50 найкращих роботодавців воєнного часу
Лідія і Олег Даць та Андрій Кузьмич запустили IT‐компанію влітку 2014‐го – на початку російсько‐української війни. Більшість клієнтів TechMagic – зі США, Великої Британії та Скандинавії, у портфоліо замовників – Sony, Ryanair, Hilton, Cisco, Deloitte. Основні центри розробки – у Львові й Києві. Додаткові офіси в Дніпрі й Одесі відкривали на час блекаутів.
У 2022‐му TechMagic наростила виторг на 51,2%. На стільки ж зросла й команда. Посприяла воєнна інвестиція – у вересні 2022‐го TechMagic поглинула київського аутсорсера Dynamo Development. «Вирішили ризикнути, бо вони мали дуже хороших замовників зі сфери фінансів та стабільних клієнтів зі США», – каже Даць. Інше рішення – розширення академії для новачків у IT із безкоштовними курсами з JavaScript, QA, DevOps, Security та Lead Generation. З 2000 кандидатів, що записалися на курси, TechMagic планує найняти близько 10 випускників. Компанія пропонує середню зарплату 73 140 грн.