Уже 18 років імідж-експертка Анна Філімонова працює з жінками, допомагаючи їм стати більш привабливими та впевненими у собі. З 2016-го Анна – власниця відомого конкурсу «Міс Всесвіт Україна». За роки роботи вона зрозуміла: кожна жінка може бути красивою попри вік та параметри. «Хто поцупив красу у жінок? Боляче дивитися, коли жінки забувають про себе й перестають дбати про зовнішність», – каже Анна.
На курсах, марафонах краси та майстер-класах, розроблених нею, вже побувало близько 3000 жінок. Більшість із них змінили не тільки свій вигляд і настрій, а й додали драйву особистому життю та неабияк прокачали карʼєру. А вже 10 травня 2024 року стартує новий онлайн-курс на основі авторської програми Анни Філімонової про те, що таке краса, та як мислить гарна жінка.
Про красу як жіноче багатство, про авторський курс «Всесвіт краси» та злет продажів попри війну Анна Філімонова розповіла Forbes BrandVoice.
Про особисту трансформацію
Краса – субʼєктивне поняття. Як зрозуміти, хто красивий, а хто – ні?
Українки – одні з найкрасивіших жінок на Землі. Але хто нам сказав, наприклад, що збільшені губи – це гарно? Наші жінки настільки не вірять у себе, що хочеться сказати: «Припиніть!». Я також вважала себе некрасивою, коли, наприклад, після пологів набрала 17 кг. Знаходячись поруч із гарними дівчатами, порівнювала себе з ними і розуміла, що їхній гарний світ не для мене. Але зрештою я вирішила змінитися – найняла кращих у світі спеціалістів і стала діяти. За два роки схудла, перефарбувала волосся, повністю змінила імідж. Перетворення було настільки глобальним, що знайомі не впізнавали мене на вулиці. Я усвідомлюю, наскільки сильно змінилось моє життя, коли я стала красивішою. Пережите мною і лягло в основу мого курсу.
Як саме ви працювали з учасницями конкурсу «Міс Всесвіт Україна»?
Зазвичай дівчата потрапляють на кастинг «молоді-зелені», моє завдання – довести їх до ідеалу. З деякими я літала до Америки, консультувались там із відомими іміджмейкерами, бачила, як все це працює. Наприклад, коли дівчині обрізали волосся до певного рівня, щоб відкрити шию, обличчя, груди, або трохи скорегували кінчик носа, чи дорощували верхню губу, щоб модель бездоганно виглядала в кадрі. Працювали окремі правила щодо мейкапу – індивідуально для кожної дівчини. До того ж ми працювали з внутрішнім станом учасниць, адже деякі з них родом із невеликих українських сіл, а мали виходити на велику міжнародну сцену.
Коли ви вперше стали проводити консультації з краси?
Під час світової пандемії, яку ми з родиною зустріли на Балі. Я розуміла, що конкурсу «Міс Всесвіт Україна», який до цього проводився щороку, не буде. Згодом я й сама захворіла на коронавірус, а наш бізнес через «ковідні» обмеження зазнав чималих збитків. Але «що більше віддаєш, то більше отримуєш», подумала я і вперше провела безкоштовний онлайн-марафон краси для 200 дівчат. Протягом наступних двох місяців ділилася з ними знаннями про імідж, стиль, самопрезентацію. А коли курс закінчився, дівчата готові були платити, аби я продовжувала ділитися з ними інформацією. Саме тоді я збагнула, наскільки цінними знаннями володію. Так прийшла ідея запустити платний марафон краси, зробити чесний та якісний продукт. У рамках курсу можна було купити індивідуальну консультацію зі мною за $100 – уже в перший день продажів це зробили 50 клієнток. Це був знак: я все роблю правильно, бо знання, якими володію, – унікальні.
Про авторський курс «Всесвіт краси»
У чому ідея курсу «Всесвіт краси»?
За всі роки діяльності я зробила красивішими багатьох жінок, тому певна: краса доступна для будь-якої жінки, а не тільки для тієї, що має параметри «90–60–90». Проте сьогодні жінкам потрібно прищеплювати гарний смак або бажання докладати зусиль.
Завдяки роботі я бачу дуже багато гарних жінок і розумію, що краса – це найголовніший жіночий капітал. Якщо жінка любитиме себе, вона буде щасливішою, впевненішою в собі, усе їй вдаватиметься краще.
У чому унікальність курсу «Всесвіт краси»?
По-перше, я – реальний експерт, який займається красою 18 років. По-друге, наш продукт дає конкретний результат. На сторінці в Instagram ми викладаємо фото, як змінилися жінки, «до» та «після» – це вражає! Дівчата дуже пишаються собою і самі надсилають нам фото. По-третє, я називаю себе імідж-експертом, але насправді можу дати набагато глибшу консультацію, а саме поради з піару, розвитку власного бренду в соцмережах. Ніхто зі спеціалістів бʼюті-індустрії не може настільки комплексно підійти до образу.
Я працюю з кращими спеціалістами світу, в моєму імідж-бюро чотири стиліста та три іміджмейкери. Мої учениці отримують детальний план з роботи з обличчям, волоссям, підбір косметики та процедур, навчаються самостійно робити мейкап та обирати одяг. Це заощаджує купу часу та грошей. Річ у тім, що бʼюті-сфера – це та індустрія, де жінок частіше всього обманюють: пропонують дорогі процедури, догляди, зачіски, які не підходять конкретній людині. Мета таких салонів – заробити більше. Саме тому я вважаю, що здебільшого це не про красу, а про бізнес. А ми якраз про красу.
Час від часу я направляю своїх учениць на консультацію до лікаря: зовнішність часто є дзеркалом стану нашого організму. Іноді певні зовнішні ознаки свідчать про проблеми всередині. Бувало, що клієнтки навіть не підозрювали про те, що у них є проблема зі здоровʼям.
Як саме побудований ваш курс?
У ньому всього вісім модулів. Кожен тиждень присвячений вивченню однієї теми: починаючи з психології краси, жіночої енергії та закінчуючи доглядом за волоссям та модулем із макіяжу. Вже на першому модулі я детально розповідаю про те, як стати жінкою, яка привертатиме увагу людей. А загалом кожен модуль дає необхідні знання, які, на мій погляд, потрібно давати дівчатам ще зі школи.
Опишіть, будь ласка, портрет вашої клієнтки.
До нас звертаються різні жінки, але їх усіх об’єднує жага до вдосконалення власного життя й розуміння цінності краси як інвестиції.
Серед моїх клієнток є очільниці великих компаній, власниці бізнесів, експертки. Зі зміною зовнішності їхні справи у бізнесі покращуються.
Також до мене звертаються дівчата з Кремнієвої долини – IT-спеціалістки, які хочуть, щоб їхній вигляд відповідав посаді, бо деяких через неправильну самоподачу не сприймають серйозно. Була історія, як жінка до мого курсу виходила на онлайн-зустріч у піжамі, а після – навчилась робити макіяж та зачіску за пів години. Тепер вона на робочих дзвінках уже зовсім в іншому образі, а свої вміння та навички продає набагато швидше й дорожче. У процентному співвідношенні на моїх курсах десь 15% дівчат до 30 років, 60% – від 30 до 40 років, і 25% – від 40 до 55 років.
Про дохідність бізнесу попри війну
Чи вплинула повномасштабна війна на популярність курсу? Як змінився обсяг продажів?
Найбільший прорив у продажах у нас стався саме під час війни. У лютому 2022-го я, як і більшість, була у відчаї, думала, що втратила все, але вже за місяць знайшла в собі сили, нафарбувалась і вийшла в ефір до аудиторії. Я готова була рятувати світ красою, тож запросила професіоналів, і ми запустили новий потік курсу «Всесвіт краси». Популярності йому додало й те, що багато українок у той час переїхали до Європи й не знали, де знайти майстрів із манікюру, перукарів тощо. Ми допомагали знаходити найкращих спеціалістів у європейських містах та ділились їхніми контактами, вчили жінок самостійно робити макіяж, укладку. Дівчата ставали частиною нашого онлайн-комʼюніті та отримували таке потрібне їм спілкування. На піку продажів наша команда збільшилася до 25 людей. Тільки на останньому потоці курсу «Всесвіт краси» побувало понад 300 жінок. А загалом лише за 2023 рік на наших курсах, майстер-класах та консультаціях побували близько 1000 жінок.
Скільки коштують консультації зараз?
Залежно від типу. Середній чек на курс коштує €500–600. Проте ціна може бути вищою за рахунок того, що дуже багато уваги приділяється індивідуальній роботі із залученням спеціалістів. Також клієнти мають змогу співпрацювати зі мною особисто. Проте в таку співпрацю я беру лише тих жінок, які мають конкретні амбітні задачі.
Розумію, що для українського ринку це високі ціни, але для мене головне – залишати послугу якісною. У результаті курсу дівчата отримують паспорт краси, де є всі референси щодо зачіски, кольорів, одягу, стилю тощо, здобувають знання, які допомагають удосконалити себе.
На які показники плануєте вийти в 2024-му?
Хочемо вирости у 2,5 раза. Сьогодні ми набагато краще розуміємо свою клієнтку: розширили географію, і тепер багато українок у США, Швейцарії, Канаді купують наші продукти. Рік тому основним майданчиком продажів був Instagram, але зараз ми продаємо і через Shopify, що дає змогу робити інтеграцію з e-commerce. Усіх клієнток систематизуємо через CRM, тож можемо працювати з будь-якою соцмережею. Плануємо шукати клієнток без привʼязки до локації, бо наші курси актуальні для будь-якої жінки у світі.
Хто надихає вас сьогодні?
Мені подобаються жінки, які уособлюють жіночність. В Україні це Катя Сильченко, яка транслює легкість, жіночність, щирість. Сьогодні у світі тренд на жіночність, так би мовити, мʼяку енергію. Зі світових зірок я надихаюся Монікою Белуччі, Вікторією Бекхем, Роззі Хантінгтон. Мені подобаються кейси, коли дівчата попрацювали над собою – і як Вікторія Бекхем: з дівчиська перетворилася на posh-spice. Краса – це насправді жіноча суперсила, адже те, що зовнішність жінки впливає на її успішність – не міф, а статистика. Я все життя спостерігаю, як перед красивими жінками відкриваються усі двері. Моя мета – зробити красу доступною кожній.
Вы нашли ошибку или неточность?
Оставьте отзыв для редакции. Мы учтем ваши замечания как можно скорее.