Як GORO Mountain Resort створює нову інвестиційну екосистему в Карпатах /надано пресслужбою
Категорія
BrandVoice
Дата

Як GORO Mountain Resort створює нову інвестиційну екосистему в Карпатах

3 хв читання

надано пресслужбою

Українські Карпати стають одним із ключових напрямів для розвитку туризму й інвестицій. Зростаючий попит на сучасну інфраструктуру з одночасним дефіцитом якісних готельних місць відкриває нові можливості для приватних інвесторів.

«Ринок входить у фазу активного розвитку. Найближчими роками Карпати стануть новим центром туризму в Україні з перспективою охопити весь європейський ринок. Це створює унікальні інвестиційні можливості та дає поштовх усьому ринку готельної прибуткової нерухомості в Карпатах», – переконаний Володимир Гаразд, СЕО GORO Development.

Як Карпати стають новим центром туризму та інвестицій

Компанія презентувала можливості інвестиційної моделі курорту майбутнього у Славську на Львівщині, де готелі, сервіси й інфраструктура працюватимуть на єдиний результат.

GORO Development, що входить у групу ОККО, відповідає за будівництво та залучення приватного капіталу в готельну інфраструктуру всесезонного курорту GORO Mountain Resort у Славську на Львівщині. У компанії кажуть, що цей проєкт створить довгострокову інвестиційну екосистему, яка змінить не лише економіку регіону, а й сам підхід до інвестування в Україні.

GORO Development

Надано пресслужбою GORO Development

Як зазначає Володимир Гаразд, компанія має чітке розуміння своєї ролі та відповідальності не лише перед гостями та місцевою спільнотою, а й інвесторами в готелі курорту. 

«Ми створюємо екосистему, де готелі, сервіси й інфраструктура працюють як єдине ціле на благо усіх сторін, зберігаючи природу та дотримуючись позачасової концепції органічного девелопменту», – каже він. І продовжує: готельний бізнес можна порівняти із відвідуванням кав’ярень – поруч два заклади, однаково красиві, але в одному немає гостей, а інший – завжди повний. Відмінність – у сервісі, атмосфері та роботі з клієнтами.

Володимир Гаразд,

Володимир Гаразд,

СЕО GORO Development

Прибутковість готелю вимірюється не квадратними метрами, а валізами біля рецепції. Щоб інвестор отримав стабільний та прогнозований результат, ми наперед проєктуємо середовище з керованим попитом.

Так само і з готелями: важливі не лише архітектура чи локація, а цілісна інфраструктура та досвід, який отримує гість. Попит на готельний бізнес потрібно не лише передбачати, а й проєктувати.

Синергія GORO

Завдяки стратегічним інвестиціям у навколишню інфраструктуру кожен готельний актив інтегрується в екосистему курорту, що формує додатковий ефект тяжіння для гостей та інвесторів. Заповнений курорт означає заповнені готелі, і навпаки: завдяки цій синергії формується передбачуваний потік гостей.

GORO Development

Надано пресслужбою GORO Development

За прогнозами компанії, до 2030 року GORO Mountain Resort прийматиме понад 1 млн гостей щороку, а до 2040-го – понад 3 млн. Це відкриває широке вікно можливостей для інвестицій. 

GORO Development

Надано пресслужбою GORO Development

Підтвердженням цих очікувань стали результати продажів першого готелю комплексу ONDE Hotel у межах курорту: понад 60 інвесторів, які є представниками прогресивних сфер української економіки – ІТ, фінанси, агро, енергетика, – долучились до готельного бізнесу GORO Mountain Resort, за даними компанії. 

Ще до запуску об’єктів інвестори мають змогу оцінити прогнозовану капіталізацію, а стабільний дохід буде забезпечуватися завдяки контрольованому туристичному потоку. При цьому передбачені моделі входу та виходу інвесторів дозволяють ефективно мінімізувати ризики як для активів, так і для самого курорту. 

Чому інвестори обирають готельний бізнес від GORO Development

За словами Володимира Гаразда, сценарії інвестування у готельний бізнес GORO створені так, щоб закрити потреби більшості існуючих типів інвесторів.

  • Для ранніх інвесторів вхід у бізнес ONDE курорту GORO дає шанси на істотну капіталізацію в горизонті 3–7 років.
  • Для більш консервативних інвесторів – вхід на більш пізньому етапі із залученням механізму розтермінування та акцент на отриманні подальшого операційного прибутку. Інвестори сплачують у розтермінування аж до відкриття готелю, фіксуючи вигідний вхід і нарощуючи капіталізацію активу ще до повної оплати.
GORO Development

Надано пресслужбою GORO Development

Запропоновані можливості в горизонті проєкту дозволятимуть кожному інвестору обирати комфортний рівень ризику й одночасно розраховувати на стабільний результат. 

GORO Mountain Resort пропонує інвесторам прозору та гнучку модель інвестування, яка враховує як поточні ринкові умови, так і потенційні майбутні контексти. 

GORO Development

Надано пресслужбою GORO Development

Попит на відпочинок у Карпатах зростатиме з розвитком курортного середовища GORO

За останніми даними Держстату, в Україні у 2021 році нараховувалося близько 408 000 місць у колективних засобах розміщення. Залежно від оцінки чисельності населення це становить від 9,5 до 13 ліжко-місць на 1000 мешканців станом на сьогодні. Для порівняння: за даними Eurostat, середній показник у країнах ЄС сягає 70–80 місць на 1000 мешканців. Такий розрив свідчить про значний дефіцит туристичної інфраструктури в Україні та, відповідно, про високий потенціал для інвестицій у сферу гостинності.

GORO Development відкриває широкі перспективи інвестицій у готельну прибуткову нерухомість, поєднуючи фінансову вигоду з можливістю стати частиною масштабної трансформації Карпатського регіону. Його реалізацію забезпечує багаторічний досвід та експертиза групи OKKO, яка успішно реалізувала понад 300 000 кв. м нерухомості (за даними компанії). Це гарантує професійне управління, ефективне масштабування та стабільність розвитку курорту.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Четвертий випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні