Крафтове сімейне коптярство, в основі якого — використання сировини й органічних спецій. Бізнес розпочали у 2019 році з крафтового магазину напівфабрикатів у одному з київських ЖК, у старт вклали $10 000. Поступово розвивали присутність у ритейлі — основний поштовх отримали завдяки відкриттю лінійки крафтових товарів «Лавка Традицій» у «Сільпо», каже засновник Дмитро Філатов.
Після початку вторгнення довелось тимчасово змінити асортимент: прибрали преміальні позиції на кшталт філе качки та брезаолу, натомість розвинули позицію сала, курятини та свинини. «Згодом повернули попередні позиції та розширили профіль», – говорить Філатов.
Зараз асортимент бренду охоплює мʼясні снеки, копчене філе мʼяса та риби. У виробництві використовують дим з карпатської деревини. Більшість продукції розрахована на преміум-сегмент, вироби продають у брендованому пакуванні до 100 г. «Ми єдині маринуємо скумбрію сім діб, щоб досягти ферментації без хімікатів. Для інших підприємств такий підхід просто нерентабельний», — говорить Філатов. Серед клієнтів, окрім «Сільпо», як великі мережі супермаркетів Auchan, Novus, Varus, так і мережі магазинів біля дому «Еколавка», «Коло» та інші.