Casillero del Diablo
Категорія
Партнерський матеріал
Дата

Другий найбільш потужний бренд у світі!

3 хв читання

Вино Casillero del Diablo – бренд виноробні Concha y Toro

Кожен бренд хотів би почути про себе такі слова. Але лише одиниці досягають цього. Ми говоримо про вино Casillero del Diablo – бренд виноробні Concha y Toro.

Уже п’ятий рік поспіль Casillero del Diablo отримує міжнародне визнання від престижної англійської консалтингової компанії Wine Intelligence, назвавши її другим найпотужнішим винним брендом у світі та першим у Латинській Америці. Щороку Wine Intelligence представляє Global Wine Brand Index. Для останнього звіту було опитано понад 25 000 споживачів із 25 найбільш актуальних країн галузі, що представляє 439 млн постійних споживачів вина у світі. Незважаючи на те що Casillero del Diablo зберіг друге місце, йому також вдалося підвищити свій загальний індекс оцінки, піднявшись із 44,1 бала в 2021 році до 45,8 бала в 2022-му. Цей рейтинг базується на зв’язку брендів зі споживачами. Було використано шість методів вимірювання, включаючи «впізнаваність бренду», «покупку, яку запам’ятали за останні три місяці», «вимірювання зв’язку з брендом, пов’язане зі спорідненістю та рекомендацією продукту», серед інших аспектів.

Феномен Casillero del Diablo пояснюється трьома факторами: цікавою легендою, наполегливою працею та вдалими колабораціями. 

Легенда говорить, що колись юрист, політик та бізнесмен Дон Мельчор привіз виноградну лозу з Бордо, яка дала невиданий досі врожай і, відповідно, незвичне для Чилі вино. Місцеві селяни почали красти виноград, і, щоб захистити свій бізнес, Дон Мельчор розпустив слух, що у винограді ховається сам диявол. Люди злякались, і крадіжки припинилися. А далі легенда стала частиною коду бренду і розповсюдилася по всьому світу. І не дивно, бо всім цікаво, що ж то за вино, яке охороняє сам диявол!

Другий найбільш потужний бренд у світі! /Фото 1

Через 40 років Concha y Toro із сімейного бізнесу перетворилася на корпорацію та зробила свій перший експорт вина до Нідерландів у 1933 році. Й одразу завоювала прихильність Старого Світу! А в ті часи це було дуже непросто, адже вина зі Старого Світу вважалися більш насиченими та елегантними. Але завдяки тому, що Concha y Toro кожен сорт винограду висаджує на ділянках, де він дає найкращий результат, а також через невпинну працю й пошуки найкращих способів виробництва вина, вони отримують якісний продукт. Наприклад, у 2014 році відкрився Інститут досліджень та інновацій (CII) Wines Concha y Toro. Відтоді підхід до виробництва вина став більш «науковим», і Concha y Toro здобуває знання як джерело розвʼязання проблем і змін у виноробній галузі.

А щодо колаборацій, то одна з найцікавіших – це підписання у 2010 році стратегічного альянсу, до речі, безпрецедентного у світовій винній промисловості, з потужним англійським футбольним клубом Manchester United. У Manchester United диявол став відмінним символом, і команду стали називати «Червоні дияволи». Ця угода дала змогу розширити та глобалізувати імідж Casillero del Diablo. 

Друга цікава колаборація була з актором Педро Паскалем, який знявся в ролику в ролі крадія вина, і тим самим кинув виклик самому дияволу!

Інтерв’ю актора з Casillero del Diablo:

Вино Casillero del Diablo неодноразово підтверджувало свою якість, ось декілька фактів:

  1. Casillero del Diablo отримало дві золоті медалі на Mundus Vini у 2022 році: за Reserva Carmenere 2021 і Chardonnay 2021. Під час сліпої дегустації журі зі 130 експертів оцінювало сотні вин із 33 країн-виробників вина, зокрема Франції, Італії, Іспанії, Сполучених Штатів та Чилі та інших. 
  2. Casillero del Diablo отримав два видатних визнання на останньому виданні Concours Mondial de Bruxelles у Бельгії у 2022 році. Casillero del Diablo Reserva Carmenere 2020 отримав золоту медаль, а сорт Merlot 2020 отримав срібну медаль. Ця подія вважається одним із найпрестижніших конкурсів у світі, і у 2022 році він зібрав експертів з усього міжнародного винного сектору, щоб продегустувати понад 7300 вин із майже 40 країн світу. Суворий процес оцінювання базується на моделі, розробленій Міжнародною організацією винограду та вина (OIV) та Міжнародним союзом енологів. Медалями нагороджують менше ніж 30% вин, які беруть участь у конкурсі.
  3. Casillero del Diablo Carmenere 2019 обрано серед «100 найкращих покупок» за версією Wine Enthusiast. Wine Enthusiast, один із найпрестижніших спеціалізованих винних журналів у Сполучених Штатах, нещодавно оприлюднив результати свого рейтингу «100 найкращих покупок», у якому відзначені вина, які пропонують споживачам найкраще співвідношення ціни та якості. З цієї нагоди Casillero del Diablo Carmenere 2019 був включений до обраного рейтингу.

Ці нагороди є свідченням незмінної якості різних сортів Casillero del Diablo, якими щороку користуються мільйони людей у всьому світі.

Другий найбільш потужний бренд у світі! /Фото 2
Другий найбільш потужний бренд у світі! /Фото 3
Другий найбільш потужний бренд у світі! /Фото 4
Попередній слайд
Наступний слайд

Casillero del Diablo – це вино, яке підкорило весь світ, ставши званим гостем у багатьох винних шафах!

А ви вже смакували легендарне вино?

Другий найбільш потужний бренд у світі! /Фото 5

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.