Коктейль, фуршет, банкет, виїзна дегустація: сьогодні кейтеринг – це вже не тільки про смак та якість їжі. Значення має здатність команди адаптуватися до потреб клієнта, мати експертність у гастрономії та напоях, обслуговувати так, щоб кожен гість почував себе особливим. Вже понад сім років команда La Famiglia Catering проводить виїзне обслуговування заходів різного формату – від приватних до великих корпоративних на 3000 осіб, зокрема державного рівня.
У 2021-му в компанії відкрили напрям корпоративного харчування, де за звичайним офісним обідом можна скуштувати страви ресторанного рівня. А у 2023-му – організували перше indoor cafe та почали розвивати мережу мікромаркетів. Forbes BrandVoice розпитав трьох клієнтів La Famiglia Catering про те, як компанія розв’язує їхні задачі й чому вони обирають саме її.
«89% наших співробітників задоволені офісним харчуванням»
Євген Черкас, операційний директор ПРАТ «Фармацевтичної компанії ʼДарницяʼ»
З компанією La Famiglia Catering ми співпрацюємо сьомий рік. Спочатку вони допомагали нам з організацією івентів, а після реконструкції нашого офісу в 2021 році закрили попит і на корпоративне харчування. До появи La Famiglia Catering в нашій їдальні харчувались 150 людей. Після застосування нового підходу тут щоденно стали снідати, обідати та вечеряти близько 400 працівників.
Ця компанія відрізняється від інших закладів перш за все якістю їжі. Вони пропонують смачний раціон, з урахуванням балансу білків, жирів та вуглеводів. Раз на пів року ми проводимо опитування серед наших працівників – збираємо фідбек щодо їхніх гастрономічних вражень. За останніми результатами, 89% співробітників дуже задоволені харчуванням.
Всього в меню кожного дня – біля 20 страв, є дієтичні, пісні, вегетаріанські. Основу раціону становить європейська кухня, але також можна знайти авторські страви різних кухонь світу. La Famiglia Catering пропонує комплексні варіанти сніданку, обіду та вечері. Меню оновлюється щотижня на 40%.
Замовити страви можна онлайн або через мобільний застосунок, а щоб забрати замовлення, потрібно вказати лише його номер. Наскільки я знаю, цьогоріч у компанії планують оновити онлайн-сервіс і надати детальнішу інформацію про склад страв.
Ми в «Дарниці» також є прихильниками кави від La Famiglia Catering: на нашій території компанія облаштувала coffee point, де співробітники можуть купити смачний напій та обрати десерт, а до Великодня – замовити паску.
Організувати івент за лічені години – можливо
Сергій Неклева, засновник івент-агенції S*EVENT
Більшість наших клієнтів – люди, які ходять до ресторанів мережі La Famiglia, тому нам було легко почати працювати із цією компанією. На сьогодні з їхньою командою ми зробили багато різних івентів розмахом до 1000 гостей.
Послуги кейтерингу надають 12 ресторанів мережі La Famiglia, а це величезна база професіоналів. Умовно улюблений офіціант, який добре знає смаки гостя, може обслуговувати його і під час виїзного івенту. Спеціалісти La Famiglia Catering мають експертність в італійській та українській кухнях, а також у винах. І наголошу ще: дуже добре розуміють аудиторію, з якою ми працюємо.
Наприклад, у нас був клієнт, для якого ми як агенція організовували день народження. Як це часто буває, всі хотіли сидіти поруч з іменинником. Тож ми мали розсадити гостей так, щоб ніхто не образився. У результаті ми придумали концепцію «всі за одним столом» – зробили величезний круглий стіл на 100 людей, всередині якого був басейн з плаваючою сценою, де виступали артисти. Але з таким столом було складно працювати: його не можна обійти чи пройти всередину, до того ж страви потрібно було виносити одночасно. Але команда La Famiglia Catering впоралась чудово.
Ми робимо приблизно 100 івентів на рік, 98% з них – у партнерстві із La Famiglia Catering. У нас ніколи не виникало з ними проблемних історій, коли, наприклад, треба по 10 разів узгоджувати меню. В компанії є спеціальний менеджер, закріплений за нами, ми розуміємося з пів слова.
Іноді процес підготовки івенту триває три-чотири місяці, а буває, все потрібно організувати за лічені години. Якось клієнт зателефонував нам десь о 10-й ранку, а о 18-й ми вже приймали гостей на його святі. Минулого року ми організовували саміт перших леді, команда La Famiglia Catering готувала обід – твіст на українську кухню із сучасними елементами. Всі були задоволені, тож, сподіваюсь, організовуватимемо цей саміт і цьогоріч.
Якісний сервіс для пацієнтів та лікарів
Лідія Подкопаєва, операційна директорка госпіталю «Добробут»
З La Famiglia Catering ми працюємо пʼять років, вони годують наших пацієнтів, які перебувають на стаціонарному лікуванні. Тоді, щоб стати нашим партнером, вони взяли участь у тендері та за співвідношенням «ціна – якість» перемогли трьох інших претендентів. Їхній виграш став викликом і для нас, бо якщо інші постачальники просто привозили їжу на точки та продавали її, то для La Famiglia Catering ми мали повністю змінити підхід: закупити професійні блендери та замінити мікрохвильові печі на пароконвектомати. Наш персонал пройшов спеціальний інструктаж.
Перші кафе команда La Famiglia Catering організувала у «Добробуті» 15 серпня 2023 року, все облаштували за два тижні: викупили у колишнього партнера вітрини, касові апарати й інше приладдя. Перехід вийшов плавний, і клієнти взагалі не відчули жодних незручностей: о 8-й годині ранку на 12 локаціях нашої мережі вже все працювало. Якщо до цього в асортименті були лише десерти й пиріжки, то тепер пацієнти можуть скуштувати супи, салати, пюре з котлетами, сендвічі чотирьох видів – зʼявився вибір. При цьому ні салати, ні випічка ніколи не залишаються на наступний день. Меню оновлюється раз на два місяці.
La Famiglia Catering розширила асортимент кавових напоїв, додала різноманітні десерти, підготувала окрему лінійку для дітей – здорове печиво, мармелад, свіжі фрукти. Щодня одне кафе відвідує близько 200 людей, причому зони там облаштовані так, що немає черг на видачу чи оплату. Команда La Famiglia Catering також організувала шість точок автоматичного самообслуговування. Це так звані мікромаркети, де клієнт може самостійно зробити каву, купити снек, салат чи сендвіч. До кінця лютого зʼявилося також пʼять точок coffee point.
І персонал, і менеджмент La Famiglia Catering максимально клієнтоорієнтовані. Завдяки цьому в нас зʼявився проєкт tea time: о 17-й годині ми розвозимо чай і смаколики пацієнтам. А незабаром будемо доставляти страви з кафе прямо в палати, в цьому допомагає функція замовлень через qr-код.
Для співробітників госпіталю La Famiglia Catering організували два «розумних» холодильники. Через спеціальний застосунок їх можна відкривати та брати їжу цілодобово. Тепер під час нічної зміни наші хірурги не залишаються голодними. Для нас важливо створити саме такий цілодобовий сервіс, який стане максимально зручним для лікарів.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.