Категория BrandVoice Дата 13 августа Бути технологічним партнером: як комунікаційно-рекламна компанія Razom Group впроваджує ШІ, трансформує структуру та цінності
Категория BrandVoice Дата 12 августа «The question isn’t whether to invest in Ukraine, but how fast and in what areas.» – Allan Hirst, an independent member of the Supervisory Board of Citi Ukraine
Категория BrandVoice Дата 11 августа Гранти на сонце. Як держава та міжнародні партнери підтримують енергетичну стійкість малого та мікробізнесу
Категория BrandVoice Дата 11 августа Як SharksCode будує ІТ-бізнес на межі структури й свободи. Кейс компанії
Категория BrandVoice Дата 02 августа Формула гнучкості: як український девелопмент відповідає на запити нового покоління
Категория BrandVoice Дата 02 августа Beauty PRO: Як соціальний проєкт підприємниці Анни Хаустової формує нову культуру ставлення до зовнішності, здоров’я та віку
Категория BrandVoice Дата 29 июля «Зелена» еволюція української логістики: як Maxus допомагає бізнесу перейти на електротранспорт
Категория BrandVoice Дата 29 июля Український бізнес – велика цінність: як «Аврора» розвиває співпрацю з локальними виробниками
Категория BrandVoice Дата 25 июля Інвестиції, команда, експорт. Як компанія Bakery Food Investment масштабується під час війни
Категория BrandVoice Дата 25 июля «Відновлення здоров’я людини – це перезавантаження бізнесу і, зрештою, відродження нації», – Євген Шагов. Як засновник AM Ecosystem перетворює систему керування віком на національну стратегію
Категория BrandVoice Дата 25 июля «Страхові компанії – джерело стабільного капіталу, що працює на економічний розвиток», – Віктор Берлін, Голова Координаційної ради Федерації страхових об’єднань України