Андрій Артюхов
Категория
Партнерский материал
Дата

Тренди автострахування: переосмислення сервісу КАСКО від VUSO

2 хв читання

Голова правління страхової компанії VUSO Андрій Артюхов. Фото: пресслужба страхової компанії VUSO

Страховий ринок України навіть в умовах війни показує стрімку динаміку розвитку. Попри нестабільність часу, страховики реагують на запити користувачів і пропонують нові продукти. Це стосується й автострахування, зокрема програм КАСКО.

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

У вересні 2023 року страхова компанія VUSO оголосила про запуск програми WOW КАСКО, в якій переглянула пріоритети й адаптувала їх під потреби клієнтів. Детальніше про нову страхову пропозицію розповів голова правління страхової компанії VUSO Андрій Артюхов.

Яка наразі спостерігається динаміка у напрямі автострахування в Україні, зокрема по КАСКО? Які тенденції простежуються?

На сьогодні ринок автострахування демонструє повільне відновлення до обсягів довоєнного періоду. З іншого боку, всі ми розуміємо, що цей напрям значно скоротився, тому що багато людей виїхали з України або перестали користуватися страховими послугами через війну. Помічаємо поступове зростання ринку продажів автомобілів. Кількість компаній, які пропонують послугу КАСКО, не зменшилася, і наразі є дві тенденції: це включення опції покриття воєнних ризиків у страхові програми та рух до покращення сервісу з погляду якості врегулювання і наявності додаткових опцій. Якщо говорити про покриття воєнних ризиків, то ми були першими, хто це зробив у автострахуванні у червні 2022 року, додавши безкоштовно ліміт на воєнні ризики строком на три місяці. Наразі вже кілька страхових компаній, зокрема й ми, пропонують покриття на повну страхову суму. У випадку з другою тенденцією ми створили новий продукт WOW КАСКО.

VUSO

Програма WOW КАСКО від страхової компанії VUSO

Що це за продукт і які болі клієнта він закриває?

Десь півтора року тому на одній із нарад прозвучала думка, що клієнти високо оцінюють швидкість і якість виплат по КАСКО, однак вони часто витрачають багато часу на організацію ремонту. В класичному розумінні робота страхової компанії закінчувалася сплатою страхового відшкодування. Якщо ж поглянути з боку клієнта, то для нього після виплати страхового відшкодування історія продовжується: узгодження часу для ремонту на СТО, відвезти авто, постояти в заторах, проконтролювати строки виконання, забрати авто і знову стояти в заторах. Ми вирішили взяти ці клопоти клієнта на себе. Клієнтам така послуга буде в нагоді, адже наші сервіс-менеджери як персональні помічники зможуть замість клієнта організувати ремонт авто. З продуктом WOW КАСКО клієнт отримує відремонтоване авто, яке йому підвезуть прямо додому.  

Чому варто довіряти фахівцям VUSO, віддаючи свій автомобіль для ремонту?

Сервіс-менеджери VUSO – це професійні аварійні комісари, які мають великий досвід у питаннях ремонту авто, комунікації з працівниками СТО. Ми розуміємо, що можуть трапитися певні неприємності, тому з моменту, коли фахівець забирає ключі від автомобіля, і до моменту його повернення компанія буде покривати всі ризики пошкодження. Це ексклюзивна пропозиція, адже в інших випадках страховики не беруть на себе відповідальність за автомобіль під час ремонту.

WOW КАСКО

Програма WOW КАСКО від страхової компанії VUSO

Чи можна стверджувати, що VUSO стане трендсеттером завдяки цьому продукту?

У нас не було мети стати новатором. Наша ціль полягає у бажанні надавати клієнтам таку страхову послугу, результат якої буде виражений не тільки в грошах, а й у сервісі. Наша місія – повністю закрити проблему клієнта, яка виникає при страховому випадку, подарувати чи зекономити його час на клопотах з ремонтом. Якщо така візія дає змогу створювати унікальні та проривні продукти, то чому б ні? Можемо бути й такими.

Вы нашли ошибку или неточность?

Оставьте отзыв для редакции. Мы учтем ваши замечания как можно скорее.