Реклама в Forbes

Forbes — це мультимедійна платформа, що складається із друкованого журналу і його digital-версії, сайту forbes.ua, соцмереж та офлайн івентів.

Forbes — активне ком’юніті і місце, де бренди і рекламодавці можуть зустріти свою аудиторію.

Кожна платформа Forbes дає широкi можливості для різних рекламних проявів: від макетів і банерів до партнерських матеріалів і нативних спецпроектів Brandvoice.

Аудиторія Forbes — це підприємці, бізнесмени і стартапери, керівники, інвестори. Люди з високим і дуже високим доходом. Їм цікаві фінанси та інвестиції, технології, інновації, культурні та соціальні проєкти, а також усвідомлений спосіб життя.

BrandVoice Forbes

BrandVoice — комерційний підрозділ Forbes, який генерує і реалізує креативну рекламу на рівні якісної журналістики. Партнерські проєкти для нас не менш важливий контент, ніж основні матеріали видання. Ми знаємо, як вирішувати завдання клієнта і при цьому залишатися цікавими для наших читачів.

Передплата й анонс номерів: subscribe.forbes.ua

Детальніше про всі можливі формати співпраці й вартість можна дізнатися тут:

Команда комерційного відділу:

Комерційний директор
Вікторія Іртлач
Заступник комерційного директора, директор з реклами
Анна Курбала
Менеджер з продажу
Леся Бедренко
Менеджер з продажу
Ольга Пятисоцкая
Менеджер спецпроєктів
Наталя Рудаковська

Контакти

З питань реклами пишіть на адресу:

Або заповнюйте бриф за посиланням і ми самі з вами зв'яжемося.