Категорія Свій бізнес Дата 28 вересня Попит на релакс. Ринок картин за номерами (так, він існує і його обсяги вражають) продовжує зростати під час війни. Історії великих виробників – Ideyka, Brushme та OKTO
Категорія Свій бізнес Дата 23 вересня Доступ до 92 мільйонів покупців. В Україні стартував пробний період роботи платіжної системи Etsy Payments. Що це значить для підприємців?
Категорія Свій бізнес Дата 17 вересня Пам'ятаєте, як українські компанії використовували гайп навколо «барбіманії»? Юристка пояснює, як цей паразитичний маркетинг порушував авторське право
Категорія Свій бізнес Дата 16 вересня Українські компанії виробляють бочки, пляшки та корки для вина на десятки мільйонів євро. Як побудований бізнес «навколо виноградної лози» – розповідає амбасадор українських вин Сергій Клімов
Категорія Свій бізнес Дата 14 вересня Майстри лофту. Як створити ідеальні умови для творчої команди і навчитися на цьому заробляти. Історія архітектурної майстерні balbek bureau
Категорія Свій бізнес Дата 13 вересня «Пʼяна вишня», «Чорноморка» та Lviv Croissants. За час великої війни у світі відкрилося понад 50 українських ресторанів та кафе, більшість – у Європі. Які перспективи у цього бізнесу
Категорія Свій бізнес Дата 11 вересня Заморозити все. Олександр Гудков придумав робити вишукані заморожені страви з доставкою і зайняв нішу на конкурентному ринку. Історія «Гудфуд Вдома»
Категорія Свій бізнес Дата 11 вересня Шлях Toyota. Українські компанії в рази нарощують продуктивність завдяки японській системі постійного вдосконалення Lean. Як вона працює на практиці – кейси Arpal, Progress Group, Harley & Cho
Категорія Свій бізнес Дата 08 вересня Відрізняйся або зникни. Як побудувати одну з найбільших шкіл англійської мови, спираючись на постійні інновації. Історія компанії Green Forest Family
Категорія Свій бізнес Дата 07 вересня Конвеєр репу. Іван Клименко з партнерами вивели в топи стрімінгів Kalush Orchestra, alyona alyona та Skofka. Як побудований бізнес лейблу enko, який навчився вирощувати реп-зірок
Категорія Свій бізнес Дата 05 вересня Від €10 000 до €1 млн за участь. Як витиснути максимум з міжнародних виставок та отримати клієнтів. Практичний гід від Modern Expo, Collar, Kormotech та інших українських експортерів
Категорія Свій бізнес Дата 04 вересня Міць на експорт. Ігор Лебедик навчився виробляти та продавати український алмазний інструмент у півсотні країн. У чому секрет експансії полтавського підприємця