура METRO Україна виховує в клієнтах звичку споживати розумно

У 2003 році міжнародна торгівельна оптова компанія METRO відкрила в Києві перший торговельний центр. За 20 років у нашій країні виросла ціла мережа, що спеціалізується на обслуговуванні професійних і роздрібних клієнтів.

«Купуйте більше, щоб платити менше» – гасло оптокультури «METRO Україна». За гарними словами – справжня користь для споживача. 

Оптокультура METRO зводить фундамент для свідомого та раціонального підходу клієнтів до закупок та життя. Це культура купувати продукти за вигідними оптовими цінами, коли у разі придбання більшої кількості товару ціна за штуку стає меншою. Оптокультура побудована на трьох основних принципах: 1) купувати все в одному місці; 2) за вигідними оптовими цінами; 3) заощаджувати час і ресурс на дорогу.

ОПТОКУЛЬТУРА METRO для HoReCa-клієнтів – культура партнерства 

METRO

ОПТОКУЛЬТУРА METRO для HoReCa-клієнтів – культура партнерства

ОПТОКУЛЬТУРА у сегменті В2С – культура свідомого шопінгу

METRO

ОПТОКУЛЬТУРА в сегменті В2С – культура свідомого шопінгу

Ще більше фактів про «METRO Україна» та розумне споживання

  1. У січні цього року «METRO Україна» запустила нову комунікаційну платформу «ОПТОКУЛЬТУРА», яка працює одразу на обидві категорії клієнтів – B2B та B2C, органічно поєднавши їх під однією «парасолькою ОПТОКУЛЬТУРИ».  
  2. Згідно з даними ООН, на звалищі опиняється третина всіх вироблених продуктів харчування. Розумне споживання допоможе зменшити цю частину.  
  3. У 2022–2023 роках порівняно з 2020–2021 роками METRO скоротили обсяг харчових відходів, які передаються на утилізацію шляхом спалювання, на 45%. 

Вы нашли ошибку или неточность?

Оставьте отзыв для редакции. Мы учтем ваши замечания как можно скорее.