Berger Cargo працює на ринку логістичних послуг України 10 років. За цей час компанія зросла з приміщення на 1500 кв. м до понад 83 000 кв. м і розширила команду в кілька разів. Повномасштабна війна принесла бізнесу випробування, але водночас показала, що команда працелюбна та віддана справі, а клієнти порядні й відповідальні. За словами співзасновника Валерія Баранівського, 2023 рік компанія завершує вшестеро більшою, ніж у 2021-му. У чому секрет успіху Berger Cargo
У чому конкурентна перевага Berger Cargo на логістичному ринку України?
По-перше, Berger Cagro – це логістика сегмента B2B. Ми надаємо послуги компаніям – виробникам та імпортерам, які прагнуть рекламувати і продавати свою продукцію, а логістику віддавати на аутсорс.
По-друге, ми маємо сучасне вартісне обладнання, покликане зробити сервіс комфортним для людей, дбайливим для вантажів і максимально пришвидшити та спростити процеси. Завдяки великій базі клієнтів – понад 120 компаній – Berger Cargo може дозволити собі купувати найякісніші дорогі навантажувачі й автотранспорт.
По-третє, у нашому циклі надання послуг усе продумано до дрібниць. В організації логістичного процесу ми використовуємо сучасну WMS (Warehouse System Management) – систему керування складом, яка автоматизує логістичні операції: приймання товару, пакування, зберігання, переміщення, інвентаризацію.
І нарешті, ми дуже дбайливі. Техніка – складний сегмент для логістики. Пральні машини, холодильники, телевізори можна ненавмисно розбити чи подряпати. Через крихкість і чутливість таких вантажів далеко не всі надавачі логістичних послуг можуть надавати їх по-справжньому якісно і надійно. Я ж до 2019-го займався організацією складів, які працюють з побутовою технікою, тож знаю усі ризикові моменти та шляхи їх розв’язання.
У чому ваш секрет зростання кількості клієнтів?
Запорука по-справжньому класних стосунків із клієнтами – це колектив. Будь-який бізнес роблять люди для людей. Ще коли я працював найманим співробітником, почув від керівника думку, мовляв, охочих працювати багато, не варто панькатися з підлеглими. Мене це шокувало! Такий світогляд є руйнівним для бізнесу.
Ми завжди шукаємо компроміс. Іноді потрібно попрацювати на складі у суботу, вивезти товар у неділю, терміново розсортувати продукцію для клієнтів. Буває, що договір тільки сьогодні підписано, а на наступний день ми вже починаємо працювати. Жодного разу ми не відмовили жодному клієнту в жодному проханні щодо сервісу. На початку повномасштабної війни деякі наші конкуренти взагалі не працювали. Їхні клієнти зверталися до нас, ми розвантажували вантажі, які їхали до них.
Труднощі й гуртування. Про ведення бізнесу під час війни
Як компанія зростала до війни: скільки було складів, скільки працювало співробітників?
З 2021 року ми зросли у шість разів. І кількість клієнтів наростили, і площі збільшили, і виторг, і команду. У Великій Олександрівці, що біля Борисполя, звідки почалася історія Berger Cargo, у перший рік мали 1500 кв. м, а зараз – 20 000 кв. м.
Berger Cargo у цифрах
163 особи працюють у компанії станом на сьогодні
83 900 кв. м займає компанія
530 млн грн – прогнозований дохід у 2023 році
Як компанія зустріла повномасштабну війну?
З ранку 24 лютого зі мною без вихідних працювали шестеро співробітників. У лютому–березні ми працювали лише протягом світлового дня, бо діяв режим світломаскування. Роботи було дуже багато, часто ми не розуміли, який день тижня настав. Але це дало плоди: ми не допустили колапсу логістичної галузі України.
Яких збитків зазнала компанія у перші тижні вторгнення?
Ми втратили склад біля Броварів з технікою та вантажами. Це колосальні фінансові збитки, але я досі радію, що ніхто тоді не загинув.
Що того року стало найскладнішим викликом для компанії?
Було багато роботи й мало часу на її виконання. Також засмутило ставлення з боку банківських установ. У компанії був овердрафт (короткостроковий кредит, що дає змогу здійснювати розрахунки, коли коштів на поточному рахунку недостатньо), який ми мали сплатити наприкінці березня, але банк списав гроші з наших рахунків у перші числа березня. Ми маємо відкрити склади, закупити обладнання, виплатити співробітникам зарплатню, а гроші з рахунків зникли. Щоправда, пізніше банки перепросили, за це їм дякую. До того ж складно було знаходити належне обладнання, його ж у магазині не купиш, треба домовлятися з виробником. Доводилося купувати власним коштом, бо про безготівкові розрахунки на початку війни ніхто й чути не хотів.
Що допомогло компанії вистояти під час великої війни?
Допомогли гуртування та людяність клієнтів, команди та партнерів, багато клієнтів платили наперед. Колектив працював понаднормово, не думаючи про оплату. Також подяка постачальникам логістичного обладнання, вони оперативно доставляли техніку, якої ми потребували.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.