Гнучко, стійко, злагоджено, допитливо – як McDonald’s долає нові виклики та піклується про людей /пресслужба McDonald’s
Категорія
BrandVoice
Дата

Гнучко, стійко, злагоджено, допитливо – як McDonald’s долає нові виклики та піклується про людей

3 хв читання

пресслужба McDonald’s

У часи невизначеності й великих потрясінь важливо адаптуватися до змін і швидко приймати рішення. McDonald’s завжди був орієнтований на розвиток, що неможливо без людей, які несуть культуру змін. Як кожен зміг підтримати себе і стати опорою для своїх близьких, а також одне для одного в команді та для десятків тисяч українців, яким потрібна була допомога? 

Це можливо завдяки чотирьом якостям – гнучкості мислення, стійкості, допитливості та вмінню будувати зв’язки. Спеціально розроблена для компанії модель ключових компетенцій дає змогу виявляти ці властивості та розвивати їх. 

Гнучкість мислення 

Застосовувати професійний досвід у нових незвичних ситуаціях. 

Як проявляється? 

McDonald’s завжди дбав про людей. 24 лютого піклування набуло іншого наповнення. Без жодних вагань компанія заради безпеки працівників і клієнтів негайно закрила ресторани та зосередилась на підтримці та збереженні команди. 

Зокрема, у McDonald’s продовжили в повному обсязі виплачувати зарплату, забезпечили співробітників медичним страхуванням, а також створили фонд допомоги працівникам, пораненим внаслідок обстрілів. 

Разом з усією країною тисячі працівників компанії відразу почали волонтерити, робити все можливе, щоб швидше повернутися до звичного життя й улюбленої роботи. На відкриття чекали і багато клієнтів, для яких можливість прийти в ресторани стала ознакою повернення до нормального життя. 

Але відновлення роботи ресторанів після вимушеної тривалої перерви рівноцінне відкриттю нових закладів, а надто під час війни. Команда прийняла виклик: у компанії розробили безпекові процедури, налагодили логістику, підтримували партнерів і разом шукали альтернативні рішення для постачань продукції, виробництво якої постраждало від військових дій. Відключення електроенергії стимулювали шукати і впроваджувати нові рішення для підтримки роботи критичного обладнання. 

Завдяки зусиллям усієї команди сьогодні в Україні відкрились і працюють понад 70% ресторанів McDonald’s. 

Стійкість 

Не ховатись перед викликами та адаптовуватися до нових обставин, при цьому підтримувати енергію й оптимізм. 

Як проявляється? 

Стійкість у дії – це відкрити ресторани для відвідувачів після кількамісячної перерви у часи війни. Завдання не з легких, але не для McDonald’s, адже компанія може покластися на кожного свого співробітника. 

Аби відновити роботу, McDonald’s в Україні запровадив розширені правила безпеки в кожному ресторані. Зокрема, під час повітряних тривог ресторани закриваються, щоб працівники та відвідувачі могли перейти в найближче укриття. У цей час команда повинна оперативно видати вже оплачені замовлення, зупинити виробничі процеси та вимкнути обладнання перед закриттям. 

пресслужба McDonald’s

В укритті під час повітряної тривоги чи в ресторані у разі блекаутів працівники підтримують одне одного, використовують час для навчання та спілкування. Фото пресслужба McDonald’s

Завдяки правильно організованим процесам і злагодженій роботі співробітники відпрацювали процедуру до бездоганності: середній час евакуації становить 10 хвилин. 

Працівники відчувають, як гості з розумінням і вдячністю ставляться до вимушених перешкод і запроваджених правил безпеки. Неодноразово після закінчення повітряної тривоги відвідувачі зустрічали команди ресторанів оплесками. Це мотивує працівників, адже вони відчувають свою потрібність. 

Уміння будувати зв’язки 

Налагоджувати стосунки з оточенням на основі довіри й поваги. 

Як проявляється? 

З перших днів повномасштабного вторгнення компанія і люди McDonald’s допомагали громадам. З ресторанів, до яких був доступ, і складів передали в місцеві адміністрації понад 700 т продуктів, а також стаканчики, серветки тощо. 

Сотні працівників долучились як волонтери до проєктів, створених спільно «Фундацією Дім Рональда МакДональда» і McDonald’s. Працівники і ресторанів, і офісу скооперувалися та розділили обов’язки. Кожен доклав у нових умовах ті навички й знання, які зазвичай застосували у роботі, – налагоджували співпрацю з лікарнями, фондами й організаціями, які потребували підтримки, організовували закупівлі, відбирали постачальників і продукцію, перевіряли постачальників на відповідність вимогам якості, організовували доставку і передавали допомогу. 

пресслужба McDonald’s

Волонтери McDonald’s передають сучасне медичне обладнання для хірургічних операцій та одужання маленьких пацієнтів після вибухів та обстрілів. Фото пресслужба McDonald’s

Так проєкти швидко запрацювали як добре налагоджений механізм. Завдяки віддачі працівників українські родини, переселенці з прифронтових і звільнених територій та інші, хто цього потребують, отримали понад 185 000 наборів продуктів першої необхідності. А державні лікарні мають життєво важливе медичне обладнання: 200 вакуумних апаратів, що є сучасним рішенням для лікування навіть найтяжчих мінно- вибухових ран і вважається «золотим стандартом» у медичній допомозі, та 420 вакуумних аспіраторів, які використовують під час хірургічних операцій. 

Гнучко, стійко, злагоджено, допитливо – як McDonald’s долає нові виклики та піклується про людей /Фото 1

Фото: пресслужба McDonald’s

Допитливість 

Прагнути до навчання, розвитку і нового досвіду. 

Як проявляється? 

Усі директори ресторанів McDonald’s в Україні, а також третина співробітників центрального офісу починали свою кар’єру як працівники закладів. Деякі директори ресторанів доросли до своєї посади менше ніж за три роки в компанії – таке під силу тільки допитливим і амбітним. У McDonald’s не змушують вчитися, а створюють умови, за яких люди самі прагнуть дізнаватися нове і вдосконалюватися. Курси з менеджменту, розвитку професійних навичок і лідерських якостей розроблені для працівників ресторанів та офісу. Кожен співробітник може самостійно формувати навчальну програму відповідно до власних кар’єрних планів і вподобань. 

Допитливість допомагає працівникам McDonald’s і поза роботою, особливо коли це стосується добрих справ. Так співробітникам-волонтерам вдалося розібратися в абсолютно новій для себе галузі медичного обладнання: з’ясувати, які бувають вакуумні пристрої, для чого потрібні ВАК-апарати й вакуумні аспіратори, проаналізувати ринок і постійно спілкуватися з лікарями, аби закупити та передати лікарням саме те, що необхідно. 

McDonald’s – це бізнес про людей і для людей, де плекають лідерство у кожному працівникові. Саме це дає змогу командам McDonald’s навіть у скрутні часи шукати та знаходити можливості, втілювати малі й великі ідеї та, зрештою, зберігати першість на ринку, щоб надавати бездоганний сервіс і радувати українців їхніми улюбленими стравами. 

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.