Дмитро Гавриков, CEO та засновник PayForce. /Артем Галкін
Категорія
Партнерський матеріал
Дата

PayForce: технічні рішення для створення необанку

3 хв читання

Дмитро Гавриков, CEO та засновник PayForce. Фото Артем Галкін

У сучасному цифровому світі, де швидкість, зручність та інновації є визначальними факторами вибору фінансових послуг, необанки стають новим стандартом у банківській сфері. Яке місце на цьому ринку займає компанія PayForce й у чому унікальність її рішень?

За девʼять років роботи українська фінтех-компанія PayForce здобула сильну позицію у своїй галузі на вітчизняному ринку. Сьогодні її продуктами користуються понад 5 млн людей, а серед клієнтів – понад 10 банків включно з KredoBank, Індустріал банк та БІЗ банк. 

Компанія, заснована Дмитром Гавриковим, колишнім банкіром, пропонує повний спектр рішень і послуг для створення та розвитку необанків. Від безпосередньо платформи онлайн-банкінгу з інтеграцією безконтактних платежів, віддаленої ідентифікації з використанням liveness detection та facematch та наданням транзакційних сервісів до можливості інтеграції процесингу електронних грошей та окремого сховища для зберігання платіжних карток.

Сьогоднішній ринок вимагає новаторських рішень, спроможних задовольнити потреби як великих корпорацій, так і малого та середнього бізнесу. Ви здивуєтесь, але у цьому контексті необанки стають ключовими гравцями, які змінюють парадигму банківських послуг.

Наприклад, Revolut – цифровий банк, який пропонує безліч фінансових послуг через мобільний додаток. Крім того, N26 – інтернет-банк, який надає можливість відкривати рахунки та здійснювати операції без відвідування фізичного відділення. Найцікавіше, що такі необанки стають важливими стратегічними партнерами для ритейлу, бізнесу та банків в умовах швидких технологічних змін та епохи диджиталізації. Також варто відзначити Моно Банк – український необанк, який завдяки інноваційним підходам та високоякісному обслуговуванню став одним з лідерів на ринку фінансових послуг. 

«Необанк – це не просто банк без банку, це новий підхід до фінансових послуг. ​Зараз це особливо актуально для великих бізнесів, банків та фінтех-стартапів, які шукають нові можливості для розвитку. У створенні необанку ключову роль відіграють готові технічні рішення, що забезпечують якісний продукт і найкоротший time to market», — зазначає Дмитро Гавриков, засновник PayForce.

Тому великі ритейлери – мережі АЗС, продуктові або будівельні супермаркети, страхові компанії – за допомогою інтеграції функцій необанку в свої бізнес-процеси можуть монетизувати вже існуючих клієнтів, розширити спектр послуг і залучити нових, збільшуючи обсяги продажів за рахунок надання кредитування, розстрочки, кешбеку й інших фінансових інструментів. І все це відкриває можливості до збільшення прибутків та зростання бізнесу.

Але сьогодні, щоб досягти успіху, вже недостатньо мати тільки сучасне та гнучке технічне рішення. Потрібно знати свого користувача. Саме тому не обійтися без глибинного аналізу аудиторії, щоб зрозуміти її поведінкові характеристики, потреби, очікування та болі й запропонувати відповідне її запитам технологічне рішення. Завдяки партнерству з IT-компанією Alty, яка має великий досвід розробки UI/UX для відомих українських та міжнародних банків і фінтех-організацій, а також є володаркою багатьох міжнародних нагород за найкращий дизайн, PayForce не тільки забезпечує всю необхідну функціональну та технічну частину в створенні необанку, а й разом з партнером розробляє повністю кастомізовані під потреби цільової аудиторії замовника мобільні застосунки.

Дмитро Гавриков, CEO та засновник PayForce

Дмитро Гавриков, CEO та засновник PayForce. Фото Артем Галкін

Дмитро Гавриков зазначає, що створення успішного необанку та здобуття частки ринку у фінтех-індустрії вимагає інноваційного підходу, глибокого розуміння ринку та надійних технологічних рішень. Власник бізнесу має обрати свою стратегію та дотримуватись основних етапів та ключових кроків для досягнення успіху, відштовхуючись від своїх можливостей, як фінансових, так і амбіційних, серед яких найголовнішими є дослідження ринку та визначення унікальних функцій і переваг необанку, проєктування інноваційних фінансових продуктів, що відповідають потребам клієнтів, і дотримання всіх нормативів та законів, які стосуються фінансових послуг.

Саме тому є кілька можливих шляхів до створення необанку, за словами Дмитра. 

  1. Обрання донорського ліцензіату, тобто банку, який надає ліцензію.
  2. Придбання існуючого банку. Варіант покупки маленького банку може бути більш доступним. 

Також потенційно успішними success story для створення необанку можуть бути найбільші компанії у сфері роздрібної торгівлі та телекомунікації, оскільки вони мають значну кількість клієнтів і можуть надати їм додаткові фінансові послуги.

Проте найважливішим етапом у створенні необанку є вибір технологічної платформи, яка дасть можливість запровадити будь-які фінтех-продукти та враховуватиме високий рівень кібербезпеки і захист особистих даних клієнтів.

«Такими рішеннями вже володіє компанія Payforce.

Ми вже маємо всі необхідні складові IT-платформи для необанку. Наша система диджитал-банкінгу, відома як iBank, охоплює понад 50 готових модулів, які можуть бути адаптовані під конкретні потреби необанку, такі як відкриття кредитів, депозитів онлайн, цифрової картки та її додавання до гаманців Apple та Google Pay, керування картками, платежі та перекази, налаштування кешбеків і реферальна програма, безконтактні розрахунки, повноцінний чат та багато іншого. Крім того, платформа PayForce має відкриті API згідно зі стандартом PSD2, що дозволяє її інтеграцію не лише в Україні, а й в інших країнах, де цей формат є стандартом. Тому наразі потрібно лише зробити правильний набір інструментів і підібрати належний продуктовий ряд, а ми вже все це сконфігуруємо в єдине технологічне рішення, яке враховуватиме обрану фінансову модель взаємодії з банком, готове до інтеграції в діючі процеси бізнесу замовника та стане основою створення необанку» – розповідає Дмитро Гавриков. 

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.