Від королівської родини та голлівудських зірок до українського споживача: шлях бренду одягу Barbour на наш ринок /надано пресслужбою
Категорія
BrandVoice
Дата

Від королівської родини та голлівудських зірок до українського споживача: шлях бренду одягу Barbour на наш ринок

5 хв читання

надано пресслужбою

Forbes BrandVoice поговорив із СЕО Isola Distribution Іллею Мірошником та операційною директоркою Каріною Нефьодовою про історію бренду одягу Barbour, причини, з яких його обирають знаменитості, та позицію на українському ринку. 

На багатьох «повсякденних» фотографіях королеви Єлизавети II помітно одну закономірність – вона часто зʼявлялася в одній і тій самій вощеній темно-зеленій куртці, яку носила понад 25 років. Коли королева звернулася до виробника куртки, бренду Barbour, із проханням відновити річ, компанія запропонувала їй нову в подарунок. Королева погодилася, але попросила повернути й стару. Цей випадок не лише про відданість традиціям – бренд Barbour неодноразово отримував відзнаки від королівської родини, – але й про високу якість речей, які можна використовувати десятиліттями. Одяг від Barbour носила покійна принцеса Діана, його обирають нинішній король Карл III і принцеса Уельська Кейт Міддлтон. Ці речі можна побачити у фільмі «Джентльмени», серіалі «Корона» й у повсякденному житті Девіда Бекхема, Деніела Крейга, Сари Джесіки Паркер та інших. На сьогодні речі від Barbour представлені в 54 країнах.

Barbour

Королева Єлизавета II понад 25 років носила куртку від Barbour.

Barbour

Одяг від Barbour носила покійна принцеса Діана.

Barbour

Barbour обирають нинішній король Карл III і принцеса Уельська Кейт Міддлтон.

Попередній слайд
Наступний слайд

В Україні єдиним офіційним дистрибʼютором Barbour є компанія Isola Distribution, яка витратила майже три роки на перемовини з брендом, щоб отримати ексклюзивний договір. Для Isola Distribution це було принципово важливим, оскільки лише пряма співпраця зі світовим брендом дозволяє уникнути звʼязків із російським ринком, які часто важко відстежити, працюючи через посередників. До речі, сам бренд Barbour розірвав договори з російськими компаніями і більше не співпрацює з ними або їхніми представниками (за даними компанії Isola Distribution). Це, зокрема, заслуга Isola Distribution, команда якої багато сил поклала на роботу з Barbour щодо переконання вийти з ринку країни-агресора. 

Про компанію Isola Distribution

Isola Distribution – українська дистрибуційна компанія, заснована у 2021 році вихідцями з фешн-ритейлу. Привозить в Україну одяг і аксесуари таких брендів, як Woolrich, Barbour, Barbour International, OBEY й EDWIN, і постачає їх на полиці великих фешн-ритейлерів: ЦУМ, OSTRIV, Helen-Marlen, SPAZIO, SAKSʼ85, Charisma, DiForte. З усіма брендами портфеля працюють за ексклюзивним договором, тобто є єдиними офіційними їхніми продавцями на території України. 

Від королівської родини та голлівудських зірок до українського споживача: шлях бренду одягу Barbour на наш ринок /Фото 1

Розкажіть, будь ласка, з чого почалася історія бренду Barbour? Як непромокальним курткам вдалося підкорити королівську родину? 

Бренду Barbour майже 130 років – його заснував шотландець Джон Барбур в 1894 році. У маленькому англійському містечку на березі Північного моря він продавав місцевим морякам вощені куртки, які захищали від негоди і хвиль. 

Наразі бізнесом керує вже п’яте покоління Барбурів, а в містечку Саут-Шилдс, де все й починалось, досі працює фабрика Barbour – там відшивають частину асортименту. У 2021-му її відвідав король Карл III. А ще раніше бренд отримав від нього відзнаку Royal Warrant. Нею нагороджують промисловців, які понад пʼять років бездоганно обслуговують королівську сімʼю та завойовують цим особливу довіру. У Barbour три таких відзнаки. 

Кейт Міддлтон і Меган Маркл часто помічають у куртках Barbour, в них одягали маленьких принців Гаррі та Вільяма, покійна принцеса Діана часто носила пальто з капюшоном цього бренду. Загалом в інтернеті можна знайти фото ледь не кожного члена королівської родини – від малого до великого – в одязі від Barbour.

Barbour

Речі Barbour можна побачити у фільмі та серіалі «Джентльмени».

Barbour

Речі Barbour можна побачити у фільмі та серіалі «Джентльмени».

Barbour

Barbour у серіалі «Корона».

Barbour

Barbour у серіалі «Корона».

Barbour

Barbour у серіалі «Корона».

Barbour

Деніел Крейг у Barbour.

Попередній слайд
Наступний слайд

«Батько» бренду – Джон Барбур – не був першим, хто придумав просочувати куртки воском, але він був тим, хто переніс цю технологію з портів і ферм у міське життя. Зараз куртки Barbour надихають такі преміум-бренди, як Yves Saint Laurent, MiuMiu та Dior, – у їхніх колекціях можна знайти подібні моделі одягу. Цього літа бренд також випустив колаборацію з італійським модним домом Gucci. Для курток і жакетів вони використали фірмові візерунчасті тканини Gucci зі складських запасів і власні відремонтовані або заново провощені куртки. Вийшла колекція про вірність традиціям, спадок обох брендів і свідоме виробництво. 

Barbour та Gucci

Колаборація Barbour та Gucci.

Barbour та Gucci

Колаборація Barbour та Gucci.

Попередній слайд
Наступний слайд

Зі скандинавським модним домом Ganni випустили вже дві спільні колекції. На початку 2024 року ми привезли цю колаборацію в Україну, і одяг та аксесуари розкупили буквально за тиждень. 

Колаборація GANNI x Barbour

Колаборація GANNI x Barbour

В Європі та Британії Barbour дуже популярний. Якщо ви восени чи навесні поїдете практично в будь-яку європейську столицю, то кожен пʼятий мешканець там буде в куртці Barbour. Просто на цих речах немає яскравих написів та крикливих логотипів, аби швидко відрізнити їх від інших.

Barbour

Бенедикт Камбербетч, Девід Бекхем та Деніел Крейг у Barbour.

Ви привозите в Україну речі Barbour і Barbour International. А в чому, власне, різниця? Це два окремі бренди? 

Фактично це одна компанія, яка розвиває кілька брендів. Історія Barbour International почалася у 1930 році, коли Дункан Барбур, фанат мотоспорту, випустив мотолінію одягу. Наступні кілька десятків років ці куртки носили ледь не всі британські мотогонщики. 

Зараз Barbour International менший за обсягом, проте більш преміальний. Якщо класичний Barbour – це про повсякденний одяг і королівську родину, то International, наприклад, часто одягає Девід Бекхем, щоб підкреслити свою маскулінність. 

Від королівської родини та голлівудських зірок до українського споживача: шлях бренду одягу Barbour на наш ринок /Фото 2
Від королівської родини та голлівудських зірок до українського споживача: шлях бренду одягу Barbour на наш ринок /Фото 3

Речі Barbour носять десятки років – у чому секрет довговічності?

У Barbour наголошують, що їхня увага зосереджена на створенні якісного одягу, а не на гонитві за швидкоплинною модою. Їхні вироби – це поєднання практичності, функціональності та стилю, а фірмові вощені куртки служать довгі роки. Одна з найпопулярніших пропозицій бренду – це віск для курток, що дозволяє через три – пʼять років оновити річ, роблячи її знову як нову. Це справжня історія про свідоме споживання. Ще однією відмінною рисою речей бренду є підкладка з тартану – традиційної англійської тканини з клітчастим візерунком, якої Barbour має шість запатентованих варіантів.

Barbour x Maison Kitsune

Фірмові вощені куртки служать довгі роки. Barbour x Maison Kitsune.

Barbour x Maison Kitsune

Фірмові вощені куртки служать довгі роки. Barbour x Maison Kitsune.

Попередній слайд
Наступний слайд

Barbour також відомий своєю гуманністю, що поширюється не тільки на людей, а й на тварин. Жоден з продуктів бренду не містить натурального хутра, ангори чи пірʼя. Використовувана шкіра є побічним продуктом харчової промисловості, а кашемір походить лише з вовни, яку зістригли без шкоди для тварин.

Багато речей від Barbour можна переробляти повторно, що відповідає принципам стійкого розвитку. Крім того, компанія є учасницею ініціативи Better Cotton, що просуває кращі стандарти та методи вирощування бавовни, включаючи ефективне використання води, турботу про ґрунт, зменшення використання шкідливих хімікатів та підтримку гідних умов праці.

Ви отримали право на дистрибуцію на представлення бренду в Україні. Розкажіть, будь ласка, докладніше про цей процес. 

Ми розпочали роботу над цим питанням ще на початку 2020 року, але на той час Barbour був у співпраці з російським дистрибʼютором, чия ліцензія охоплювала всі пострадянські країни. Влітку 2022-го, після початку повномасштабного вторгнення, наша мотивація значно зросла: ми прагнули не лише офіційної присутності Barbour в Україні, а й того, щоб бренд припинив свою діяльність на ринку країни-агресора. Для нас важливо, щоб компанії з цінностями, подібними до наших, не асоціювали себе з державою, яка порушує міжнародні норми й піддає небезпеці життя людей.

Перемовини тривали майже рік. Ми готували детальні презентації, писали численні листи, проводили онлайн-зустрічі, на кожній з яких починали розмову з висвітлення подій війни в Україні. Такий підхід, можна сказати, був своєрідним мʼяким тиском.

Barbour

Одяг Barbour доступний у двох локаціях в Україні.

Barbour

У ЦУМі можна знайти чоловічу лінійку бренду Barbour.

Попередній слайд
Наступний слайд

Зараз результат нашої наполегливості очевидний: одяг Barbour доступний у двох локаціях в Україні. Найширший асортимент представлений у магазині OSTRIV, а в ЦУМі можна знайти чоловічу лінійку бренду. Ми сподіваємося, що це лише початок тривалої та плідної співпраці зі світовим брендом, який поділяє наші цінності. Майбутнє партнерство обіцяє багато нових можливостей та відкриттів для обох сторін.

Підписатись в Instagram на Isola Distribution і бути в курсі новинок.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.