У 2024 році комедія «Збори ОСББ» від студії «Мамахихотала» зібрала 17,3 млн грн у національному прокаті й очолила рейтинг Netflix. «Має бути актуальний контекст і соціальна мета», – каже про принцип творчості керівник студії Іван Мелашенко.
Заснована в 2012 році командою КВН «Збірна КПІ», «Мамахихотала» запустила однойменне шоу, яке з наступного року транслювалось на телеканалі НЛО TV. У 2015-му запустили компанію Manifest Production для створення рекламних, музичних і соціальних відео. З 2017-го студія повністю перейшла на україномовний контент.
Початок вторгнення «Мамахихотала» зустріла із закриттям НЛО TV – випуски призупинили, а троє акторів стали до лав ЗСУ. Ідею відновити гумористичне шоу під час війни власники не полишили, його випустили в оновленому вигляді у грудні 2023 року. Студія стартувала за новою бізнес-моделлю: основну частину продакшн-бюджету шоу становлять гроші від монетизації YouTube, рекламних інтеграцій та продакт-плейсменту. Контент розширили комерційними форматами: студія почала вести TikTok-акаунти для брендів, серед яких ПУМБ, «Епіцентр» і Bolt. Інші продукти – YouTube-шоу «Небезпечна передача», мультсеріал для замовника з Канади та рекрутингові ролики.