Олег Хайдакін, генеральний директор Carlsberg Ukraine. Фото: Артем Галкін /предоставлено пресс-службой
Категория
BrandVoice
Дата

«Хороший роботодавець – відповідальний роботодавець»: люди – основна цінність. Досвід Carlsberg Ukraine

3 хв читання

Олег Хайдакін, генеральний директор Carlsberg Ukraine. Фото: Артем Галкін Фото предоставлено пресс-службой

Олег Хайдакін прийшов на посаду генерального директора Carlsberg Ukraine, а за місяць почалася велика війна.

Команда негайно мобілізувалася, щоб подбати про найголовніше – людей та їхню безпеку, підтримку громад і забезпечення безперервності бізнесу.

«Лідерство життєво важливе, коли у твоїй країні повномасштабна війна, під твоєю опікою – родина, а також понад 1300 колег», – ділиться Олег. Про збереження ресурсу, команду та мотивацію розповідає генеральний директор компанії, а співробітники діляться основним інсайтом – яким же має бути хороший роботодавець сьогодні.

Наша мета – стабільні умови роботи та підтримка колег, а основний пріоритет – безпека, збереження команди і люди як основна цінність. Нам вдалося зберегти всі робочі місця, заробітні плати, бонуси та премії.

Для мене важливо, щоб колеги мали впевненість, довіряли компанії та відчували її надійність. Упродовж останнього року нам не довелося кардинально змінювати принципи управління командою. Ми культивуємо та розвиваємо культуру, за якої кожен почувається залученим, реалізованим і щасливим. За моїми спостереженнями, команда стає ще більш згуртована та вмотивована, а робота для багатьох перетворилась на один із острівців безпеки та відчуття контролю, який часто відсутній у кризових умовах.

Хороший роботодавець – надійний і відповідальний. Чіткі дії, узгоджені з потребами співробітників та її стратегією, а також якісна та прозора комунікація – рецепт, що працює. Тільки дбаючи про своїх співробітників, можна очікувати якісний бізнес-результат.

«Хороший роботодавець – відповідальний роботодавець»: люди – основна цінність. Досвід Carlsberg Ukraine /Фото 1

На фото Ігор Литвиненко, Ларс Леманн. Нагородження переможців Great People.

Серед інструментів, які використовує компанія, – релевантні та якісні внутрішні комунікації через всі можливі канали, корпоративні зустрічі «Для людей та про людей», проєкти ментальної підтримки.

Правило, якого дотримуються всі керівники, – регулярний зворотний зв’язок та спілкування в командах як на групових зустрічах, так і 1:1. Під час війни у нас з’явився новий проєкт, що знайшов відгук серед наших колег, – «Кава з ТОПом». Це зустріч будь-якого співробітника компанії з будь-яким представником топменеджменту для приватної розмови про розвиток, вдосконалення та кар’єрний шлях.

Велику роль у взаємодії з колегами відіграла підтримка Carlsberg Group, що з першого дня продемонструвала турботу та розуміння. Ларс Леманн, віцепрезидент регіону Центральної та Східної Європи Carlsberg Group, регулярно відвідує Україну та проводить зустрічі з колегами. Carlsberg Group продовжує підтримку України і у 2023 році інвестує 1,5 млрд грн. Це прикладний сигнал – «Ми з вами».

Загалом команда правління демонструє високий рівень стресостійкості. Моєю підтримкою є родина і спорт (настільний теніс, біг, велоспорт). Моє рішення і рішення всієї команди – вийти з війни ще сильнішими, ніж раніше, плекаючи культуру переможців і оптимістів.

У нас є кілька мотиваційних корпоративних програм, що діють і під час війни. Серед них – щорічна GREAT PEOPLE. У 2022 році ми традиційно визначили трьох кращих співробітників, трьох кращих лідерів і кращу команду, якою стали 22 співробітники Запорізького пивоварного заводу, які гарантували та підтримували безпеку підприємства та громади в умовах війни. Визнання досягнень – перевірена часом, надійна та «екологічна» мотивація для людей.

Матеріальна підтримка Carlsberg Ukraine

  • Фонд відновлення житла – кошти на відбудову зруйнованого житла співробітників.
  • Проєкт LUX – надання колегам обладнання для продовження роботи під час блекаутів.
  • Регулярний перегляд зарплат.

Портрет хорошого роботодавця очима переможців GREAT PEOPLE-2022

Андрій Бризгун

Андрій Бризгун

Cтарший менеджер із регіональних закупівель

Зразковий роботодавець має приділяти увагу психологічному стану працівників, реально оцінювати та переглядати навантаження, оскільки саме стрес і невизначеність є джерелом вигорання. Для цього важливе систематичне спілкування команди з керівником, спільний пошук шляхів вирішення з позиції допомоги.

Сергій Жарик

Сергій Жарик

Регіональний менеджер

Найважливішим є продовження бізнесу, сплата податків, турбота про співробітників, матеріальна стабільність, спільні цінності та участь у гуманітарних проєктах. Саме такою є для мене Carlsberg Ukraine.

Юрій Третяк

Юрій Третяк

Провідний фахівець з продажу

Зразковий роботодавець дозволяє співробітникам досягати цілей із дотриманням work-life balance. Регулярне інформування та листи від генерального директора із зазначенням поточних статусів і цілей підтримують і сприяють відновленню емоційного балансу, надають впевненості.

Ігор Литвиненко

Ігор Литвиненко

Директор з логістики

Виклики воєнного часу вимагали від нас суттєвих змін у роботі логістики. Проте завдяки гнучкому управлінню та ефективній комунікації ми змінили маркетингову стратегію, перебудували процеси тестування сировини, швидко відновили виробництво. Аби ефективно працювати, компанія має бути орієнтованою на свою команду, інакше досягти високого рівня залученості неможливо.

Наталя Скребець

Наталя Скребець

Директорка з бухгалтерського та податкового обліку

У фінансового відділу були три головні виклики: забезпечити належні виплати та ліквідність підприємства у найкритичнішу фазу; збалансувати надходження та відтік коштів при відновленні підприємства; повернення до звичних процесів за умови складної непередбачуваності ситуації. Попри труднощі ми вистояли. Компанія вчергове показала себе як надійний роботодавець і партнер.

Денис Денисенко

Денис Денисенко

Робітник адміністративно-господарського відділу

З початком повномасштабної війни я став відповідальним за управління гуманітарним штабом, евакуацію та укриття на пивоварні. Ми були на зв’язку з керівництвом компанії та заводу 24/7. Це допомагало долати виклики та швидко приймати рішення. Усвідомлення того, що попри все в тебе є робота та підтримка компанії, допомагало в найскладніші часи.

Вы нашли ошибку или неточность?

Оставьте отзыв для редакции. Мы учтем ваши замечания как можно скорее.