У 2018 році вчені Чиказького університету довели: коли ми щось даруємо, то отримуємо відчуття задоволення протягом більш тривалого часу, ніж коли приймаємо презенти. Протягом п’яти днів 96 учасників експерименту щодня отримували по $5. Одні могли витрачати гроші тільки на себе, а інші − ще й на подарунки друзям, чайові офіціантам або донати благодійним фондам. Наприкінці дня виявилось: рівень почуття щастя в людей, які витрачали гроші лише на себе, поступово знижувався. А ті, хто віддавав гроші іншим, почувалися однаково щасливими протягом усього експерименту.
Хтось полюбляє подарунки-емоції, інші цінують коштовні презенти, а треті надають перевагу практичним. Одними з найбільш корисних подарунків і для жінок, і для чоловіків у сучасному світі є гаджети. Forbes BrandVoice розпитав керівників великих українських компаній про техніку, які вони колись отримували та дарували, і чи стала вона у пригоді.
Антон Поліщук, Executive Director компанії Promodo
Мені багато разів дарували гаджети – для роботи й хобі. У вільний час я займаюся риболовлею, тож кілька років тому отримав від друзів досить специфічний девайс – далекомір для риболовлі.
Також мені дарували електронний скетчбук, який суттєво поліпшив робочий процес. Упродовж дня я роблю багато нотаток – і з появою скетчбука їх стало створювати набагато зручніше. Він також допомагає мені структурувати думки в малюнках та робити mind maps. Це досить зручно – зберігати все в одному місці й мати доступ до девайса, навіть коли поруч немає блокнота.
Смартфон для мене так само – органічне продовження робочого місця, в ньому є всі необхідні інструменти. З телефоном я проводжу в середньому шість годин на день.
Загалом я і сам люблю дарувати корисні гаджети – такі, що дійсно покращують життя людини.
Нещодавно я купив другові годинник: тепер він може відстежувати, скільки кроків проходить щодня. Це змушує відриватися від постійного сидіння за компʼютером, більше рухатися та відстежувати результати у годиннику.
Дмитро Деревицький, співвласник та співзасновник маркетплейсу АЛЛО
Зрозуміло, через специфіку діяльності я чимало стикаюся з різними інноваційними гаджетами, проте й отримую їх у подарунок. Певний період часу неодмінним девайсом у дорозі в мене була подарована родиною електрона книга. З нею можна читати попри відсутність звʼязку і з мінімальним навантаженням на очі. Наразі в подорожах все ж таки переміг смартфон з великою діагоналлю, адже брати із собою зайвий девайс стало незручно, і книга – дозвілля скоріше для дому.
Кілька років тому друзі подарували мені екшн-камеру для зйомок у горах, адже в той час я захоплювався гірськолижним спортом. Це дійсно цікава річ: отримані фото та відео дозволяють поділитися пережитими емоціями з близькими та відчути драйв ще раз.
Мабуть, кожна людина в бізнесі зараз не уявляє свого життя без конф-колів, тому TWS-навушники – це річ, якою я користуюсь щодня і сам часто дарую друзям і колегам.
Марія Гаврилюк, співзасновниця бренду Gunia Project
Я неодноразово отримувала гаджети у подарунок: смартфон, електронну книгу, годинник. А один з найбільш незвичайних подарунків – електронний фітнес-трекер у формі кільця. Він слідкує за станом організму, звітує про графік сну, щоденну активність, реагує на погані звички тощо. Цей подарунок став справді корисним для мене, з ним я більш свідомо стала ставитись до свого здоровʼя. Наприклад, він сигналізував про зміну показників в організмі, коли я випʼю келих шампанського.
Багато часу я проводжу і зі смартфоном, він виконує безліч завдань. Це і навігація по місту, і спілкування в месенджерах, і доступ до соціальних мереж. Наш бізнес наразі активно залучає до роботи соціальні мережі, тож рекламу робимо через телефон. Сьогодні взагалі mobile SEO – просування продукту через смартфон чи планшет – набагато важливіше, ніж звичайна SEO-оптимізація сайтів. За даними DataReportal, понад 96% користувачів виходять до інтернету саме через гаджети. У смартфоні я також веду Google-календар, через який планую зустрічі. Вважаю, що отримати смартфон як подарунок – це дійсно доречно та корисно.
До вибору подарунка іншим людям я ставлюсь серйозно, хочу, щоб він насправді подобався.
Собі я б купила фотокамеру Leica, бо життя швидкоплинне і хочеться зберегти якомога більше приємних моментів назавжди.
Флагманський Xiaomi 14 з камерою Leica
Це новий компактний смартфон з витонченим дизайном та інноваціями у кожній деталі. Головна особливість новинки – камера, яку розробляли у співпраці з інженерами Leica. Модель отримала новий сенсор Light Fusion 900 з розширеним динамічним діапазоном та об’єктиви Leica Summilux із великою апертурою ƒ/1,6. Це забезпечує на 80% вище світлопоглинання та у вісім разів ширший динамічний діапазон, ніж у попередньому поколінні. Xiaomi 14 здатний робити знімки професійного рівня навіть за недостатнього освітлення.
Розробники вдосконалили й додаткові сенсори: до 50 Мп збільшили роздільну здатність ультраширококутної камери. А інноваційна 75-мм телефотокамера з рухомими лінзами підтримує фокусну відстань від 10 см до безкінечності.
Дисплей виготовили зі світловипромінювального матеріалу C8, що має пікову яскравість 3000 ніт. Це забезпечить чіткість зображення навіть під прямим сонячним світлом. Новинка підтримує HDR-формат Dolby Vision. Щільність пікселів збільшено до 460 ppi, тому екран має значно кращу деталізацію, ніж це було раніше. Завдяки технології LTPO він має динамічну частоту оновлення від 1 до 120 Гц, що забезпечує плавність візуального сприйняття.
Xiaomi 14 побудований на базі мобільної платформи Snapdragon 8 Gen 3. Охолодження телефону відбувається завдяки системі Xiaomi IceLoop
Модель підтримує дротову гіперзарядку потужністю 90 Вт та бездротову гіперзарядку потужністю 50 Вт. Батарею смартфона ємністю 4610 мА•год можна повністю зарядити лише за 31 хвилину.
Модель виходить на ринок з новою операційною системою Xiaomi HyperOS на базі Android 14. Xiaomi 14 доступний в АЛЛО у трьох кольорах – чорному, білому та зеленому. Вартість новинки становить від 39 999 грн.
Xiaomi 14 Ultra
Наприкінці березня в Україні стартували продажі ще однієї новинки – Xiaomi 14 Ultra, особливість якої – фірмова оптика Leica з інноваційними характеристиками.
Камера з роздільною здатністю 50 Мп має безступінчасту змінну діафрагму з широким діапазоном f/1.63-f/4.0 для налаштування світла. Динамічний діапазон 14 EV забезпечується 1-дюймовим датчиком зображення LYT-900 і технологією Dual Native ISO Fusion Max, що виділяє найнепомітніші деталі і на світлі, й у темряві.
Точне регулювання телефотообʼєктиву Leica 75 мм гарантує чітке фокусування на мінімальній відстані у 10 см.
Кінозйомка на Xiaomi 14 Ultra доступна зі співвідношенням сторін 2,39:1, що дозволяє створювати відео з гармонійним розмиттям рухів.
Усі ці характеристики відкривають безмежні можливості для професійної фотозйомки як великих планів, так і портретів.
AMOLED-дисплей з діагоналлю 6,73 дюйма і роздільною здатністю WQHD+ та щільністю пікселів 522 ppi дає яскраве природне зображення. Пікова яскравість у 3000 ніт дозволяє дисплею бути яскравим навіть під сліпучим сонцем, при цьому захищаючи очі під час тривалої роботи.
Конструкція смартфона – це цільна алюмінієва рама, веганська шкіра і захисне загартоване скло Xiaomi Shield Glass. Міцність рамки поліпшено в 1,38 раза, що підвищує міцність під час падінь удесятеро.
Акумулятор девайса ємністю 5300 мА•год з 90-ватною гіперзарядкою забезпечує високу продуктивність на 24–36 годин. Повністю зарядити гаджет можна за 35 хвилин. Заряджати можна і бездротово – батарея повністю відновиться за 49 хвилин.
Вартість смартфона, представленого у чорному і білому кольорах, – від 54 999 грн.
Як обрати корисний подарунок
- Орієнтир на інтереси отримувача. Тут важливо визначити, як людина проводить дозвілля – читає, рибалить, ходить у походи, робить вироби з дерева тощо. Визначивши хобі, можна зробити шорт-лист подарунків – тоді обрати один буде набагато легше.
- Практичність має значення. Оцінюючи варіанти, подумайте, чи буде подарунок мати практичну цінність. Наприклад, якщо людина часто проводить час у дорозі чи за кермом, можна подарувати портативний зарядний пристрій, навігатор або відеореєстратор.
- Персоналізовані подарунки. Річ, яку ви купили спеціально для певної людини, має дійсно особливе значення. Це може бути іменний ювелірний виріб, книга з автографом автора або фотопазл сімейної хроніки.
- Подарунки-враження. Найлегший спосіб вразити людину – подарувати їй, наприклад, квиток на концерт улюбленого гурту чи довгоочікувану виставу. Подумайте про оперу, балет, стендапи та інші заходи, які отримувачу подарунка було б цікаво відвідати. Єдине – дарувати слід одразу два квитки, аби людина не почувалася самотньою.
- Списки бажань. Все геніальне просте. Запитайте, чи веде людина список бажань. Напевно, у кожного є річ, яку б хотілося мати, але шкода коштів. Наприклад, це може бути посуд незвичної форми, масажер для очей, смартгодинник тощо.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.