Оксана Журовіч, CEO OMD Optimum Media Ukraine /надано пресслужбою
Категорія
BrandVoice
Дата

«Успішна рекламна кампанія – та, що приносить реальні продажі та збільшує частку бренду на ринку», – Оксана Журовіч, CEO OMD Optimum Media Ukraine

3 хв читання

Оксана Журовіч, CEO OMD Optimum Media Ukraine. Фото надано пресслужбою

Міжнародна медіаагенція OMD Optimum Media Ukraine, частина американського холдингу Omnicom, працює в 120 країнах. Цього року на міжнародному фестивалі реклами «Каннські леви» OMD Global було визнано медіамережею року. Оксана Журовіч, CEO OMD Optimum Media Ukraine, поділилася в інтерв’ю Forbes BrandVoice своїм баченням розвитку українського ринку маркетингу та очікуваннями від рекламних кампаній у цих умовах.

Стратегія на впізнаваність бренду

Які послуги надає медіаагенція OMD Optimum Media?

Понад 22 роки агенція розробляє та впроваджує комплексні рекламні стратегії для міжнародних і локальних брендів, таких як McDonald’s, PepsiCo, Henkel, Phillips, Sanofi, Sony Pictures, Nissan, Renault, Glovo, Servier, «Нова пошта», «Епіцентр», АТБ, Robota.ua та багатьох інших. Ми маємо досвід роботи з різними індустріями – від FMCG до технологій. Кожен із клієнтів долає складні виклики, а ми допомагаємо не лише рекламувати продукти, а й відбудовувати бренди в нових умовах.

Що для вас є прикладом успішної рекламної кампанії? На які показники орієнтуєтесь?

Успішна рекламна кампанія – та, що приносить реальні продажі клієнтові та збільшує частку бренду на ринку. Якщо у 2022 році всі були сфокусовані на тому, щоб втриматися на плаву, то сьогодні парадигма змінилася. Ми боремося за увагу споживача: в нашому гучному комунікаційному середовищі увага – це основна валюта. Адже тільки тоді, коли нас побачили чи почули, ми маємо можливість змінити щось у свідомості споживача.

Тому такі класичні медійні показники, як охоплення та частота, для нас радше тактичні KPIs. Головна ціль – максимізувати їх конверсію в AdRecall та зчитування повідомлення.

Всі наші дії – про бренд і для бренду.

Тому ми оцінюємо ефективність кампаній з точки зору змін показників бренду – як бізнесових, так і маркетингових. Тож цілком очевидно, що ROI завжди також у фокусі.

Отже, важливо оцінити, чи принесла кожна витрачена гривня бажаний результат. Ми регулярно робимо аналітичні зрізи, аби зрозуміти, наскільки успішною була кампанія з точки зору фінансового ефекту. Крім кількісних показників також оцінюємо, як кампанія впливає на довгострокові метрики, як-от впізнаваність бренду, лояльність та емоційне сприйняття. Тож за успішною кампанією завжди стоїть комплекс дій, що не просто досягають миттєвих результатів, а допомагають бренду створювати стійкий зв’язок з аудиторією та підтримувати лояльність споживачів у довгостроковій перспективі.

OMD Optimum Media

Цього року OMD Optimum Media стала індустріальним партнером Effie Awards Ukraine 2024, престижної світової нагороди в галузі маркетингових комунікацій. Чому для вас таке партнерство важливе?

Для мене дуже важливе правильне партнерство, та я завжди вміла його будувати і розвивати.

Effie Awards – це показник якості та результативності в індустрії. Для нас важливо бути на передовій інновацій, підтримувати креативність і професіоналізм у галузі маркетингових комунікацій. Підтримуючи такі події, ми робимо внесок у розвиток індустрії та заохочуємо інших брати в них участь. Наприклад, коли агенція OMD Optimum Media стала генеральним бізнес-партнером 17-го Українського маркетинг-форуму, до нього приєдналося багато нових гравців з рекламної сфери. Таким чином ми створюємо тренди. За цей рік ми підтримали багато гучних ініціатив і лончів. Одна із них – Музей креативу «КАКАДУ», який ми запустили у партнерстві із Всеукраїнською рекламною коаліцією. Музей представляє яскраві рекламні та дизайнерські проєкти, що здобули визнання на провідних національних і міжнародних фестивалях України з 2000 року. Також ми стали головним партнером і підтримали вихід на ринок України IAB MIXX Awards Ukraine.

Оксана Журовіч, CEO OMD Optimum Media Ukraine.

Оксана Журовіч, CEO OMD Optimum Media Ukraine.

Про роль СЕО та плани

Коли у 2023 році ви стали CEO компанії, якими були ваші перші кроки на посаді?

Коли я прийшла на посаду, світ уже змінився, і це змінило мій підхід до роботи. Моє завдання полягало не лише в тому, щоб утримати компанію на рівні у часи турбулентності ринку, а й зробити її ще сильнішою. Першими кроками стало посилення внутрішньої комунікації та підтримка команди.

Я завжди відкрита до діалогу, активно слухаю співробітників і забезпечую прозорість рішень. Підтримка мотивації полягала в тому, щоб показати кожному члену команди, як його чи її внесок сприяє спільному успіху.

Ми регулярно проводимо командні зустрічі, де говоримо не лише про роботу, а й про емоційний стан. Також важливо давати команді відпочивати та відновлюватися: ми постійно працюємо над цим.

Що буде пріоритетом для OMD Optimum Media у 2025 році?

Основний фокус – це впровадження інновацій та розвиток цифрових технологій у рекламі. Ми плануємо ще більше інвестувати в аналітику, щоб приймати рішення на основі даних, і пропонувати нашим клієнтам комплексні рішення. Але водночас не забуваємо, що найважливішою частиною будь-якої кампанії залишаються люди. Емоційний зв’язок з аудиторією і розуміння контексту – це те, що робить рекламу успішною.

Попит на етичну та соціально відповідальну рекламу зростатиме, а бренди, що підтримують суспільно важливі ініціативи, отримають лояльність клієнтів. У післявоєнній Україні акцент зміститься на відновлення економіки, і бренди, які підтримають ці процеси, одержать перевагу.

Розвиток omni-channel та інтерактивних форматів, таких як AR і VR, стане важливим для створення захоплюючого досвіду. Гнучкість і адаптація до нових викликів будуть вирішальними для успіху на ринку рекламних послуг.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Головний журнал 2024 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні