За 30 років роботи INTERTOP трансформувався з мережі офлайн-магазинів взуття в одного з лідерів українського fashion-ритейлу, а далі – у мультибрендовий маркетплейс. На ньому компанія зібрала товари світових та українських виробників, зробивши їх більш упізнаваними та оптимізувавши їхні витрати на маркетинг, рекламу, пакування і доставку до покупця. Наразі маркетплейс INTERTOP продовжує поліпшувати рівень співпраці з наявними партнерами й залучати нових.
Як компанія зуміла швидко й успішно масштабуватися та залучити до співпраці на маркетплейс великі бренди на кшталт Puma та Adidas – розповідає СЕО INTERTOP Ukraine Сергій Бадрітдінов.
З чого починався і як розвивається маркетплейс INTERTOP
Розвиток від офлайн-продавця взуття до маркетплейсу з інноваційним застосунком був поступовим. Ми є лідерами в ритейлі взуття, але ми зростаємо і масштабуємося, тому почали продавати одяг, розвивати електронну комерцію, зокрема й маркетплейс.
У 2020 році INTERTOP запустив спеціалізований маркетплейс, у рамках якого почав продавати товари не лише категорії fashion, а й beauty-товари, білизну тощо. Чому? Все просто. Усі наші новації – це результат глибокого аналізу запитів покупця. Покупець потребує розмаїття товарів локальних і світових брендів, високоякісного сервісу та прийнятної ціни. Ми зрозуміли, що не зможемо самі покрити всі потреби покупця, навіть якщо купимо товари десятків чи навіть сотень брендів і поставимо їх на полиці. Тож вирішили стати спеціалізованим маркетплейсом, запросили потужних виробників до співпраці і довели, що можемо існувати поруч із гігантськими маркетплейсами і мати вражаючі обсяги продажу.
Ставши нашими партнерами, компанії нарощують продажі, відзначаючи зручності інтерфейсу INTERTOP і наш рекламний креатив – їхня репутація зростає завдяки нашій репутації і досвіду. INTERTOP однаково зручний і вигідний як для виробників, так і для покупців.
У чому ж наша унікальність?
По-перше, робота INTERTOP – це фокус на майбутньому і повністю прозора діяльність. Ми все робимо з огляду на візію, яка вичерпно пояснює нашу філософію: поєднати всіх, хто створює та споживає fashion, на відкритій технологічній платформі, де компанії зможуть зростати, а покупці – бути у захваті від шопінгу. Все це ми втілюємо прозоро по відношенню до держави, партнерів і покупців. Сплачуємо податки та співпрацюємо лише з тими постачальниками, які є чесними платниками податків.
По-друге, увага до покупця і формування його позитивного купівельного досвіду. Ми досконало знаємо свого клієнта: чим він цікавиться, на що звертає увагу, що, коли і за якими цінами купує. Маркетплейс INTERTOP – це канал продажу, де представлені товари великих українських і світових компаній. У нас немає контрафакту, фейків, підробок чи завищених цін, як на деяких інших популярних e-commerce-платформах.
По-третє, підвищення впізнаваності і популярності брендів-партнерів. Ще 10 років тому INTERTOP не продавав спортивне взуття, а нині 40% нашого бізнесу – продажі «спорту». Це заслуга взаємовигідного партнерства із Puma та Adidas. Ми облаштували у магазинах INTERTOP корнери у форматі shop in shop, де окремо представлені їхні товари, що сприяло нарощуванню продажів.
Якою має бути компанія, щоб стати нашим партнером у рамках маркетплейсу? Насамперед прозорою у контексті сплати податків, чесною, з якісним оригінальним продуктом і без «російського» сліду. Бізнес має бути готовим до розвитку: потрібні прагнення, відкритість і довіра. А далі наші інструменти допоможуть досягти неймовірних результатів.
На жаль, не всі компанії готові працювати прозоро. За нашими даними, близько 50% fashion-бізнесів оптимізують податки – дуже сумна і небезпечна для України статистика. Ми вкрай негативно ставимося до таких компаній. Несплачені податки – це недоотримана зброя у часи, коли стоїть питання існування держави. Україна – майбутній член ЄС і має поводитися так, ніби уже є його частиною.
Також ми засуджуємо продавців, котрі обходять податкове законодавство, продаючи товари без фіскальних чеків. Так відбувається, бо держава, впровадивши обов’язкові касові апарати і видачу покупцеві фіскального чеку, недостатньо контролює бізнес у цьому напрямі. В INTERTOP продаж кожної речі відбувається з видачею фіскального чека. Це непорушне правило всіх процесів компанії. Також важлива роль самих покупців та їхньої освіченості – під час покупок завжди треба вимагати фіскальний чек. Іноді покупці, купуючи дешевше, самі того не розуміючи, завдають шкоди державі та економіці, бо платформа, де вони купують, не сплачує податки.
Що INTERTOP пропонує партнерам
Маркетплейс INTERTOP – це шлях виробників до зростання, розвитку, нарощення продажів, покращення репутації і впізнаваності бренду. Наша співпраця з виробниками багатогранна. INTERTOP співпрацює з постачальниками одразу за двома каналами: викуповує товар і продає його в офлайн-магазинах, а також продає в інтернеті, представляючи його на сайті та застосунку. Лише 24 години займає підключення партнера до нашої платформи (від реєстрації до появи товару на сайті та в застосунку).
Ми пропонуємо партнерам різні формати просування в рамках маркетплейсу і гарантуємо прозору співпрацю, власну фотостудію для створення унікального високоякісного контенту, який блискуче презентуватиме товар, послуги маркетингової агенції, що допоможе максимально ефективно рекламувати товар.
Також наші партнери мають доступ до облікової системи SAP for Retail, де бачать рух товару, логістику, фінансові результати.
Цифрова інфраструктура INTERTOP – на мою думку, одна з найкращих серед українських онлайн-платформ. Приміром, у застосунку, який ми почали активно розвивати три роки тому, є функція підбору луків – користувач обирає товар, під який штучний інтелект підбирає решту образу. Зараз на порядку денному – впровадити персоналізований досвід покупця – сайт і додаток, ґрунтуючись на попередніх запитах користувача, пропонуватимуть з-поміж великого асортименту товарів те, що йому потрібно за розміром, ціною, стилем. Також INTERTOP пропонує модель click-and-collect – інтеграцію між сайтом, мобільним додатком, 160 офлайн-магазинами і складами. Діє постоплата, яка працює таким чином: після того, як клієнт робить замовлення у додатку або на сайті INTERTOP, за умови, що товар є в наявності у магазині, замовлення оформлюється за постоплатою. В такому разі клієнт приходить до магазину, приміряє товар і оплачує, тільки якщо той підійшов.
Щодня команда INTERTOP спілкується з партнерами маркетплейсу і завдяки зворотному зв’язку максимально оперативно поліпшує сервіс. Ми так само не припиняємо досліджувати ринок і вивчати потреби та запити покупця. Так, 1 січня 2024-го INTERTOP поповнився категорією HOME, адже ми зрозуміли, що наш основний клієнт купує не лише одяг та взуття, а й прикраси, косметику, товари для дому. Прагнучи зробити шопінг комфортним, ми дали покупцеві змогу купувати в межах одного простору ще й товари для дому.
Наразі INTERTOP перебуває у найкращій формі – як спортсмен перед Олімпіадою. Ми будемо розширювати категорії товарів і зростатимемо. Ті, хто працює з нами, також зростатимуть, завдяки впровадженню нових технологій, використанню наших знань у маркетингу та клієнтському досвіді. На тлі створення реклами і контенту з наявними партнерами команда INTERTOP фокусуватиметься й на пошуку нових. Це – прямий заклик до українських виробників розвивати вітчизняний fashion із нами. Чому? Все просто: це прозора і зрозуміла співпраця без підводних каменів з одним із лідерів fashion-ринку. Клієнти у сучасному e-commerce – це неоціненний скарб, і у нас він є.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.