Майже 100 років ідеального звучання
Категорія
BrandVoice
Дата

Майже 100 років ідеального звучання

Що спільного у Aston Martin і iPod? Їх об’єднують звукові системи компанії Bang & Olufsen. А Стів Джобс надихався підходами компанії у дизайні та проєктуванні електроніки під час створення найпопулярнішого портативного плеєра у світі. Чому пристрої B&O – це інвестиція у власний комфорт і задоволення, а не просто домашні гаджети для музики або кіно?

У невеличкому данському місті Струер, що в Західній Ютландії, більш ніж третина населення працює на одного роботодавця – електротехнічний концерн Bang & Olufsen. Заснована у 1925 році інженерами Пітером Бенгом і Свеном Олафсеном компанія нині є одним із найвідоміших у світі виробників споживацьких аудіо- та відеосистем. 

Першим продуктом, що розробили данські підприємці, став радіоприймач Eliminator. На той час він виявився інноваційним проривом на ринку, адже працював не від батарейок, а від мережі змінного струму. Його й досі можна побачити в міському музеї Струера. Сучасні наступники радіоприймача від Бенга і Олафсена вже мало схожі на свого предка, проте головне, що їх об’єднує, – використання найновіших технологій у поєднанні з лаконічним і функціональним скандинавським дизайном. 

У 1939 році Bang & Olafsen випустили радіоприймач Beolit 39 – перший продукт, що мав у назві beo, префікс, що його компанія й понині використовує в неймінгу лінійок. Він дав розробникам натхнення на багато років не лише для назв, а й для дизайну. Відтоді й до сьогодні компанія поєднує ретрофутуристичний вигляд своїх продуктів зі зручністю та функціональністю навіть у найменших деталях. 

Звучання – ще одна killer-feature техніки від данських інженерів, яку оцінять справжні меломани. Об’ємний, автентичний, емоційний звук, який заповнює весь простір навколо. Акустичні системи Bang & Olufsen у різні роки встановлювались у машинах, а також в авто представницького класу на кшталт Bentley і Aston Martin; використовувались у кіноіндустрії тощо. Нині технології створення ідеальної акустики застосовуються компанією для програвачів, звукових панелей, бездротових навушників та домашніх кінотеатрів. 

Bang & Olufsen Beoplay HX

Безпровідні накладні навушники, які не вимкнуться під час zoom-дзвінка або улюбленого плейлиста у Spotify. Максимальні 40 годин безперервної роботи і здатність миттєво підключатися до двох пристроїв залишать вас на зв’язку. Дизайн теж покликаний зробити години в навушниках комфортними. Створені зі шкіри, алюмінію, піни з ефектом пам’яті та високоякісного пластику, навушники мають ідеально розраховану силу тиску, аби користувач не відчував утоми від носіння. 

Майже 100 років ідеального звучання /Фото 1

Безпровідні накладні навушники Bang & Olufsen Beoplay HX

За відтворення автентичного звуку відповідають чотири мікрофони і технологія формування променю. Добре збалансовані низькі і високі частоти, а також виразні середні частоти створюють ефект присутності, ніби виконавець грає особисто для вас. У додатку Bang & Olufsen (iOS, Android) можна створити особистий звуковий профіль, а також налаштувати рівень шумоізоляції в навушниках під власні потреби. 

Bang & Olufsen Beosound Explore

Портативна акустика Beosound Explore більше схожа на арт-об’єкт у вигляді космічного супутника, аніж на колонку. Вона може працювати автономно до 27 годин, адаптивна до Bluetooth 5.2, а також має зміцнену конструкцію з анодованим корпусом, який захищає від подряпин. До того ж пристрій має стандарт захисту IP67 щодо проникнення пилу та води, тож випадкове потрапляння у прісну воду на час до пів години жодним чином не вплине на його роботу. 

Майже 100 років ідеального звучання /Фото 2

Портативна акустика Bang & Olufsen Beosound Explore

Об’ємне і просторове звучання забезпечує 360-градусна конструкція, а також можливість кастомізувати налаштування еквалайзера у мобільному додатку B&O. Глибокі баси, максимальна деталізація всієї звукової сцени із пристрою заввишки з чашку лате, не залишать поціновувачів байдужими. 

Bang & Olufsen Beoplay A9 4th Gen

Акустична система Beoplay A9 4th Gen якнайкраще ілюструє один із ключових підходів виробника – створювати продукти, що ідеально доповнюють інтер’єр. Ніжки з темного дуба, що підтримують округлий динамік, і текстура самого динаміка, вкритого вовною, – все це робить систему схожою на предмет меблювання або деталь інтер’єру. 

Майже 100 років ідеального звучання /Фото 3

Акустична система Beoplay A9 4th Gen якнайкраще ілюструє один із ключових підходів виробника – створювати продукти, що ідеально доповнюють інтер’єр.

Водночас такий дизайн не потребує поступок з технологічного боку. Вовна на динаміку не заважає ідеальній трансляції звуку. Система цифрового підсилювача оснащена технологією, яка визначає розмір кімнати і відповідно до нього налаштовує вихідну потужність звучання. Хай би де у приміщенні розміщувався Beoplay, ви будете чути об’ємний автентичний звук. Відтворювати музику на системі можна за допомогою AirPlay 2 або Chromecast. Якщо ж ви хочете увімкнути голосове керування пристроєм, це можливо за допомогою асистента Google Home.  

Bang & Olufsen Emerge

В оглядах різних бездротових акустик можна прочитати, що вони призначені для книжкових полиць, але Emerge – акустика-книжка в буквальному розумінні. Завдяки нетривіальній формі вона ніби розчиняється серед книжок на полиці у вітальні або кабінеті. Компактність та 180-градусне розсіювання звуку робить цей пристрій ідеальним для відтворення музики в обмеженому просторі.

Майже 100 років ідеального звучання /Фото 4

Бездротова акустика Bang & Olufsen Emerge

Emerge має три динаміки і власний підсилювач класу D – як низькі, так і середні й високі частоти звучатимуть автентично. Незважаючи на тонкий корпус, ця акустика здатна відтворити глибокі баси так, ніби вона вдесятеро більша за розміром.

Наразі пристрій доступний у кольорі «дуб/золото».   

***

Преміальність гаджетів від Bang & Olufsen вимірюється найперше якістю, матеріалами, інноваціями, звучанням і вже потім вартістю. Укорінена в історії, компанія ні на крок не відстає від новітніх технологій у будь-яку епоху та відповідає на виклики сьогодення. Минулого року Bang & Olufsen спільно з національною фандрейзинговою платформою UNITED24 випустили лімітовану колекцію акустичних колонок Beosound 2 у ексклюзивному дизайні в кольорах українського прапора. Колонки встановили у фірмових магазинах Bang & Olufsen у різних країнах Європи, щоб нагадувати відвідувачам про важливість підтримки України. Окрім цього, данський бренд провів розіграш 10 колонок із колекції з-поміж тих, хто зробив будь-який внесок у фандрейзинг для закупівлі медичного обладнання для українських лікарень.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні