VIDI
Категорія
BrandVoice
Дата

Автомобілі для перемоги. Як група компаній VIDI зустріла велику війну і зробила допомогу фронту системним процесом

Засновник та власник бізнесу VIDI Віталій Джуринський разом із сином Олександром Джуринським під час передачі чергових броньованих авто. Лютий, 2024.

Допомога Збройним силам України, благодійним фондам, що опікуються військовими й цивільними, котрі постраждали від війни, – велика відповідальність, яку взяв на себе український бізнес. Група компаній VIDI, що працює на українському автомобільному ринку 30 років, зробила допомогу військовим одним із головних векторів своєї благодійної діяльності. Це безперервна фінансова підтримка армії, а також безвідмовна допомога у доставленні на фронт дронів, човнів та автівок і їх ремонті

Віталій Джуринський – засновник групи компаній VIDI та голова великої сім’ї – веде бізнес по-родинному. Разом із сином Олександром, який нещодавно став СЕО групи VIDI, вони на власному прикладі показують працівникам компанії, як правильно з точки зору принципів своєї родини ставитися до всіх, з ким зводить робота та життя. Саме таке ставлення, яке можна описати простою фразою: «Хочеш, аби тебе зрозуміли, зрозумій і іншу сторону», є ключовим принципом роботи VIDI. Як компанія VIDI зустріла повномасштабну війну, долучилася до всеукраїнських благодійних ініціатив та запровадила власні проєкти підтримки? В матеріалі Forbes BrandVoice. 

Без паніки та страху. Як у VIDI два роки тому зустріли війну

«Напередодні повномасштабного вторгнення, попри тривогу, ми все ж сподівалися на мир, – згадує свої відчуття дворічної давнини Віталій Джуринський. – Вранці 24 лютого прокинулися від вибухів і сирен повітряної тривоги, не одразу повіривши, що війна таки почалася. Однак ми швидко мобілізувалися, як усі чоловіки, які відповідають за свої сім’ї». 

Чоловіки родини Джуринських – Віталій із братом Олегом та сином Олександром – залишилися з колективом і клієнтами компанії VIDI, розуміючи, що для перемоги потрібно буде докласти титанічних зусиль у тій галузі, у якій вони є фахівцями.

Якщо родина одразу вирішила, що робитиме, то з бізнесом було складніше. Вже вранці 24 лютого клієнти без упину телефонували в автоцентри VIDI та питали про роботу автосалонів, хотіли забрати свої автівки з сервісу. Більшало тих, хто терміново прагнув підготувати свої авто до поїздки в західні регіони країни чи за кордон. Заради безпеки клієнтів компанія без вагань вирішила не припиняти роботу і дуже швидко обслуговувати всіх охочих.

«Надважливими стали безпека персоналу та їхніх сімей і налагодження зв’язку між працівниками, щоб компанія могла підтримати їх у разі потреби, – розповідає Віталій Джуринський. – Ми зібрали всіх, хто потребував допомоги, і поселили в безпечному місці, облаштувавши там штаб з управління нашою діяльністю».

Тим часом ситуація з поставкою запчастин стала критичною, бо з початком війни кордони були перекриті й поставки зупинились. Спершу у VIDI обходилися власними запасами. Та коли вичерпалися і вони, щоб закінчити ремонт автомобілів клієнтів, вирішили розбирати на запчастини автівки, що належали компанії.

«З перших днів війни й до зняття облоги з Києва ринок завмер: зупинка імпорту автомобілів, запчастин і аксесуарів; розрив логістичних ланцюгів постачання автотоварів через заборону польотів над Україною і блокаду портів Чорного моря; обмеження обігу іноземної валюти від НБУ», – згадує проблеми перших тижнів великої війни Олександр Джуринський, СЕО VIDI.

Щоб налагодити обслуговування клієнтів в умовах воєнного стану, VIDI створила канал у Viber, щоб кожен міг залишатись на зв’язку за будь-яких умов. Також VIDI спільно з Нацполіцією вибудували нову систему роботи з клієнтами у салонах: авто приймали лише за попереднім записом через кол-центр та перевіряли на предмет наявності вибухонебезпечних предметів та зброї.

У перший день великої війни одна з локацій VIDI стала пунктом збору автомобілів для армії. А на сервісних станціях VIDI позачергово обслуговували автівки військовослужбовців, волонтерів, поліції, ДСНС та медиків.

VIDI

Перші дня війни. Віталій Джуринський разом із командою VIDI організовував робочі процеси, щоб найскоріше підготувати та видати автомобілі військовослужбовцям та клієнтам.

VIDI

У перший день великої війни передавали автомобіль скорої медичної допомоги військовослужбовцям.

Попередній слайд
Наступний слайд

«Так наші підприємства стали острівцями критичної інфраструктури Києва, виконуючи сервісне обслуговування і ремонт автотехніки нон-стоп», – каже Віталій Джуринський.

VIDI Кільцева

На території «VIDI Кільцева» нами були збудовані перші фортифікаційні споруди, щоб завадити ворогу зайти до Києва з тилу. Оборону тримали бійці ЗСУ, яких ми розселили в себе в дилерських центрах.

Заради перемоги. Як VIDI почали допомагати фронту і зробили це системним процесом

Зараз, по закінченню двох років повномасштабної війни, VIDI системно підтримують Сили оборони України за кількома напрямами:

  1. Підтримка мобілізованих співробітників групи компаній VIDI – це наразі 61 особа. Їм та їхнім родинам VIDI передає кошти та допомагає з придбанням амуніції й побутових речей. «Усі запити від наших колег задовольняються невідкладно, у позачерговому порядку», – підкреслює Віталій Джуринський.
  2. Передача автомобілів на фронт. За 2022-й, 2023-й та січень поточного року VIDI передала підрозділам Сил оборони України 320 автомобілів. Перед відправкою на передову автівки проходять діагностику й відновлення до справного стану на сервісних потужностях VIDI.
  3. Сервісне обслуговування автомобілів Сил оборони України. Фахівці VIDI ремонтують автівки для військових частин за собівартістю, а окремі категорії авто лагодять безкоштовно – на це у 2023-му було витрачено 1,2 млн грн. Крім того, на підприємствах VIDI діють знижки на ремонт особистого транспорту військових.
  4. Благодійна допомога. VIDI регулярно донатять на закупівлю дронів, співпрацюють із фондом «Повернись живим», із Фондом Сергія Притули – групу компаній назвали ключовим партнером Фонду у питаннях постачання моторних човнів і квадроциклів у 2023 році. Також минулого року VIDI співпрацювали зі Спілкою підприємців теле- та кіноіндустрії, ГО «ВПО України», БФ «Україна для героїв», «БФ «Суперлюди».
Фонд Сергія Притули

Віталій та Олександр Джуринські отримують подяку від Фонду Сергія Притули.

Автомобілі для перемоги. Як група компаній VIDI зустріла велику війну і зробила допомогу фронту системним процесом /Фото 1

Невпинна робота і допомога. Як VIDI впроваджує нові благодійні проєкти сьогодні

Лихо війни згуртувало колектив, виявивши у ньому справжніх лідерів, чий внесок у спільну справу неможливо переоцінити. Зараз машини як ніколи потрібні Україні – перш за все фронту для забезпечення війська зброєю, амуніцією, боєприпасами, продовольством, а також компаніям, які віддали свої автівки військовим. Тож VIDI відновила кадровий потенціал і активно працює, нарощуючи обороти.

За даними компанії, за 2023-й VIDI реалізувала 6550 нових та 1693 вживані автомобілі та 949 одиниць мототехніки, показавши виторг за минулий рік – понад 12,5 млрд грн (без ПДВ). «Це свідчить про збільшення частки VIDI до 9,03% на автомобільному ринку України та 18,46% на авторинку Києва й області, – підкреслює Віталій Джуринський. – Крім того, завдяки активній роботі, Група VIDI зміцнила позиції великого платника податків – за 2023 рік буде сплачено орієнтовно 633 млн грн, що на 55% більше, ніж за 2022-й».

За словами Віталія Джуринського, перший рік великої війни був часом, коли VIDI налагоджували процеси, а 2023-й став роком, коли почали системно працювати як критично важлива структура для наближення перемоги України. «Поточний же рік стане посиленням діючих проєктів і впровадження нових», – резюмує він.

У 2024-му пріоритетом VIDI буде постачання на передову броньованих фургонів, «швидких» та пікапів у рамках проєкту «Авто для фронту».

Також VIDI активно розвиває благодійний проєкт, розпочатий ще до великої війни, – підтримку ГО «Відчуй», яка займається реабілітацією, допомогою, соціалізацією дітей і дорослих із порушенням слуху та їхніх родин. «Протягом 2024 року наше співробітництво буде системнішим і тіснішим, ніж раніше», – розповідає Олександр Джуринський.

Цьогоріч до портфеля благодійних ініціатив родинного бізнесу VIDI додалася ще одна. Джуринські стали меценатами Києво-Печерської недільної школи імені преподобного Нестора Літописця, що відкрилася при Свято-Успенській Києво-Печерській лаврі. Родина Джуринських закупила приладдя, необхідне для старту роботи школи, і надалі фінансуватиме усі видатки на її діяльність.

Про групу компаній VIDI

Група компаній VIDI – офіційний дилер 18 автомобільних і двох мотобрендів у Києві та Одесі, дистриб’ютор в Україні мототехніки YAMAHA. VIDI працює за чотирма напрямами.

  1. Автомобільний: продаж і сервіс нових та вживаних автомобілів і запчастин до них. Компанія надає послуги обміну автомобілів (trade-in) та їх зворотного викупу (buy back); сервісно-технічні послуги з післяпродажного обслуговування і кузовного ремонту автомобілів.
  2. Фінансовий бізнес: страхування та лізинг. Компанії «ВІДІ Страхування» та «ВІДІ Лізинг» пропонують страхування і продукти з фінансового лізингу та забезпечують сервісну підтримку клієнтів по всій Україні.
  3. Логістика: надання послуг із транспортування, зберігання й обробки легкових автомобілів, сільськогосподарської та великогабаритної техніки.
  4. Дистрибуція мототехніки: офіційний дистриб’ютор в Україні мото- і силової техніки Yamaha, офіційний дилер мототехніки Suzuki.

У 2023 році ГК VIDI мала 202 000 клієнтів, давала роботу 1011 працівникам, забезпечуючи середньомісячну зарплатню на рівні 51 377 грн (дані компанії). 

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні