COMFY
Категорія
Партнерський матеріал
Дата

Як за рік збільшити долю ринку вдвічі, а кількість транзакцій застосунку втричі. Історія партнерства COMFY та Netpeak

3 хв читання

Ключове завдання бізнесу – генерування прибутку. А повномасштабна війна лише спровокувала підвищений попит на ефективність кожної маркетингової активності. Співробітництво Netpeak Agencies Group і Comfy стало прикладом, як вийти на новий рівень прозорості для клієнта в плані оцінки та прогнозування результатів performance-кампаній. Коли йдеться не лише про кількісні KPI щодо нових інсталів застосунку, але й прогнозування, скільки це принесе прибутку протягом певного періоду. Партнер агентства Netpeak розумів, скільки коштів приносить один інстал протягом піврічного періоду, а значить, міг вигідніше прогнозувати витрати на маркетинг. Детальніше про це – у матеріалі щодо просування застосунку для першого в Україні омніканального ритейлера побутової техніки та електроніки COMFY.

Магазини COMFY почали працювати з перших днів повномасштабного вторгнення: два відкрились у перший же день, за наступні два дні – ще десять, пізніше – всі інші. Від початку – фокус на безпеку команди та забезпечення потреб військових і волонтерів необхідними товарами електроніки. У другому півріччі 2022 року в умовах відновлення високої конкуренції та міграції за кордон частини активних клієнтів бренду перед COMFY стояли два глобальні завдання:

  1. Збільшити вдвічі долю COMFY на ринку мобільних застосунків за кількістю завантажень серед основних конкурентів. Адже це прямий показник того, до якого об’єму всіх потенційних клієнтів бренд має доступ.
  2. Збільшити в два рази середньомісячну кількість транзакцій у застосунку.

Окрім того, бізнесу важливо було знати, як змінюється СРА кожного нового користувача протягом певного періоду взаємодії з ним. А також оцифрувати, скільки грошей кожен новий юзер додатку приніс компанії. Адже лише невелика частка людей робить транзакції в перші дні після інсталу. Тому нам важливо було порахувати окупність інстальних рекламних кампаній на тривалішому періоді. Відтак перед агентством Netpeak стояла маркетингова мета – побудувати систему оцінки економічної цінності для бізнесу кожного нового приведеного користувача. 

Перед командою стояло завдання – у досить короткий період залучити багато тисяч нових потенційних клієнтів у застосунок, які збільшили б середньомісячну кількість транзакцій у ньому в два рази. Команда агентства Netpeak разом із маркетинг-командою COMFY розробили комплексну стратегію для досягнення цієї мета.

Завдяки детально налаштованій глибинній аналітиці з’явилась можливість аналізувати аудиторію та бачити поведінку юзера в самому застосунку. Команда оптимізувала та змінювала рекламні кампанії в Google та Facebook, щоб досягти максимальної ефективності маркетингових витрат та завдяки такій детальній аналітиці мала змогу вчасно вимикати ті або інші рекламні кампанії. 

Постійна генерація спеціальних унікальних маркетингових пропозицій від команди COMFY лише для користувачів застосунку давала можливість знижувати ціну на інстали та залучати максимально зацікавлених потенційних клієнтів.

COMFY

COMFY

Підсвічування спеціальних цінових пропозицій до Чорної п’ятниці, Світлого понеділка, Великодня тощо, дало можливість у листопаді отримати буст інтересу до додатку за максимально привабливою ціною. 

Окремо велася робота з тестуванням різних форматів та плейсментів для реклами. У рамках цієї кампанії команда Netpeak тестувала одними з перших на українському ринку в App Store нові медійні формати (від двох до чотирьох тижнів) такі як: Today Tab, Search Tab, Product Page. 

Завдання будь-якої performance-кампанії – давати бізнесу не лише лідів, а й зрозумілий вимірюваний прибуток. Тому велику частину нашої комунікаційної стратегії було відведено тактиці retention-кампаній, щоб повернути користувача до застосунку та спонукати його до купівлі. Платні Retention-кампанії також підсилювалися email-маркетингом зі сторони команди COMFY.

Система оцінки економічної цінності нових користувачів

Щоб порахувати окупність інстальних рекламних кампаній на тривалий період, ми використовували звіти за когортним аналізом AppsFlyer. А саме, проаналізували поведінку користувачів за когортами, залежно від місяця, коли юзер встановив додаток, та покупок, які він у подальшому зробив через застосунок. Таким чином, ми змогли зрозуміти, скільки доходу генерують користувачі, яких ми привели в застосунок шість місяців тому. Ми зрозуміли, що ROI за когортами значно вищий, ніж це було видно в стандартних звітах. А значить, можна вкладати ще більше в залучення нових клієнтів та рости швидше за конкурентів. 

Ця кампанія – приклад того, що можна вийти на новий рівень прозорості для клієнта в плані оцінки та прогнозування результатів performance-кампаній. Оскільки завдяки когортному аналізу нових користувачів застосунку можна оцінювати ефективність не лише у вигляді кількісного KPI нових інсталів, але й прогнозувати, скільки це принесе прибутку для бізнесу протягом певного періоду. Відтепер клієнт розумів, скільки коштів нам приносить один інстал протягом піврічного періоду, а значить, ми точно знаємо, скільки дійсно можемо сплачувати за установку застосунку, щоб це було вигідно.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.