Бренд преміальних кормів Brit започаткував і протягом кількох місяців підтримував ініціативу, спрямовану на популяризацію адопції (відповідальності за домашнього улюбленця, якого попередній власник залишив або віддав до притулку чи рятувальної організації) в Україні. Завдяки організованим заходам понад 30 собак і котів знайшли нові люблячі родини. Розповідаємо докладніше
Через повномасштабну війну страждають не тільки люди, а й тварини. Кількість котів та собак, що залишилися без дому, догляду, їжі й води, наразі величезна. За даними зооволонтерів, нині українські центри з адопції переповнені, особливо важка ситуація у фронтових та прифронтових зонах: там число чотирилапих у притулках збільшилося на 60–100% за часи великої війни.
В умовах гуманітарної кризи притулки не можуть самостійно справитися з фінансовим навантаженням, а також бракує персоналу для догляду, лікування та вигулу тварин. Тому зараз особливо актуальним є питання відповідальних власників, готових взяти під опіку тварин, що потребують тепла й любові. Особливого піклування потребують тварини з прифронтових зон, які часто стають жертвами обстрілів та мін і через це мають як фізичні, так і психологічні травми.
«Відчуй свого. Віднайди себе». Проєкт, що став соціальною ініціативою
Компанія Brit, що вже 30 років розробляє й виробляє корми для собак і котів, вирішила долучитися до розв’язання цієї проблеми. Вона запустила великий проєкт «Відчуй свого. Віднайди себе», мета якого – мотивувати українців забирати тварин із притулків.
На онлайн-платформі бренду були розміщені світлини котів і собак із притулків, які чекають на домівку. Щоб надихати своїм досвідом, відомі особи розповіли власні історії щасливого пет-батьківства. Крім того, на сторінці містилися корисні поради щодо адопції: як підготувати домівку та все необхідне для улюбленця, як спланувати переїзд і, зрештою, як зрозуміти, чи готові ви взяти нового друга з притулку. Та найголовніше: на сайті можна було залишити заявку – і компанія організовувала зустрічі з імовірними опікуванцями.
Віталій Осипчук
старший бренд-менеджер компанії Brit в Україні
«Війна та релокація вплинули на потреби петперентів. Зараз мало бути просто виробником корму преміумкласу. Потрібно комунікувати зі споживачем, реагувати на актуальні виклики й потреби. Ми хотіли вкласти в наші комунікації принципи, які застосовуємо й у створенні власної продукції, – турботу та користь. Тому наш цьогорічний проєкт був спрямований на популяризацію адопції й перетворився в справжню соціальну ініціативу, яку ми готові розширювати».
Місяць відкритих дверей
Однією з активностей кампанії став «Місяць відкритих дверей», що стартував 17 серпня, на Міжнародний день безпритульних тварин. У межах проєкту «Відчуй свого. Віднайди себе» бренд співпрацював із двома центрами адопції – «Зооплатформою» та Adopt Donʼt Stop. У результаті заходів понад 30 котиків і собак знайшли своїх хазяїв.
У соціальній ініціативі взяли участь українські зірки, блогери, актори й музиканти. Зокрема, громадська активістка Уляна Пчолкіна, ведуча Даша Трегубова, актриси Ірина Кудашова та Даша Плахтій, співачки Світлана Тарабарова та Юлія Юріна, ветеранка-активістка Руслана Данілкіна, блогерка Уля Станіславська та ветеран Олексій Притула.
Так, Даша Трегубова поділилася своїм досвідом пет-батьківства, адже вона ще в 2000-х взяла додому безпритульну кицю Бусю, що виявилася глухою. Крім милих моментів життя разом, вона наголосила на відповідальності такого кроку, як адопція: «Якщо хочете взяти додому тварину, це питання обов’язку: її поява – те саме, що поява в родині дитини. А загалом від початку повномасштабного вторгнення мене дуже розраджують усі ці відео, де люди підбирають бідних тваринок і роблять із них домашніх і щасливих». Ведуча вже давно просуває ідею адопції та часто донатить у притулки.
Заходи, організовані Brit, проходили у форматі лекцій та зустрічей, на яких могли побувати всі охочі. Зоопсихологи розповідали про нюанси адопції та особливості виховання травмованих чотирилапих. А представники центрів «Зооплатформа» та Adopt Dont Stop висвітлювали проблеми тварин із прифронтових територій та давали поради з власного досвіду. І запевняли, що ніколи не залишать сам на сам новоспечених пет-батьків, якщо ті постануть перед труднощами.
Альона Микитенко
директорка фонду Adopt Donʼt Stop
«Ми супроводжуємо всіх наших випускників і їхні родини протягом усього періоду адопції. 24/7 працює гаряча лінія, де ми надаємо все: від базової інформації про тварин до порад у складних ситуаціях та й просто даємо змогу виговоритися».
Порятунок тварин має тривати
Співзасновниця центру адопції «Зооплатформа» Марія Варченко підкреслює вагомість ініціатив, які набувають соціального значення: «Для нас, як для зооволонтерів, які займаються порятунком тварин уже тривалий час, дуже важливо, що обізнаність населення зростає і що великі компанії, як-от Brit, докладають багато зусиль, аби інформувати суспільство про правильне пет-батьківство, про порятунок і допомогу безпритульним тваринам. Завдяки проєкту «Відчуй свого. Віднайди себе» наш притулок показав людям, тим, хто шукає собі нового члена сім’ї, більшу кількість котиків і собак».
Зооволонтерка також підкреслила, що проєкт дуже допоміг в інформаційних питаннях з адопції та прилаштування чотирилапих, за що колектив центру вельми вдячний.
А ще відзначила чудову ідею від Brit: надання боксів для полегшення періоду адаптації. Протягом «Місяця відкритих дверей» пет-батьки отримали корисні подарунки, щоб почати свій шлях із пухнастим другом уже з правильним підготовленим набором: якісним кормом, іграшками, наповнювачами для котячих туалетів, мисочками для їжі й води тощо.
Марія Варченко
cпівзасновниця центру адопції «Зооплатформа», зооволонтерка
«Ми вважаємо, що такі проєкти мають існувати й продовжувати розвиток. У наш час вони надзвичайно важливі, бо привертають увагу до цінності життя, до питань гуманності, допомоги та співчуття. Тому ми сподіваємося, що проєкт отримає продовження».
Вы нашли ошибку или неточность?
Оставьте отзыв для редакции. Мы учтем ваши замечания как можно скорее.