У вересні цього року компанії EVA виповнилося 20 років. Від одного магазину в Дніпрі до найбільшої дрогері-мережі України – шлях, який пройде не кожен бізнес.
У межах великої кампанії #ДЯКУЮ від EVA мережа магазинів спільно із Forbes запускає цикл спецпроєктів, метою якого є подяка компанії своїм працівникам, покупцям та партнерам за 20 років на ринку.
У попередньому матеріалі циклу троє представників «старої школи» EVA ділилися спогадами про свій карʼєрний шлях, а зараз – багаторічні бізнеси-партнери EVA розповідають про свій досвід співпраці з компанією.
Що бізнес-партнери говорять про співпрацю з EVA
БО «Благодійний фонд «КОЛО»
Олена Кривенко
Голова правління БО «Благодійний фонд «КОЛО»
БО «Благодійний фонд «КОЛО» є неприбутковою організацією, тому соціальний вплив – наш головний KPI в усіх проєктах. Ми завжди будуємо співпрацю у стилі win-win, де кожен із партнерів розуміє цілі один одного. Завдяки цьому проєкти переростають у довготривалу співпрацю. Досвід багаторічної співпраці з EVA – найкращий приклад цього.
Запорукою нашій співпраці є прозорість, надійність та експертність. Наша співпраця з EVA почалась ще у 2015 році з проєкту всеукраїнського масштабу «Orange Days». У 2020 році знаковим був проєкт допомоги понад 200 лікарням під час першої хвилі протидії COVID-19. Тепер, у час війни, ми маємо паралельно низку спільних проєктів: від евакуації дітей до забезпечення ЗСУ. Озираючись на цей досвід, хочеться подякувати EVA за сміливість та амбітність у реалізації соціальних ініціатив та проєктів.
ТРЦ Retroville
Рената Якубчіоніене
Генеральна директорка ТРЦ Retroville
Для нас найважливішим у бізнес-партнерстві є спільне бачення, стратегії, встановлення цілей та довіра. Також дуже важливо вміти домовлятись та слухати одне одного.
Ми дуже любимо та поважаємо EVA, тому що навіть у складні часи ми завжди знаходили точки дотику та спільною працею досягали результатів. Здається, що саме спільне бачення розвитку проєктів, як EVA, так і нашого ТРЦ, дало змогу так довго триматися разом та досягати мети.
Нам дуже приємно і цінно те, що бренд EVA, попри важкі часи, все ж таки одним із перших вирішив відновити роботу в період війни та повірив у нас. Саме в Retroville EVA відкрили зовсім новий формат магазину. Завдяки таким новим концептам бренди дають змогу нашому ТРЦ відрізнятися від інших.
Brand Booster, партнер starlight.media
Вікторія Шерстюк
Заступниця генерального директора з продажів агенції Brand Booster, партнера starlight.media
Для нас, команди агенції інтегрованих рішень Brand Booster, найважливішими у бізнес-партнерстві є надійність, порядність, чесність, відкритість, довіра та ефективність. Запорукою нашої довгої та міцної співпраці з компанією EVA є взаємовигідне й ефективне співробітництво, коли ми як агенція чуємо клієнта, розуміємо його завдання й тому пропонуємо саме ті рішення, які розвивають бізнес компанії EVA. Широкий вибір медійних, інтегрованих та графічних інструментів спонсорства на телебаченні та в диджиталі дає змогу брендам компанії EVA розповісти свою історію та передати цінності, закохуючи в себе споживачів.
Компанія EVA – дуже вимогливий клієнт, який не боїться нових креативних рішень, викликів та інновацій, що робить нас як партнера більш креативним, ефективним та клієнтоорієнтованим. Саме співпраця з таким клієнтом, як EVA, допомагає нам розвиватися як медіатору між клієнтом і творцями ТВ-контенту, щоб пропонувати win-win стратегії, спрямовані на виняткові бізнес-результати для всіх сторін.
GOODSTREAM OÜ
Вікторія Козлова
Директорка GOODSTREAM OÜ
Запорука успішного партнерства – це вміння вести діалог та велике бажання з обох сторін кожен день робити щось краще для свого клієнта. Це також уміння проблеми перетворювати на переваги та будувати складні, але дієві системи. За цим потрібно постійно пильнувати, хай скільки років ти не був би разом із клієнтом.
Попри велику кількість проєктів, яку компанія EVA мала за цей період із різними міжнародними партнерами, наш проєкт впровадження ще й досі сприймається командою як один із найпотужніших та результативних для розвитку компанії.
Qlever Intralogistics
Богдан Козік
Директор Qlever Intralogistics
Наша компанія завжди ставила своїм пріоритетом побудову довгострокових відносин зі своїми замовниками, які базуються на чесності, порядності й націленості на результат.
У бізнес-партнерстві головним фактором успіху є довіра та впевненість у партнері. Ми певні, що саме збіг наших цінностей є фундаментом та запорукою нашої довгострокової співпраці.
Наші комплексні проєкти для складів компанії EVA сучасні, ефективні та надійні. Замовник отримує інноваційну, продуктивну інтралогістику для своїх складів та може впевнено зосередитись на розвитку бізнесу.
Laboratorium Kosmetyczne Canexpol Group
Віталій Хоменко
Керівник напряму Private Label у Laboratorium Kosmetyczne Canexpol Group
У партнерстві дуже важливо слухати та чути одне одного, якщо бізнес націлений на довгостроковий розвиток. Важливо бути готовими ухвалювати гнучкі рішення та брати до уваги інтереси партнера. З компанією EVA у нас зразкові партнерські відносини, ми пишаємося таким результатом і дуже цінуємо наші взаємини. Ми завжди відкриті до незвичайних і нестандартних рішень, неординарних проєктів, ми не мислимо шаблонно й намагаємося завжди винайти нове.
Команда EVA – чудовий приклад креативності та прогресивності, і ми пишаємося, що були їхнім першим закордонним контрактом. Після 10 років роботи ми досі можемо чесно подивитися одне одному в очі – а це важлива цінність у бізнесі та впевненості у завтрашньому дні.
«Нова пошта»
Олександр Бульба
CEO «Нової пошти»
Партнери для нас – це однодумці, в синергії з якими ми створюємо нові вигідні пропозиції для наших клієнтів. Нашу компанію та EVA обʼєднує спільна мета – завжди бути поруч із клієнтом, знати про його потреби й надавати якісний сервіс. У кризові часи для країни ми обʼєднуємося, щоб стати опорою для українців. EVA надає необхідну продукцію, а ми доставляємо власним коштом туди, де потрібна допомога.
Щомісяця ми створюємо і надсилаємо подарункові кошики й сертифікати, підтримуємо одне одного інформаційно, пропонуємо нові способи доставки через поштомат. Остання наша спільна акція – безплатна доставка замовлень для клієнтів EVA у поштомати НП, за результатами якої клієнти EVA стали замовляти на 10% більше онлайн та залишились користувачами поштоматів на регулярній основі.
GMS Service
Михайло Купавих
Директор GMS Service
Працюємо з EVA дуже давно. Хочеться виділити насамперед бажання партнера не зупинятися на досягнутих рубежах, прагнення постійного розвитку та вдосконалення на ринку ритейлу. Це відповідає нашому прагненню в роботі на ринку розробки програмного забезпечення.
Наприклад, у співпраці з EVA ми створили найкращу в Україні дисконтну систему – найшвидшу систему розрахунку знижок та бонусів. Також хочу зауважити професіоналізм команди, відкритість до діалогу та конструктивність, за що ми їх дуже любимо й поважаємо.
Дніпропетровська Облспоживспілка
Микола Шапарь
Заступник голови правління Облспоживспілки
Разом з EVA ми працюємо ще з 2000-х років, коли мережа магазинів компанії тільки відкривалася. Усі ці роки ми вважаємо їх надійними партнерами, які завжди дотримуються домовленостей та не підводять. Ми особисто знаємо керівництво компанії, з яким нас поєднують довготривалі ділові й теплі стосунки, та дуже цінуємо нашу співпрацю.
«Альянс Краси»
Вадим Геращенко
Засновник компанії «Альянс Краси»
Запорука довгої співпраці з EVA – це насамперед комфортність у роботі. Компанія EVA динамічно розвивається в напрямі випуску власних торгових марок та задає певний темп для нашого підприємства в напрямі Private Label. Відповідно, ми намагаємося їх не підвести щодо якості й термінів виробництва продукції.
Цінність партнерства з EVA – це довгі роки нашої співпраці. Це престиж поширювати продукцію власних брендів у мережі магазинів EVA та виготовляти продукцію для брендів EVA. Ми вдячні EVA за те, що вони підтримали нас після деокупації нашого підприємства, яку ми пережили з певними втратами. Впевнені, що наше співробітництво, яке нестиме за собою активний розвиток обох компаній, успішно триватиме й надалі.
«Хенкель Україна»
Еніс Токсьоз
Генеральний менеджер підрозділів «Засоби для прання та догляду за оселею» та «Косметичні засоби», ТОВ «Хенкель Україна»
Український бізнес «Хенкель» і мережа EVA, які відзначають друге десятиліття діяльності, – майже «однолітки». Ми пройшли спільним шляхом трансформації української економіки й бізнесу, ми разом долали кризи та серйозні історичні виклики для України, її економіки і громадян.
Соціально відповідальний бізнес, орієнтований на досягнення користі для всіх партнерів, – це те, що об’єднує наші компанії. Саме тому, окрім тісного ділового партнерства між українським бізнесом глобального лідера Henkel і брендів компанії, з мережею EVA нас протягом багатьох років поєднують також великі проєкти соціальної солідарності.
Бренди Henkel і мережа EVA разом ділилися частиною прибутку задля підтримки людей, лікарів і медичних закладів під час пандемії COVID-19. Наші колаборації допомагали рятувати дітей і дорослих від страшних недуг.
У час воєнних викликів ми разом підтримуємо Україну: зберігаємо активну економічну діяльність, підтримуємо співробітників і всіх українців, спрямовуємо зусилля на подолання гуманітарних наслідків війни та забезпечуємо товарами першої потреби наших споживачів.
«Укрпошта»
Михайло Лашкін
Директор департаменту розвитку бізнесу з корпоративними клієнтами «Укрпошти»
Для нас дуже важливо мати порядного, сміливого та надійного партнера. Ми дякуємо мережі магазинів EVA за відкритість у співпраці та довіру до компанії «Укрпошта».
У цей складний період ми з EVA завжди залишаємось на зв’язку та намагаємося бути максимально близько до наших клієнтів. Сьогодні ми продовжуємо працювати разом в EVA і доставляємо не просто посилки, а вкрай потрібні речі по всій території нашої держави та на деокупованих територіях. До Нового року разом додатково плануємо яскраві кампанії, що ще раз показує бажання спільно зростати й розвиватися.
«Кімберлі-Кларк Україна»
Олександр Гарбаренко
Генеральний директор «Кімберлі-Кларк Україна»
Найважливіше в партнерстві для нас – високий рівень довіри, прозорості та співпраці, гнучкість, win-win підхід та пошук взаємовигідних рішень. Наш спільний з EVA фокус на задоволенні потреб споживачів, швидкому ухваленні рішень та прагненні бути лідерами на ринку.
Міцне партнерство забезпечує стійку присутність наших брендів на полицях магазинів та підтримує лідерство «Кімберлі-Кларк» у категоріях дитячої та жіночої гігієни в Україні. Війна стала справжнім викликом та перевірила на міцність наше партнерство з EVA, адже наш склад було повністю знищено, та, попри це, разом ми одразу знайшли рішення для відновлення ланцюгів безперервного постачання.
Науково-виробниче підприємство «ПК-Сервіс»
Роман Лучков
Генеральний директор ТОВ «Науково-виробниче підприємство «ПК-Сервіс»
З EVA ми співпрацюємо майже від початку існування нашої компанії – близько 15 років.
Щомісяця ми опрацьовуємо тисячі заявок на території всієї України, тож маємо плідний досвід співпраці. По-перше, в EVA працюють небайдужі, вимогливі фахівці, які завжди дбають про результат.
По-друге, у вирі понад тисячі обʼєктів та інформаційних потоків партнер зберігає технологічність. По-третє, компанія швидко реагує на зміни – як негативні, так і позитивні. Крім того, EVA демонструє непересічне лідерство в оптимізації бізнес-процесів та стратегічному руху вперед. Ми поділяємо спільні цінності, тому працювати приємно і взаємовигідно.
Завдяки довготривалій та взаємовигідний співпраці, побудованій на довірі, бізнес та його партнери не лише зростають у масштабах, а й примножують соціальну користь від своїх проєктів.
Вы нашли ошибку или неточность?
Оставьте отзыв для редакции. Мы учтем ваши замечания как можно скорее.