Василь Дудник /Артем Галкін
Категорія
BrandVoice
Дата

25 років інвестицій: як «Хенкель Баутехнік» сприяє розвитку українського ринку

4 хв читання

Василь Дудник, генеральний менеджер компанії «Хенкель Баутехнік (Україна)» Фото Артем Галкін

На початку великої війни кожний крок чи рішення керівництва «Хенкель Баутехнік (Україна)» спирались на ключовий критерій – безпека працівників, тому було тимчасово призупинено роботу чотирьох українських виробництв. Згодом роботу двох заводів – на Київщині та Львівщині – відновили, а пізніше – і завод на Харківщині.

Компанія фокусується на інноваціях, нових технологіях і розширенні виробництва

«Хенкель Баутехнік (Україна)» здійснює масштабні інвестиції в модернізацію й розширення підприємств, оновлення добре знаних продуктів і створення нових, поглиблює цифровізацію процесів.

За останні півтора року компанія реалізувала гуманітарні проєкти на сотні мільйонів гривень і допомогла великій кількості постраждалих громад, співробітникам і десяткам тисяч українців. Попри непередбачувані виклики, такі як зменшення ресурсів через тимчасовий простій і пошкодження заводів та призов співробітників компанії до лав ЗСУ, зараз показники «Хенкель Баутехнік (Україна)» майже зрівнялися з довоєнними. Така результативність української команди, яка працює в умовах війни та постійних загроз, вражає колег з інших країн присутності «Хенкель». Генеральний менеджер компанії Василь Дудник розповів про те, як цього вдалося досягти. 

Які бізнес-плани «Хенкель Баутехнік» були реалізовані попри війну?

Наші команди досягли дійсно гарних результатів: за короткий час ми відновили виробництво та постачання продукції партнерам. «Хенкель Баутехнік (Україна)» за ступенем диджиталізації має лідерські позиції на вітчизняному ринку і став орієнтиром для багатьох підрозділів Henkel у світі. Внутрішній документообіг тепер повністю в електронному форматі – це шалене прискорення процесів. Ми створили власну унікальну систему аналітики показників компанії та ринку в режимі реального часу, тож тепер маємо потужний інструмент оцінки ситуації та ухвалення рішень.

Як компанія підтримує та відновлює діяльність, включаючи завод на звільнених територіях Харківщини?

Одразу після деокупації Харківської області наша команда розпочала відновлювати підприємство. Будівлі зазнали часткових руйнувань, а обладнання та матеріали були пошкоджені або цілком знищені.

Колеги намагалися якнайшвидше перезапустити завод та зробили неймовірне. Менш ніж за дев'ять місяців відновлено технологічний процес, стартувало виробництво та розпочалося відвантаження продукції.

З лютого 2022-го і до цього часу компанія продовжує інвестувати в працюючі українські заводи. Який напрямок розвитку є пріоритетним?

Ми зосереджені на впровадженні нових технологій, покращенні виробничих процесів, технічному переоснащенні. Приміром, завод на Львівщині оснащений новою лінією з виробництва клеїв для шпалер, удосконалено інші виробничі лінії, складські площі та логістичні операції. Філософія нашої компанії – ініціатива та вдосконалення. Війна та її виклики лише прискорили ці процеси.

Завдяки інноваційним рішенням ефективність виробництва на тонну продукції вища, ніж у довоєнний час.

Загрози та виклики у сфері енергопостачання прискорили забезпечення максимальної автономності: встановлено додаткові промислові генератори для технологічних ліній, для IT-інфраструктури – альтернативні джерела енергії, у тому числі сонячну.

Чи сприяє оновлення українських заводів «Хенкель Баутехнік» збільшенню кількості продуктів та їхньому оновленню?

Завдяки постійним інноваціям наша компанія має провідну позицію на ринку. Ми активно розвиваємо ринок і привносимо нові технології, навчаючи майстрів і будівельників. Для цього започаткували та продовжуємо підтримувати проєкт Prokachka, що є одним із найвизначніших івентів будівельної галузі. Так ми передаємо найактуальніші знання та практичний досвід роботи з інноваційними продуктами Ceresit сотням майстрів країни.

Гуманітарні проєкти компанії тісно пов’язані з відновленням та відбудовою. Розкажіть докладніше про ключові напрямки.

Загальний обсяг гуманітарних проєктів компанії нині перевищує €6 млн. Він включає також і заходи з підтримки співробітників. Люди – наша основна цінність. Henkel повсякчас доводить, що це не лише декларація. У період блекаутів і тотального дефіциту акумуляторів компанія закупила за кордоном і надала кожному співробітнику «набори для виживання», до яких входили надпотужні павербанки. Ми забезпечували своєю продукцією колег, чиє житло зазнало ушкоджень чи руйнувань. Крім ініціатив глобальних команд Henkel і наших проєктів відбудови для громад, фондів та організацій, наша команда «Хенкель Баутехнік» реалізовує проєкт із загальним фондом 3 млн грн для допомоги українцям на відновлення пошкодженого житла. Понад 100 українських родин вже отримали таку підтримку.

«Хенкель Баутехнік (Україна)»

Генеральний менеджер «Хенкель Баутехнік (Україна)» Василь Дудник про гуманітарні проєкти компанії

Як за час повномасштабної війни змінився український ринок?

Після провалу будівельної галузі у 2022 році більш ніж на 50% у 2023-му спостерігаємо значне пожвавлення – багато сегментів ринку повернулися на довоєнний рівень. Спостерігали сплеск попиту на продукцію низького цінового сегмента, але попит на технологічні продукти також поступово відновлюється – якість стає ключовим пріоритетом. Будівельні компанії в основному зосередилися на завершенні спорудження розпочатих раніше об’єктів, а от нових проєктів, на жаль, поменшало. Хоча це, безперечно, відіб’ється на обсягу ринку, ми все-таки дивимося в майбутнє з оптимізмом та віримо, що після закінчення війни країну чекає потужне оновлення та відбудова.

Минуло п’ять місяців після того, як Henkel остаточно перегорнула сторінку присутності на російському ринку. Як цей крок компанії сприйняли колеги та партнери?

Henkel однією з перших глобальних компаній після повномасштабного вторгнення чітко заявила про підтримку України й оголосила про підготовку до виходу з російського ринку. Попри це ми зіткнулися з непоодинокими випадками недобросовісної конкуренції в Україні, спробами керованого використання хейту. Але Henkel мала непохитну позицію, а українська команда – підтримку та розуміння партнерів. Це дуже важливо, оскільки процес був складним і тривав довше, ніж очікувалося. Компанія «Хенкель» діяла послідовно – і ми пишаємося цим. Різноманітні міжнародні дослідження демонструють: менш ніж 10% західних компаній, що працюють в Росії, наразі вирішили вийти з цього ринку або вже завершили цей процес.

Яким ви бачите подальший розвиток «Хенкель Баутехнік» в Україні? Яку стратегію має компанія?

25 років тому Henkel вирішила інвестувати в Україну – було створено чотири заводи, ми стали визнаним лідером. Стратегія незмінна: ми розвиваємо ринок. Кожен крок демонструє нашу рішучість рухатися цим шляхом і попри всі виклики працювати задля розвитку компанії та нашої держави. Ми віримо в майбутнє України та бачимо її однією з найсучасніших країн Європи. Таким цілям служать найкращі технології та знання, які ми розвиваємо та адаптуємо завдяки нашій професійній команді на локальному ринку.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.