Компанія «БаДМ» – національний дистриб’ютор фармацевтичного ринку України. Заснована в 1994 році, у вересні компанія відзначає 30-річчя. За даними компанії, сьогодні майже кожен другий товар на полицях аптек України забезпечує «БаДМ».
Розвиватися та масштабуватися в бурхливих умовах незалежної України, приймати виклики та досягати результату – так працюють лише ті компанії, які мають стратегічне бачення, оперативність і гнучкість у прийнятті рішень, запроваджують інновації. 30 років професійного шляху компанії «БаДМ» – вік зрілого досвіду та стабільності.
Що допомагає не зупинятися під час великої війни? Розповідають керівники та співробітники компанії.
У чому секрет розвитку «БаДМ»? Інновації як складова масштабування бізнесу
«Добре пам’ятаю шлях, який ми пройшли разом із компанією за ці роки. Це був шлях активного розвитку та досягнень. Площа першого складу становила всього 70 кв. м, – зазначає Дмитро Бабенко, в. о. генерального директора ТОВ «БаДМ».
«Сьогодні компанія має чітку стратегію масштабування. Розпочато будівництво нових роботизованих логістичних комплексів у різних регіонах України. Після завершення проєкту загальна площа аптечних складів «БаДМ» збільшиться до 120 000 кв. м».
Компанія «БаДМ» сплатила 5,5 млрд грн податків і зборів до держбюджету від початку повномасштабного вторгнення. За перше півріччя 2024 року сума сплачених податків і зборів зросла на 9% порівняно з аналогічним періодом 2023 року.
«26 років тому, коли я прийшла працювати в «БаДМ», компанія налічувала близько півтора десятка співробітників. Запамʼятався той запальний драйвовий дух у команді, коли не було нічого неможливого, коли була безмежна віра в те, що ми зможемо досягти вершин», – згадує Тетяна Фарафонова, керівниця фінансового відділу.
«Я пам’ятаю, з яким задоволенням ми спостерігали щоденне зростання сум вхідних платежів від клієнтів і уявляли, як це буде класно, коли ми в приході банківської виписки побачимо мільйон. Зараз це сотні мільйонів!»
Сьогодні «БаДМ» об’єднує майже 3000 співробітників у різних регіонах України. Кожен другий співробітник працює в компанії понад три роки – це більше 50% усієї команди.
«Особисто для мене головні принципи в роботі – це на 100% задоволені клієнти та вмотивовані працівники. Я прийшла працювати в «БаДМ» у 2006 році. Компанію мені порекомендувала рідна сестра», – розповідає Лариса Шкімба, керівниця відділу продажів у Львові.
«У компанії відбулися глобальні зміни: значне розширення асортименту ліків і виробів медичного призначення, збільшення площ складських приміщень і завдяки цьому розширення географії «БаДМ» по всій території України».
З 2012-го аптечні склади «БаДМ» успішно підтверджують відповідність вимогам міжнародної дистрибуції та сертифікації GDP.
«Наша команда регулярно відвідує найбільші логістичні виставки та форуми України та Європи. Підвищення операційної ефективності «БаДМ» – це безперервний процес перегляду й удосконалення всіх бізнес-процесів, максимальна автоматизація», – підсумовує Оксана Гержан, директорка з розподільчої логістики.
«Компанія «БаДМ» запроваджує сучасні технології по всьому ланцюгу поставки: від визначення потреби в товарі до доставки замовлення клієнту».
«БаДМ» – багаторазовий переможець національного конкурсу «Панацея». У 2023 році компанію відзначено нагородою «ФармФронт», яка символізує незламність під час повномасштабного вторгнення.
«Клієнтоцентричність є ключовим принципом для розвитку «БаДМ» у регіонах, – зазначає Валентина Толочик, регіональна директорка у місті Рівне. – У перші дні та тижні повномасштабного вторгнення керівники регіональних підрозділів комплектували товар на складі разом з усіма працівниками, щоб підняти командний дух».
«Ми стали єдиними, хто своєчасно забезпечив регіон ліками в повному обсязі. Клієнти «БаДМ» знають, що можуть покладатися на нас у найскладніших кризових ситуаціях».
Своєю думкою про партнерство з «БаДМ» поділився генеральний директор мережі аптек «АНЦ» Микола Щербина: «БаДМ» пропонує великий вибір лікарських засобів, медичних виробів і косметичних продуктів. Це дозволяє нам забезпечити своїх клієнтів найрізноманітнішими товарами та задовольнити різні потреби споживачів».
«Компанія «БаДМ» забезпечує своєчасну доставку та високий рівень сервісу, використовує інноваційні технології для автоматизації процесів замовлення. Це скорочує час на обробку замовлень, допомагає підтримувати стабільність і безперебійність у постачанні товарів».
У 2023 році компанія «БаДМ» ініціювала благодійний проєкт «Фармсила» у партнерстві з БФ «Оптивіта Україна» з метою об’єднати провідні мережі аптек, фармацевтичних виробників і дистриб’юторів для надання спільної підтримки ЗСУ. Тільки за перше півріччя 2024 року в гарячі точки фронту передано понад 1200 FPV-дронів.
«Рішення доєднатися до проєкту «Фармсила» та співпрацювати з «БаДМ» у напрямі благодійної допомоги було продиктоване бажанням підтримати та підсилити Запорізький напрям. Зокрема, через забезпечення дронами, щоб захистити наш рідний дім – регіон, де отримала свій початок наша мережа аптек», – зазначає Микола Щербина, генеральний директор мережі аптек «АНЦ».
Військовослужбовець 128-ї окремої бригади ТрО ЗСУ Олександр Курбатов наголошує: «Кожен наш дрон – це врятоване життя українського воїна. Дрони-камікадзе та багаторазові дрони-бомбери, передані від «Фармсили», дозволили зупиняти ворожі атаки та знищувати ворожу техніку ще на підході».
«Наші підрозділи успішно тримали оборону на дуже важких ділянках фронту. Багато в чому це стало можливим завдяки дронам, переданим від об’єднання «Фармсила» та компанії «БаДМ».
30 років фармацевтичний дистриб’ютор «БаДМ» піклується про здоров’я українців. Компанія надає бізнес-партнерам сервіс європейського рівня та забезпечує лікарськими засобами аптеки й медичні заклади по всій території України.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.