Kormotech за 20 років змінив український ринок їжі для котів і собак та ставлення до тварин. Як компанії це вдалося
Категория
BrandVoice
Дата

Kormotech за 20 років змінив український ринок їжі для котів і собак та ставлення до тварин. Як компанії це вдалося

3 хв читання

У 2003 році фудтех-компанія Enzym створила Kormotech – виробника їжі для котів і собак як рішення диверсифікації бізнесу.

Потужності першого заводу сухих кормів Kormotech дорівнювали на 2005 рік ємності всього українського ринку. Сьогодні потужність трьох підприємств Kormotech, що виробляють сухі корми й паучі, – 90 000 т на рік, і ця цифра постійно зростає. Станом на 2021–2022 роки компанія перебувала на сьомому місці із 10 найбільш динамічно зростаючих петфуд-брендів у світі. Цього року Kormotech святкує 20-річний ювілей. 

Kormotech за 20 років змінив український ринок їжі для котів і собак та ставлення до тварин. Як компанії це вдалося /Фото 1
Володимир Федорін,

Володимир Федорін,

редактор-засновник Forbes Ukraine

У Kormotech амбітна візія – зрости до 2028 року до виторгу $0,5 млрд та потрапити у вищу світову лігу у своїй галузі. На мою думку, це абсолютно реалістичний погляд у майбутнє і гарний приклад для інших українських підприємців. Великого бажайте, як казав колись патріарх Йосиф.

Вячеслав Климов, /Антон Забельский для Forbes Украина

Вячеслав Климов,

співвласник НП

Kormotech – компанія з підприємницьким духом. Її власник Ростислав Вовк завжди бере на себе і ризики, і відповідає за результати своєї діяльності власною репутацією. Його родина є яскравим прикладом підприємницької династії, що має значущий вплив на економіку України.

Однак те, що мене найбільше зачаровує в Kormotech, – всередині його бізнес-моделі любов, любов до тварин. Це компанія, яка у своєму ДНК має глобальність. Вони є частиною відкритого світу. Масштабують бізнес на світовий ринок, відкривають нові виробництва. І, що найцікавіше, вони це роблять з внутрішньою легкістю.

Kormotech – це бенчмарк для інших українських бізнесів. Їхня філософія, що поєднує підприємництво, турботу, любов до свого продукту та глобальність, має слугувати ідеальним прикладом для інших підприємців. Я вірю: якщо в Україні зʼявиться багато подібних компаній у різних галузях, ми точно станемо однією з найуспішніших економічних країн світу.

Єдиний сценарій успішної України – це стати територією вільного підприємництва.

Андрій Ставніцер, /Александр Чекменев

Андрій Ставніцер,

засновник групи компаній ТІС

Я глибоко поважаю Ростислава, насамперед за цінності, які він і втілює у своєму бізнесі. Зараз ми партнери в проєкті Patron – центрі адопції собак і котів, які залишилися без господарів через війну. Абсолютно некомерційний проєкт, у якому людина бере участь не тому, що в неї великий чи маленький бізнес, а тому, що їй важливо залишатися людиною. 

Я захоплений тим, як співробітники Kormotech у перші моторошні тижні війни, ризикуючи своїми життями, рятували тварин, які залишилися замкненими вдома. Тим, як Ростик без єдиного питання відправляє корм та іншу допомогу в притулки і на граничні пункти пропуску. Як системно вони допомагають притулкам, фіксують буквально кожну безпритульну кішку і собаку і стежать за їхніми долями. Приємно, що бізнес із великим серцем такий успішний – Ростислав і його сестра великі молодці, і я впевнений, що вони й надалі процвітатимуть.

Частка Kormotech від усього українського ринку

Kormotech
Kormotech

Інвестиції

Kormotech

Якісна сировина для кормів

Kormotech

Зміна українського ринку та ставлення до тварин за 20 років

Kormotech

Кожен третій український кіт чи собака смакує продуктами Kormotech від брендів Optimeal, CLUB 4 PAWS, «Мяу!», «Гав!».

Соціальна місія

Kormotech

Соціальна місія Kormotech – змінити ставлення до тварин в усій Східній Європі не як до власності, а як до повноцінних компаньйонів і членів родини.

Діяльність під час війни 

Save Pets of Ukraine – ініціатива Kormotech, яка з’явилася після початку повномасштабного вторгнення, з опорою на міжнародний фонд U-Hearts. Це глобальний ланцюжок допомоги українським тваринам.

  • $3 млн допомоги від світових донорів залучила ініціатива за перший рік роботи.
  • Сьогодні це понад 300 000 нагодованих тварин і понад 1500 т наданого зооволонтерам корму.
Save Pets of Ukraine

Save Pets of Ukraine – ініціатива Kormotech

Бренд Optimeal від Kormotech створив перший в Україні мультиканальний сервіс швидкої ветеринарної допомоги Optimeal Expert 9100.

  • Понад 400 000 звернень прийняв сервіс за півтора року існування, 30% з них – повторні.
  • 11 дзвінків та 13 звернень у месенджерах на годину приймають лікарі в середньому сьогодні.
Optimeal Expert 9100

Перший в Україні мультиканальний сервіс швидкої ветеринарної допомоги Optimeal Expert 9100.

Платформа LOOK 4 PAWS від бренду CLUB 4 PAWS популяризує адопцію безпородних тварин та розкриває їх як особистостей через професійні фотосесії.

Понад 1000 тварин уже вдалося прилаштувати за допомогою платформи.

Kormotech

Платформа LOOK 4 PAWS від бренду CLUB 4 PAWS

Kormotech

Понад 1000 тварин вже вдалось прилаштувати за допомогою платформи LOOK 4 PAWS

Предыдущий слайд
Следующий слайд

100 000 грн з кожних 20 т корму брендів CLUB 4 PAWS, «Мяу!», «Гав!» передасть Kormotech на допомогу дітям та домашнім улюбленцям, що постраждали від війни.

Кошти буде спрямовано у благодійний фонд «Голоси дітей» та ініціативу Save Pets of Ukraine. Спільно з «Голосами дітей» компанія обладнає пет-френдлі сімейні кімнати для батьків і дітей в укриттях лікарень на прифронтових територіях, спільно із Save Pets of Ukraine закупить корми, ліки, вакцини та все необхідне для допомоги тваринам у притулках.

Ще більше цікавих фактів з історії Kormotech та сьогодення компанії

Kormotech за 20 років змінив український ринок їжі для котів і собак та ставлення до тварин. Як компанії це вдалося /Фото 2
Kormotech за 20 років змінив український ринок їжі для котів і собак та ставлення до тварин. Як компанії це вдалося /Фото 3
Kormotech за 20 років змінив український ринок їжі для котів і собак та ставлення до тварин. Як компанії це вдалося /Фото 4
Kormotech за 20 років змінив український ринок їжі для котів і собак та ставлення до тварин. Як компанії це вдалося /Фото 5
Предыдущий слайд
Следующий слайд
  1. Компанія виробляє корми за стандартами дитячого харчування. Якість продукту контролюється у 60 точках – від вибору сировини до потрапляння товару в магазин.
  2. До 20-ї річниці Kormotech розробив розважальну платформу Kormotech Family – сімейний альбом українських чотирилапих, куди кожен може додати власного улюбленця та розповісти його історію.
  3. Kormotech запустив національну кампанію «За покликом серця», в якій через улюблені бренди знайомиться з петперентами своїх чотирилапих клієнтів.
Kormotech Family

Розважальна платформа Kormotech Family – сімейний альбом українських чотирилапих, куди може додати власного улюбленця та розказати його історію

Kormotech Family

Kormotech Family – сімейний альбом українських чотирилапих, куди може додати власного улюбленця та розказати його історію

Kormotech Family

Kormotech Family – сімейний альбом українських чотирилапих, куди може додати власного улюбленця та розказати його історію

Kormotech Family

Kormotech Family – сімейний альбом українських чотирилапих, куди може додати власного улюбленця та розказати його історію

Kormotech Family

Kormotech Family – сімейний альбом українських чотирилапих, куди може додати власного улюбленця та розказати його історію

Kormotech Family

Kormotech Family – сімейний альбом українських чотирилапих, куди може додати власного улюбленця та розказати його історію

Предыдущий слайд
Следующий слайд

Вы нашли ошибку или неточность?

Оставьте отзыв для редакции. Мы учтем ваши замечания как можно скорее.