АТБ /прес-служба
Категорія
BrandVoice
Дата

Ювілейна візія. Досягнення корпорації «АТБ» за 30 років і плани надалі

2 хв читання

прес-служба

У 1993 році на базі шести звичайних гастрономів, які носили назви дерев – «Клен», «Тополя», «Сосенки» та інші, – почалася історія розвитку української мережі «АТБ». Сьогодні, через 30 років, вона складається з флагманського підприємства ТОВ «АТБ-Маркет», яке управляє найбільшою українською мережею супермаркетів «АТБ».

🎬 YouTube-проєкт Forbes Next про майбутніх зірок українського бізнесу. Новий випуск про школу програмування GoIT. Як вона будує мільярдну компанію на світчерах 👉 Дивіться за цим лінком

А також виробничих потужностей – кондитерської фабрики ТОВ «Квітень» та мʼясної фабрики ТОВ «Фаворит Плюс». Корпорація має декілька підприємств-партнерів: ТОВ «Логістик Юніон», яке забезпечує складську логістику, ПП «Транс Логістик», що надає транспортну логістику, та ТОВ «Ритейл Девелопмент», що забезпечує будівельний інжиніринг. До складу корпорації також входить спортивний клуб «Схід».

До початку повномасштабної війни в різних куточках України працювало понад 1300 дискаунтерів мережі «АТБ», щороку ця цифра зростала на 100–120 магазинів. Зараз в Україні працює 1200 супермаркетів у 305 населених пунктах. І це абсолютний рекорд у вітчизняній галузі ритейлу. Розповідаємо про досягнення корпорації «АТБ» за 30 років.

АТБ

Корпорація «АТБ» входить до десятки найбільших платників податків оптової та роздрібної торгівлі в Україні.

АТБ

У 2014 році через бойові дії на Сході компанія «АТБ» втратила 152 магазини й розподільчий центр. Збитки становили понад 7 млрд грн.

АТБ

Своїх співробітників у «АТБ» вважають найціннішим капіталом. У компанії створено систему навчання та підвищення кваліфікації персоналу, працюють навчальні центри у Львові, Одесі, Києві та Дніпрі.

АТБ

«Під час карантину та з початком війни значно знизився відсоток так званих емоційних покупок, – зазначають в «АТБ». – Сьогоднішній покупець більш раціональний у прийнятті рішень при закупівлях. У звʼязку з цим ми разом із виробниками посилили акційну активність, пропонуючи щотижня цікаві пропозиції товару за найвигіднішими цінами. Також вдалим рішенням стало збільшення частки товарів власних торгових марок».

Інновації в корпорації

  • Дискаунтер, магазин із широким асортиментом продуктів за чесною ціною, – власний формат корпорації «АТБ».
  • Інтелектуальний помічник АТБОТ – нетривіальне диджитал-рішення компанії. Він спілкується з мільйонами клієнтів у Viber і Telegram. Чат-бот здатний надати детальну інформацію про асортимент, акції, магазини, вакансії та навіть може записати на співбесіду.
  • Три сезони акцій ATB Arena стали рекордсменами за кількістю завантажень спеціально розробленого застосунку (понад 3 млн), а також за кількістю виданих покупцям ігрових карток (понад 100 млн). Проєкт посів перші рядки в українському рейтингу App Store та Play Market

У планах – створення для покупця повноцінної екосистеми «АТБ», куди входитимуть усі сучасні сервіси та технології: від фінтех-проєктів, програм лояльності та онлайн-покупок до кобрендових проєктів із партнерами різних галузей.

Екологічні ініціативи 

  • Магазини мережі одними з перших перейшли на енергоефективні системи LED-освітлення.
  • «АТБ» підтримала світовий тренд на відмову від використання шкідливого пластику, замінивши його на пакети із запатентованим біорозкладним компонентом і пакети з кукурудзяного крохмалю.
  • Впровадили спеціально розроблені системи рекуперації: тепло збирається від роботи холодильного обладнання та використовується на опалення тощо 

Благодійність

АТБ

Історія корпорації «АТБ»

1993 – заснування торговельної мережі в місті Дніпро

1997 – мережа виходить за межі обласного центру, відкрито перший магазин у Кривому Розі

1998 – усі магазини мережі отримують єдину назву – «АТБ»

2001 – зʼявляється звичний нині формат магазину самообслуговування

2004 – «АТБ» відкриває ювілейний сотий супермаркет 

2011 – відкрито 500-й супермаркет мережі «АТБ» (м. Київ)

2016 – відкрито перший дискаунтер нової концепції (так званий чорний «АТБ»). Зʼявилася корпоративна книга стандартів «Ідеальний магазин», де зібрано та прописано норми, правила та стандарти сучасного супермаркету

2019 – мережа «АТБ» досягла позначки у 1000 супермаркетів 

2023 – «АТБ» стає мережею української незламності, форпостом продовольчої безпеки країни. За активну позицію, патріотизм та допомогу ЗСУ отримує особисту подяку від Головнокомандувача ЗСУ Валерія Залужного

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.