Категория
Партнерский материал
Дата

Unilever проінвестує 20 мільйонів євро у нову фабрику в Україні

1 хв читання

Компанія Unilever оголосила, що проінвестує 20 мільйонів євро у нове виробництво в Київській області, щоб підтримати свій зростаючий бізнес та засвідчити довгострокові зобов’язання. Початок будівництва заплановано цьогоріч із очікуваним відкриттям фабрики у 2024 році.

Нова фабрика створить близько 100 нових робочих місць і вироблятиме засоби особистої гігієни, шампуні та гелі для душу, таких брендів як Dove, Axe, TRESemmé, Clear. Завод забезпечуватиме товарами переважно український ринок, а також потенційно вироблятиме продукцію для інших ринків Європи.

Фабрика буде побудована відповідно до найвищих екологічних стандартів з використанням технологій відновлювальної енергії, що сприятиме досягненню цілі Unilever щодо чистих нульових викидів у межах ланцюга створення вартості до 2039 року.

Unilever проінвестує 20 мільйонів євро у нову фабрику в Україні /Фото 1

Василь Бовділов, Генеральний директор Unilever Україна, прокоментував:

«Ця інвестиція свідчить про нашу довгострокову відданість країні та її народу, нашим співробітникам, клієнтам і партнерам. Це також спосіб відзначити 30-річчя нашого бізнесу в Україні. 

Нове виробництво створить нові робочі місця, збільшить наші виробничі потужності та, в першу чергу, задовольнятиме потреби українських споживачів високоякісними продуктами, виготовленими відповідно до принципів сталого розвитку».

Зараз Unilever налічує більше 100 співробітників в Україні.

З початку повномасштабного вторгнення компанія зосередилася на забезпеченні заходів безпеки для українських працівників та їхніх сімей. 

Unilever також пожертвувала понад 15 мільйонів євро для надання гуманітарної допомоги українцям, тісно співпрацюючи з установами ООН і місцевими неурядовими організаціями, щоб доставляти допомогу туди, де вона найбільше потрібна. Компанія буде продовжувати надавати гуманітарну допомогу, щоб підтримати народ України.

Про Unilever

Про Unilever

Unilever – один із провідних світових постачальників косметики, засобів особистої гігієни, догляду за оселею, продуктів харчування та морозива з продажами у понад 190 країнах і продуктами, якими щодня користуються 3,4 мільярда людей. Компанія налічує 127 000 співробітників, а обсяг продажів у 2022 році склав 60,1 мільярда євро.

Вы нашли ошибку или неточность?

Оставьте отзыв для редакции. Мы учтем ваши замечания как можно скорее.