Категорія
Партнерський матеріал
Дата

Unilever проінвестує €20 млн у нову фабрику в Україні

1 хв читання

Компанія Unilever оголосила, що проінвестує 20 мільйонів євро у нове виробництво в Київській області, щоб підтримати свій зростаючий бізнес та засвідчити довгострокові зобов’язання. Початок будівництва заплановано цьогоріч із очікуваним відкриттям фабрики у 2024 році.

Нова фабрика створить близько 100 нових робочих місць і вироблятиме засоби особистої гігієни, шампуні та гелі для душу, таких брендів як Dove, Axe, TRESemmé, Clear. Завод забезпечуватиме товарами переважно український ринок, а також потенційно вироблятиме продукцію для інших ринків Європи.

Фабрика буде побудована відповідно до найвищих екологічних стандартів з використанням технологій відновлювальної енергії, що сприятиме досягненню цілі Unilever щодо чистих нульових викидів у межах ланцюга створення вартості до 2039 року.

Unilever проінвестує €20 млн у нову фабрику в Україні /Фото 1

Василь Бовділов, Генеральний директор Unilever Україна, прокоментував:

«Ця інвестиція свідчить про нашу довгострокову відданість країні та її народу, нашим співробітникам, клієнтам і партнерам. Це також спосіб відзначити 30-річчя нашого бізнесу в Україні. 

Нове виробництво створить нові робочі місця, збільшить наші виробничі потужності та, в першу чергу, задовольнятиме потреби українських споживачів високоякісними продуктами, виготовленими відповідно до принципів сталого розвитку».

Зараз Unilever налічує більше 100 співробітників в Україні.

З початку повномасштабного вторгнення компанія зосередилася на забезпеченні заходів безпеки для українських працівників та їхніх сімей. 

Unilever також пожертвувала понад 15 мільйонів євро для надання гуманітарної допомоги українцям, тісно співпрацюючи з установами ООН і місцевими неурядовими організаціями, щоб доставляти допомогу туди, де вона найбільше потрібна. Компанія буде продовжувати надавати гуманітарну допомогу, щоб підтримати народ України.

Про Unilever

Про Unilever

Unilever – один із провідних світових постачальників косметики, засобів особистої гігієни, догляду за оселею, продуктів харчування та морозива з продажами у понад 190 країнах і продуктами, якими щодня користуються 3,4 мільярда людей. Компанія налічує 127 000 співробітників, а обсяг продажів у 2022 році склав 60,1 мільярда євро.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Передзамовлення нового номеру Forbes Ukraine. Купуйте зараз за 209 грн замість 279 грн

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні