WINETIME у Києві. /пресслужба компанії WINETIME
Категория
BrandVoice
Дата

Яскраві емоції й приголомшливі смакові відкриття: чому WINETIME стає місцем сили і як відкриває світ

8 хв читання

WINETIME у Києві. Фото пресслужба компанії WINETIME

Як і для більшості українських бізнесів, для мережі гастромаркетів WINETIME війна стала випробуванням на міцність: протягом перших місяців продаж зменшився на 25%, а один із магазинів узагалі було зруйновано ударом російської ракети. Втім уже сьогодні WINETIME майже повернувся до довоєнних обсягів завдяки своїм покупцям, для яких робота улюбленої локації по всій Україні протягом війни стала острівцем стабільності з минулого життя, а тому й місцем сили в нинішньому.

«Якщо WINETIME відкрився, отже, все буде добре» – саме так реагували відвідувачі на відновлення роботи гастромаркетів у тому чи іншому місті. Чому для них WINETIME більше, ніж магазин, які спільні цінності об’єднують покупців, мережу та її менеджмент, як вона змінює їхні смаки й життя та які відкриття дарує – у матеріалі Forbes.

Чому WINETIME не шопінг, а частина життя.

пресслужба компанії WINETIME

Ірина, Київ. Фото пресслужба компанії WINETIME

«Я взагалі не люблю шопінг, але WINETIME – виняток. Завдяки атмосфері це місце, куди хочеться повертатися, щойно залишаєш його», – каже 36-річна киянка Ірина, яка приходить у WINETIME кілька разів на тиждень упродовж восьми років. 

Гість має тут кайфувати

Унікальна атмосфера гастромаркетів – запорука успіху мережі, яка на сьогодні налічує вже 32 локації в 15 областях України. 13 років тому, коли для засновників усе тільки починалося з пристрасті до вина, саме на пристрасть, комфорт, відкритість і повагу до кожного гостя, залученість до його смаків вирішили зробити головний акцент. «Гість має тут кайфувати» – так свого часу сформулював одне з ключових завдань компанії її акціонер Максим Сафонов. І це спрацювало, адже для більшості гостей WINETIME візит сюди асоціюється з приходом до друзів чи навіть додому. 

пресслужба компанії WINETIME

WINETIME не шопінг, а частина життя. Фото пресслужба компанії WINETIME

Постійні відвідувачі WINETIME у Києві, Рівному та Черкасах розповіли Forbes, що завдяки одному з ключових постулатів роботи компанії – не намагатися продати, а бути з гостем насамперед чесним – WINETIME для кожного з них став частиною повсякденного життя, а не просто місцем для покупок. Наприклад, Олег із Черкас полюбляє заходити сюди з дитиною, щоб покуштувати сирників, киянка Ірина – щоб зробити приємність собі чи комусь іншому, наприклад, купити смаколиків для тренера дитини, киянин Юрій – щоб просто привітатися з персоналом, із яким устиг потоваришувати, а мешканка Рівного Лілія – щоб випити кави й дізнатися про новини в місті.

«В інших гастромаркетах мені некомфортно. Вони, скажімо так, деперсоніфіковані, персонал там ніби зверхній. У WINETIME цього немає. Крім того, тут знають не лише імена наших дітей, а й навіть рік народження», – розповідає Лілія. 

пресслужба компанії WINETIME

Лілія та Богдан з Рівного. Фото пресслужба компанії WINETIME

Для неї та її чоловіка Богдана WINETIME став особливим місцем ще з однієї причини: саме тут у пари свого часу було перше побачення, тут вони провели разом багато гастровечорів. Згодом Лілія та Богдан одружилися, і навіть одна з весільних фотосесій відбулася у WINETIME.

Майже сімейною історією WINETIME став і для подружжя Анастасії та Юрія з Києва. Коли пара почала зустрічатися, з’ясувалося, що вони обоє люблять WINETIME, тому стали разом приходити сюди по смаколики й на освітні заходи. 

пресслужба компанії WINETIME

Юрій та Анастасія з Києва. Фото пресслужба компанії WINETIME

«Для мене це місце, з яким пов’язані важливі сімейні моменти і взагалі найвеселіші та найкрутіші історії з життя. Чого варта лише вечірка з текілою, яку організував для мене WINETIME із нагоди отримання дайверського диплома. Приходячи сюди, достатньо лише сказати, які емоції ви прагнете відчути, і вам допоможуть зробити на 100% вдалий вибір», – каже Анастасія.

Довіра відвідувачів до команди гастромаркету та її компетенції – ще один важливий постулат роботи WINETIME. У компанії акцентують на тому, що це набагато цінніше за обсяги продажу та прибутки. Тому гості мережі завжди можуть розраховувати на об’єктивну й чесну рекомендацію чи навіть антирекомендацію. «Персонал і його експертність – ось найважливіша причина, чому я з WINETIME. Вони абсолютно відверті й добре знають мене і мої смаки. Щось порадять, а щось навпаки. Тому я цілковито їм довіряю», – розповідає мешканець Черкас Валерій, який відвідує WINETIME у цьому місті вже протягом девʼяти років.

пресслужба компанії WINETIME

Ірина та Валерій із Черкас. Фото пресслужба компанії WINETIME

Ще один важливий аспект роботи мережі й водночас запорука її успіху на ринку – орієнтація на потреби гостей і вміння до них дослухатися. Так, у компанії досить оперативно вводять продукти та послуги, на які у відвідувачів виникає запит, і відмовляються від тих, що стали неактуальними. Наприклад, облаштовують суші-пойнти, вітрини для продажу свіжої риби, дитячі кімнати, запускають повноцінні кухні. Олег, який відвідує WINETIME у Черкасах уже 12 років, розповів, що свого часу керівництво магазину навіть дозволило йому проводити там ділові зустрічі. Тепер Олег у WINETIME буває кілька разів на тиждень – і заради покупок, і заради ділового нетворкінгу. 

Асортимент війни чи острівець стабільності? 

Асортимент і якість представлених у гастромаркетах продуктів – це те, чим WINETIME пишається з перших днів своєї роботи. І навіть війна не змогла цьому завадити. Менеджмент зізнається: у перші воєнні місяці в компанії розглядали можливість зміни асортименту в бік масмаркету, але знову ж таки покупці переконали не робити цього. Люди прагнуть стабільності, яку може відібрати війна, затишку та емоцій, що були частиною минулого життя. І саме в асортименті WINETIME вони це знаходили й знаходять. 

Основа асортименту на сьогодні – власний імпорт із десятків країн Старого й Нового світу, а також відбірна продукція крафтових українських виробників. Загалом понад 8000 найменувань алкоголю та гастрономії. Тому вибір продуктів на полицях WINETIME завжди напрочуд широкий, і це надихає гостей на створення кулінарних шедеврів. Понад те, торік половина загального обсягу продажу WINETIME припала на гастрономію.

пресслужба компанії WINETIME

Анастасія, Київ. Фото пресслужба компанії WINETIME

Лілія з Рівного розповіла Forbes, що у WINETIME можна прийти завжди, коли хочеться купити щось смачненьке, навіть якщо не знаєш, що саме. Киянка Анастасія окрім алкогольних напоїв купує у WINETIME гастрономію: рибу, м’ясо, сири. «Тепер я зовсім не заморочуюся перед приходом гостей – достатньо купити сир, прошуто, хамон, ковбаски, в’ялені помідори, оливки – і святковий стіл готовий», – розповідає вона.

Олег із Черкас регулярно купує в місцевому WINETIME свіжу рибу, овочі й фрукти високої якості, що ексклюзивно представлені лише в цій локації, наприклад, авокадо. За його словами, це продукти, які купуєш не для того, щоб утамувати голод, а щоб отримати певні гастрономічні відчуття. «Сюди можна зателефонувати й попросити поради, що приготувати вдома з того, що є в холодильнику. Або якщо я хочу приготувати, наприклад, рибу, то тут підкажуть, як краще це зробити, підберуть і навіть почистять», – каже чоловік.

пресслужба компанії WINETIME

Олег, Черкаси. Фото пресслужба компанії WINETIME

Будь-який алкогольний або гастрономічний продукт потрапляє на полиці мережі тільки після того, як категорійні менеджери WINETIME скуштують його особисто, тож у гастромаркетах можна придбати продукти лише преміальної якості. Вона для WINETIME безкомпромісна.

«Завдяки цьому гастрономія – особливий пункт моєї любові до WINETIME. А після того, як стала мамою, я полюбила її ще більше. Тепер мені не потрібно уважно читати етикетку, щоб розуміти, чи підходить той чи інший продукт моїй дитині, – продукти тут здебільшого органічні й високої якості», – ділиться враженнями з Forbes киянка Ірина. 

Які алкогольні відкриття можна зробити завдяки WINETIME 

Потрапивши у світ WINETIME, його гості часто кардинально змінюють свої алкогольні звички. Ні, вони не починають пити більше, вони починають пити абсолютно інакше, смакуючи кожен ковток і спостерігаючи за тим, як він трансформується залежно від величезної кількості факторів. За словами постійних відвідувачів WINETIME, це неймовірно – діставати задоволення передусім від нового смаку та його метаморфоз, а не від ефекту сп’яніння, що в цьому випадку взагалі другорядне. 

пресслужба компанії WINETIME

Тетяна з Черкас. Фото пресслужба компанії WINETIME

Ось що розповіла Forbes мешканка Черкас Тетяна, яка постійно відвідує WINETIME уже 13 років: «Завдяки WINETIME я в буквальному сенсі захопилася алкоголем – купила й прочитала не одну книжку про виноробство, скуштувала вина з різних країн, а деякі напої взагалі відкрила для себе вперше. Наприклад, кальвадос. Мої гастрономічні смаки постійно змінювалися впродовж цих 13 років. Змінилося навіть їх сприйняття. Цікаво спостерігати, наскільки різняться смак і аромат вина та пива залежно від того, у який бокал їх налити. Яким буде смак вина, що насичується киснем завдяки декантеру. Як незвично смакує морозиво з хересом чи пиво з тістечком. І я хочу надалі відкривати для себе такі поєднання».

Нові, ексклюзивні знання про алкоголь і світ довкола гості гастромаркетів мережі здобувають на дегустаціях, які посідають особливе місце у всесвіті WINETIME. Більшість людей, які відвідали цей захід хоча б один раз, стають його постійними учасниками незалежно від того, який напій пропонується дегустувати. Магія дегустацій водночас і продумана, і проста, адже важливо не лише куштувати той чи інший алкогольний напій, а й навчитися максимально кайфувати від його смаку, від того, як він розкривається й змінюється.

пресслужба компанії WINETIME

Гості WINETIME у місті Рівне Фото пресслужба компанії WINETIME

Богдан із Рівного розповідає, що вина були для нього чимось незрозумілим, але дегустації це змінили, адже він зрозумів, як з їх допомогою можна розвивати свої смакові рецептори. «Я знаю, як пити мало, дістаючи максимальне задоволення від кожного ковтка, а не багато заради результату», – каже він.

Зараз Богдан віддає перевагу червоним винам з Іспанії, токайським винам з Угорщини, а також витриманому віскі. Пляшку такого вони з дружиною п’ють майже рік, смакуючи вдвох кожен ковток. Раніше, до знайомства з WINETIME, вершиною смаку для дружини Богдана були вина з Грузії, причому здебільшого солодкі й ігристі, а хороші сухі здавалися на смак просто кислими. Але під час дегустацій вони відкрилися для неї по-новому, як спосіб розширення кругозору й смакових відчуттів. «Я навчилася по-різному відчувати смак, розкривати букет і насолоджуватися саме цим, а не ефектом сп’яніння. Ми навіть почали збирати вдома колекцію українських вин», – розповідає Лілія.

За словами мешканців Черкас, оскільки інші винні бутики й гастромаркети дегустацій не проводять, у WINETIME вони мають шалений попит – на них записуються мало не за місяць і місць для всіх охочих навіть не вистачає. Валерій, який до WINETIME з усіх вин міг назвати лише «Мадеру», а тепер легко відрізняє сорт Мерло від сорту Шираз, розповідає, що тепер постійно запрошує на дегустації друзів, які спочатку дивуються, навіщо потрібні ручка й блокнот, а потім уже самі записуються на наступні заходи. «Раніше я й уявити не міг, що з ними можна так захоплено розмовляти про декантери, які насичують вино киснем, про те, чому це важливо робити», – каже він.

Борис, який девʼять років відвідує WINETIME у Рівному, – справжній фанат таких дегустацій. Для нього цей напій – своєрідна релігія. Куштуючи і вивчаючи віскі, розвиваєш смакові рецептори, тому що віскі – це сотні смаків і ароматів. «На дегустаціях ми навчились розрізняти їх, адже спочатку відчути деякі просто неможливо – присмак диму або ванілі, спецій або морської солі, солоно-торф’яний чи навіть присмак гнилих дошок. Це незабутньо!» – запевняє Борис. 

пресслужба компанії WINETIME

Борис, який дев'ять років відвідує WINETIME у Рівному Фото пресслужба компанії WINETIME

Завдяки дегустаціям Борис поступово закохав у віскі багатьох своїх друзів і знайомих. Зізнається, що просто купити пляшку й випити її нецікаво. А от куштувати по 20 грамів 10 різних смаків й отримувати таким чином абсолютно різні смакові відчуття – навпаки. «200 грамів – зовсім небагато, але вони допомагають пізнавати світ. Саме у WINETIME я маю таку можливість – смакувати заради насолоди», – підсумовує Борис.

Постійні клієнти WINETIME одностайно запевняють, що відкриття світу смаків, чесність, взаємоповага і затишок, які війна не змогла в них відібрати завдяки улюбленим гастромаркетам, зробили ці локації частиною їхнього життя. Сюди хочеться повертатися, із цим місцем прагнеш надалі крокувати по життю. Тому вони впевнені, що перемогу у війні святкуватимуть саме у WINETIME.

Яскраві емоції й приголомшливі смакові відкриття: чому WINETIME стає місцем сили і як відкриває світ /Фото 1

Вы нашли ошибку или неточность?

Оставьте отзыв для редакции. Мы учтем ваши замечания как можно скорее.