Олег Кушіль /пресслужба АЗК WOG
Категорія
BrandVoice
Дата

Як технології допомагають в умовах воєнного часу. Досвід мережі АЗК WOG

3 хв читання

Олег Кушіль, Директор з цифрової трансформації мережі АЗК WOG Фото пресслужба АЗК WOG

Під час повномасштабної війни, коли ресурси та персонал обмежені, інновації стають ключовим інструментом для ефективності й розвитку бізнесу. Директор з цифрової трансформації мережі АЗК WOG Олег Кушіль розповідає про пʼять інновацій, які допомагають робити клієнтський досвід кращим у ці непрості часи 

WOG PAY Пальне

Коли у 2017 році запускався сервіс WOG PAY Пальне, ніхто не міг передбачити його важливу роль після початку повномасштабного вторгнення. Шлях клієнта був максимально простим: вставити пістолет у бак, обрати в застосунку PRIDE вид пального, номер колонки, кількість літрів або суму заправки – і все, за кілька кліків у авто повний бак. 

Зручність онлайн-оплати у застосунку виявилася рятівною для транспорту критичної інфраструктури, коли через безпекові обмеження ми не могли виводити персонал на роботу. В перші тижні повномасштабної війни цілодобові комендантські години у Києві, Харкові чи Миколаєві поставили під загрозу безперебійну роботу багатьох міських сервісів. Ми не могли залишити без пального служби критичної інфраструктури, військових, тому що для них це не просто мобільність, а можливість виконувати свої завдання. Тож було прийнято рішення певну кількість заправок перевести повністю в автономний режим без персоналу, все працювало через цей сервіс. Таким чином водій швидкої допомоги або пожежного чи військового транспорту сам міг заправитися. 

Зараз пікові показники частки онлайн-покупки бензину чи дизеля через WOG PAY Пальне у застосунку PRIDE становлять майже 10%.

WOG PAY Пальне

WOG PAY Пальне

WOG PAY BOX

WOG був першим із паливних ритейлерів, який почав встановлювати на своїх об’єктах термінали самообслуговування WOG PAY BOX. Перші 125 терміналів зʼявилися на найбільш трафікових АЗК на початку 2022-го.

Цей сервіс дає змогу нашим гостям розраховуватися за пальне, товари WOG MARKET та страви WOG CAFE в кілька кліків одним чеком без залучення оператора.

Особливо актуальним WOG PAY BOX став в умовах кадрового дефіциту, спричиненого повномасштабною війною. Зараз частка покупок через термінали самообслуговування на АЗК, де вони встановлені, в пікові дні сягає майже 32%. 

Досвід користування касами самообслуговування в супермаркетах, а також зручний інтерфейс робить WOG PAY BOX інтуїтивно зрозумілим для більшості людей. Окрім того, у гостей є можливість сплатити за послугу чи товари трьома-пʼятьма способами: паливною карткою, талонами, бонусами, списанням коштів з Гаманця у застосунку PRIDE, розрахуватися банківською карткою і навіть криптовалютою (наразі функція не активна через зміни в регуляторній політиці НБУ, щойно все зміниться, оплата відновиться). 

WOG PAY BOX

WOG PAY BOX

WOG PAY Кава

Сервіс WOG PAY Кава дає змогу клієнтам купувати каву через застосунок PRIDE, не здійснюючи оплату на касі. Простий алгоритм включає вибір сервісу в застосунку, вибір способу оплати, сканування QR-коду на кавовій машині та отримання улюбленого напою без зайвих турбот.  

Оновлений сервіс WOG PAY Кава – наймолодший в екосистемі цифрових інновацій, у грудні 2022 року ми провели повний релонч послуги. Наш гість вже має гарний базис користування диджитальними сервісами, тому динаміка застосування оптимістична – пікові 14% – і продовжує зростати. Ще один плюс – це сервіс для смакування кавою без черг. 

Гаманець PRIDE

Сервіс Гаманець, який з 2016-го є у застосунку PRIDE, активно використовувався нашими клієнтами в період, коли уряд анонсував повернення податків на пальне. Так, 30 червня 2023 року були пікові продажі на Гаманець, оскільки багато хто прагнув придбати пальне за старою ціною, що стало значною економією для водіїв в умовах нестабільності ринку. Тоді за добу реалізували двомісячний обсяг покупок на Гаманець. При цьому жодного збою в роботі сервісу не було.

Наразі Гаманець PRIDE – також ефективний спосіб керувати фінансами. Він дає змогу заморозити ціну придбаного на нього пального на понад 90 днів, захищаючи себе від інфляційних і ринкових коливань, зручно та економно заправляти не лише власний автомобіль, а й транспорт близьких. Пікове значення закупки на Гаманець – до 5% від готівкових продажів.

Готівка на касі

Послуга зняття готівки на касі, запущена ще в часи COVID-19, стала справжнім рятівним рішенням для українців у перші тижні 2022-го, коли виникли обмеження в роботі банкоматів. Але ми не зупинялися на досягнутому й продовжили розвивати сервіс. 

У серпні 2022 року зробили зворотну послугу – поповнення готівкою картки будь-якого банку України на суму до 5000 грн, а з грудня 2023-го завдяки інтеграції з сервісом Дія ця сума збільшилася до 50 000 грн. Доступ до банківських послуг мають не лише водії, а й мешканці сіл, що неподалік АЗК.

За майже два роки великої війни гості мережі зняли з карток понад 1,3 млрд грн готівки та поклали на картки ще майже 400 млн грн. Це робить WOG справжнім партнером для людей, пропонуючи їм максимум зручних цифрових сервісів.

Геннадій Карлінський

Геннадій Карлінський

директор з маркетингу мережі АЗК WOG

Компанія WOG роками працювала, щоб бути для клієнтів lovemark. Довіра споживачів до бренду стала міцним фундаментом для впровадження низки інноваційних рішень та сервісів. Знаючи, що компанія пропонує якісні й дієві інструменти, наші гості сміливо тестують нові диджитальні сервіси. Переконавшись, що вони дійсно покращують клієнтський досвід, починають регулярно користуватися ними. Клієнти впевнені, якщо, приміром, WOG пропонує можливість сплатити за пальне одразу біля колонки, то це точно працює на відмінно. Саме довіра споживачів до бренду дає змогу впроваджувати безшовні сервіси.  

Андрій Пивоварський /Антон Забєльський для Forbes Ukraine

Андрій Пивоварський

керівний директор WOG Holding BV

В умовах війни цифровізація АЗК стала не лише конкурентною перевагою, а й нагальною потребою наших гостей. WOG прагне бути не просто мережею АЗК, а й технологічною компанією, яка впроваджує інновації для покращення клієнтського досвіду. Тому ми продовжимо інвестувати у розвиток цифрових сервісів і у 2024 році.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.