Страховий ринок України навіть в умовах війни показує стрімку динаміку розвитку. Попри нестабільність часу, страховики реагують на запити користувачів і пропонують нові продукти. Це стосується й автострахування, зокрема програм КАСКО.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
У вересні 2023 року страхова компанія VUSO оголосила про запуск програми WOW КАСКО, в якій переглянула пріоритети й адаптувала їх під потреби клієнтів. Детальніше про нову страхову пропозицію розповів голова правління страхової компанії VUSO Андрій Артюхов.
Яка наразі спостерігається динаміка у напрямі автострахування в Україні, зокрема по КАСКО? Які тенденції простежуються?
На сьогодні ринок автострахування демонструє повільне відновлення до обсягів довоєнного періоду. З іншого боку, всі ми розуміємо, що цей напрям значно скоротився, тому що багато людей виїхали з України або перестали користуватися страховими послугами через війну. Помічаємо поступове зростання ринку продажів автомобілів. Кількість компаній, які пропонують послугу КАСКО, не зменшилася, і наразі є дві тенденції: це включення опції покриття воєнних ризиків у страхові програми та рух до покращення сервісу з погляду якості врегулювання і наявності додаткових опцій. Якщо говорити про покриття воєнних ризиків, то ми були першими, хто це зробив у автострахуванні у червні 2022 року, додавши безкоштовно ліміт на воєнні ризики строком на три місяці. Наразі вже кілька страхових компаній, зокрема й ми, пропонують покриття на повну страхову суму. У випадку з другою тенденцією ми створили новий продукт WOW КАСКО.
Що це за продукт і які болі клієнта він закриває?
Десь півтора року тому на одній із нарад прозвучала думка, що клієнти високо оцінюють швидкість і якість виплат по КАСКО, однак вони часто витрачають багато часу на організацію ремонту. В класичному розумінні робота страхової компанії закінчувалася сплатою страхового відшкодування. Якщо ж поглянути з боку клієнта, то для нього після виплати страхового відшкодування історія продовжується: узгодження часу для ремонту на СТО, відвезти авто, постояти в заторах, проконтролювати строки виконання, забрати авто і знову стояти в заторах. Ми вирішили взяти ці клопоти клієнта на себе. Клієнтам така послуга буде в нагоді, адже наші сервіс-менеджери як персональні помічники зможуть замість клієнта організувати ремонт авто. З продуктом WOW КАСКО клієнт отримує відремонтоване авто, яке йому підвезуть прямо додому.
Чому варто довіряти фахівцям VUSO, віддаючи свій автомобіль для ремонту?
Сервіс-менеджери VUSO – це професійні аварійні комісари, які мають великий досвід у питаннях ремонту авто, комунікації з працівниками СТО. Ми розуміємо, що можуть трапитися певні неприємності, тому з моменту, коли фахівець забирає ключі від автомобіля, і до моменту його повернення компанія буде покривати всі ризики пошкодження. Це ексклюзивна пропозиція, адже в інших випадках страховики не беруть на себе відповідальність за автомобіль під час ремонту.
Чи можна стверджувати, що VUSO стане трендсеттером завдяки цьому продукту?
У нас не було мети стати новатором. Наша ціль полягає у бажанні надавати клієнтам таку страхову послугу, результат якої буде виражений не тільки в грошах, а й у сервісі. Наша місія – повністю закрити проблему клієнта, яка виникає при страховому випадку, подарувати чи зекономити його час на клопотах з ремонтом. Якщо така візія дає змогу створювати унікальні та проривні продукти, то чому б ні? Можемо бути й такими.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.