Лілія Дубас, керівниця відділу по роботі з персоналом «Тева» в Україні /Сергей Пириев
Категория
BrandVoice
Дата

«Створюємо умови, де кожен почувається захищеним і цінним», – Лілія Дубас, керівниця відділу по роботі з персоналом «Тева» в Україні 

4 хв читання

Лілія Дубас, керівниця відділу по роботі з персоналом «Тева» в Україні. Фото Сергей Пириев

Добробут персоналу – це не просто пріоритет, це стратегічна необхідність. Як міжнародна фармацевтична компанія «Тева» в Україні забезпечує підтримку та розвиток своїх співробітників, розповіла Лілія Дубас, керівниця відділу по роботі з персоналом «Тева Україна».

Як компанія турбується про працівників зараз, після понад двох років великої війни?

Піклуватися – одна з цінностей «Тева». Саме турбота лежить в основі всіх наших дій та ініціатив: ми створюємо умови, де кожен почувається захищеним і цінним. 

Серед численних ініціатив – програма релокації, яка дає можливість переїзду співробітників із родинами з небезпечних регіонів, є яскравим прикладом нашої турботи. У важкі часи, коли люди змушені залишати свої домівки, відновлення відчуття стабільності є ключовим для підтримки їхньої впевненості у майбутньому. Ми допомагаємо з оплатою житла, забезпечуємо роботу в нових містах. Все це ми робимо не з обовʼязку, а через глибоку відповідальність та бажання підтримати кожного нашого співробітника. 

Станом на перший квартал 2024-го ми продовжуємо підтримувати 22 релоковані співробітника, а минулого тижня отримали ще один запит на релокацію із Запоріжжя. Загальний бюджет програми з 2022 року до другого кварталу 2024-го становив понад 11 млн грн.

«Створюємо умови, де кожен почувається захищеним і цінним», – Лілія Дубас, керівниця відділу по роботі з персоналом «Тева» в Україні  /Фото 1

Соцпакет працівників «Тева» в Україні

На основі корпоративної цінності – турботи – «Тева» розробила комплексний соціальний пакет, що розширює можливості для розвитку, добробуту та особистісного зростання співробітників.

  • Авто, гаджети. Кожен співробітник зовнішньої служби, а також офісні співробітники, починаючи з рівня менеджера та критичних посад, мають корпоративний автомобіль, який можна використовувати і для власних потреб. Витрати на паливо, повне КАСКО та обслуговування – коштом компанії.  
  • На харчування одного офісного співробітника компанія виділяє 300 грн на день. Співробітники зовнішньої служби до цієї суми отримують доплату за роз’їзний характер роботи.
  • Повна компенсація медичного страхування працівника і 50%-ва компенсація для його родини. Включено також консультації з психологом. На це компанія закладає 10+ млн грн на рік. 
  • Значний фокус на навчанні та професійному розвитку співробітників: оплата участі в зовнішніх тренінгах у межах індивідуального плану розвитку, а також можливість відвідування міжнародних програм та отримання ступенів MBA. Інвестиції у розвиток команди «Тева» становлять від 6 млн грн на рік.  
  • Компанія цінує особисті події співробітників, такі як одруження, народження дітей, ювілеї, а також надає матеріальну допомогу в складних життєвих ситуаціях.
  • Визнання, подарунки та брендований мерч. Програма Teva Stars дає можливість відзначити зусилля та досягнення співробітників, подякувати їм за внесок в успіх компанії. На свята Тева дарує подарунки співробітникам та їхнім дітям, а також мерч під час запуску нових продуктів і в межах маркетингових активностей.
  • Попри виклики війни, «Тева» зберегла своє зобовʼязання щодо виплати бонусів та щорічного підвищення зарплат, демонструючи стабільність і надійність як роботодавець.
Лілія Дубас, керівниця відділу по роботі з персоналом «Тева Україна»

Лілія Дубас, керівниця відділу по роботі з персоналом «Тева Україна»

Чи змінився підхід до медичного страхування під час великої війни?

Я переконана, що здоровʼя співробітників є основою їхньої здатності до роботи та благополуччя. Місія «Тева» – об’єднувати зусилля заради кращого здоровʼя людей у всьому світі, і це лягло в основу нашої корпоративної культури. За аналогією з надяганням кисневої маски в літаку, ми віримо, що допомагати іншим можливо лише після того, як ми допоможемо власним співробітникам.

У звʼязку з цим ми не просто використовуємо стандартний пакет медичного страхування, а й аналізуємо запити та потреби наших співробітників щороку, щоб адаптувати та розширювати покриття. Так, минулого року ми отримали 56 запитів на покриття витрат на антидепресанти, що підкреслює зростаючу потребу в психологічній підтримці наших співробітників у ці складні часи. Відповідно, у цьому році ми додали до страхового покриття заспокійливі та снодійні препарати, ліки для лікування посттравматичних стресових розладів тощо.

Дар’я Гречко

Дар’я Гречко

продакт-менеджерка відділу безрецептурних препаратів, п’ять років у «Тева».

Я дізналася про своє онкологічне захворювання на початку 2024 року, і з того часу компанія невпинно допомагає мені з пошуком лікарів, організацією лікування, надає психологічну підтримку. Я розгубилася, дізнавшись про хворобу, і не знаю, як впоралася б, якби не колеги. 

«Тева» фінансово покриває значну частину дорогої терапії. Завдяки цьому я маю змогу отримувати допомогу від найкращих лікарів. Що не менш важливо – я залишаюся у команді й працюю в міру своїх сил. Команда морально підтримує, як справжня родина, створюючи умови для швидкого одужання.

Дар’я Гречко

Дар’я Гречко

Під час війни страждає психічний стан людини. Як компанія допомагає працівникам не загубити себе?

Розуміючи ризики вигорання, особливо в такі тяжкі часи, ми запровадили програму ретриту, яка дає змогу нашій команді відновити сили. Програма передбачає тижневий відпочинок у Буковелі, де співробітники разом із родинами або колегами можуть відпочити та перезавантажитися або навіть просто виспатися після постійних ракетних обстрілів. Ми вважаємо за важливе надавати таку можливість, щоб запобігти вигоранню, щоб уникнути ситуації, коли єдиним виходом для співробітника може стати звільнення через емоційне виснаження.

Який бюджет цієї програми?

Ми називаємо це інвестицією в ментальний стан наших людей. Тогорічний бюджет програми – понад 16 млн грн, цьогоріч програма триватиме.

Ілона Бородай

Ілона Бородай

старша менеджерка по роботі з ключовими клієнтами, м. Одеса, дев’ять років у «Тева».

У липні 2023-го, коли Одеса переживала щоденні обстріли, поїздка до ретриту стала для мене та моєї сім’ї справжнім порятунком. Компанія організувала все на найвищому рівні: транспорт, харчування, дозвілля. І це все оточено турботою та увагою! На ретриті з нами були також інші колеги з їхніми родинами. Ми познайомилися, разом провели час, а наші діти потоваришували. Я вдячна компанії за цю можливість почуватися щасливою і захищеною, особливо в такий складний час. Висловлювання One Teva стало для мене як ніколи відчутним і на ментальному і на фізичному рівні.

«Створюємо умови, де кожен почувається захищеним і цінним», – Лілія Дубас, керівниця відділу по роботі з персоналом «Тева» в Україні  /Фото 2

Поїздка до ретриту

«Створюємо умови, де кожен почувається захищеним і цінним», – Лілія Дубас, керівниця відділу по роботі з персоналом «Тева» в Україні  /Фото 3

Поїздка до ретриту

Предыдущий слайд
Следующий слайд

Як «Тева» допомагає мобілізованим співробітникам?

Наразі 13 наших співробітників перебувають у лавах ЗСУ, і вони є нашою гордістю. Для нас важливо не просто підтримувати звʼязок, а забезпечувати їм усе необхідне для того, щоб вони могли відчувати нашу підтримку та турботу навіть на відстані. Ми зберегли за мобілізованими їхні робочі місця та продовжуємо виплачувати зарплату. Також ми надсилаємо їм подарунки до свят і гарантуємо додаткові виплати. На запити мобілізованих співробітників також організовуємо збори в компанії.

«Створюємо умови, де кожен почувається захищеним і цінним», – Лілія Дубас, керівниця відділу по роботі з персоналом «Тева» в Україні  /Фото 4

Що робить «Тева» винятковим роботодавцем?

Хочу наголосити, що ми відчуваємо глибоку відповідальність за благополуччя наших людей. 

Наша особливість – слухати, чути та відгукуватися на потреби співробітників. Ми постійно аналізуємо запити наших людей перед запровадженням будь-якої ініціативи. Це дає змогу надавати не просто стандартні пакети пільг, а кастомізовані рішення. Враховуючи постійну динаміку та виклики сучасного світу, ми вже плануємо трансформувати HR-функцію, щоб ще краще відповідати потребам співробітників.

Вы нашли ошибку или неточность?

Оставьте отзыв для редакции. Мы учтем ваши замечания как можно скорее.