Напій №1. Які важливі рішення приймали українські підприємці цього року під час кава-брейків
Категорія
BrandVoice
Дата

Напій №1. Які важливі рішення приймали українські підприємці цього року під час кава-брейків

3 хв читання

Напій, багатий на антиоксиданти. Напій, що допомагає захистити наші клітини від токсинів, хімікатів і запалення. І врешті-решт просто смачний традиційний ранковий ритуал. Про що це? Звичайно, про каву. Результати дослідження, опубліковані в журналі Annals of Internal Medicine, показали, що споживання до трьох чашок кави на день зменшує ризик смерті від серцевих захворювань. Дослідники спостерігали за більш ніж 500 000 людей в 10 європейських країнах протягом 16 років

За даними Міжнародної організації кави, найбільше кави на душу населення вживають у Фінляндії. Кожен житель цієї країни випиває в середньому 12 кг напою щорічно. Українці споживають до 15 чашок на тиждень. 

Але іноді здається, що каву створили спеціально для ділового світу. Бо саме за кавою підприємці та керівники передових компаній зустрічаються з потенційними клієнтами, домовляються про співпрацю й підписують великі угоди. Ми розпитали топ-керівників великих українських компаній про доленосні рішення, які їм довелось прийняти під час кава-брейків цього року. 

Олена Вовк, співвласниця Enzym Group

Напій №1. Які важливі рішення приймали українські підприємці цього року під час кава-брейків /Фото 1

Олена Вовк, співвласниця Enzym Group

Кава надзвичайно важлива для мене зранку. Я пʼю її у повній тиші, поки всі сплять, читаючи новини і плануючи свій графік. Це задає тон і вектор на весь день.

Для команди Enzym Group кава теж відіграє важливу роль. Настільки важливу, що у цьому році ми вирішили приділити більше уваги якості офісної кави та провели дегустацію, де кожен проголосував за найкращий смак. 

2023-й взагалі став для нашої компанії роком прокачування м’яза життєстійкості. Ми працювали над ефективністю основного бізнесу та активно виходили на нові ринки з інноваційними продуктами. Без підзарядки та кавових перерв пройти такі складні процеси, здається, неможливо.

А ще під час мого навчання у Stanford цьогоріч вкотре переконалася, що американська кава програє тій, що ми пʼємо в Україні. По завершенні навчального курсу ми з колегою – топменеджером з українського Raiffeisen Bank Енкелейдом Зотаєм – запросили однокурсників на каву в Україну. Енкелейд з Албанії, у них культура кави на доволі високому рівні, але він все одно відзначає, що в Україні – один з найкращих напоїв у світі. 

Інноваційна кавомашина WMF Perfection

Ідеальна кава у вас в офісі або вдома можлива! Німецький преміальний бренд WMF запустив в Україні серію інноваційних кавомашин WMF Perfection.

WMF Perfection

При розробці цієї серії домашніх кавомашин компанія використала свій багаторічний досвід роботи з професійною технікою. Тож кожна кавомашина WMF Perfection це:

☕️ до 21 рецепта улюбленої кави,

☕️ кілька параметрів налаштування інгредієнтів (5 ступенів помелу, налаштування молока/пінки),

☕️ запатентований металевий заварювальний блок,

☕️ оптимізований термоблок для ідеальної температури кави,

☕️ запатентована технологія зниження рівня шуму,

☕️ персоналізація (до 16 профілів користувачів).

WMF Perfection

Оптимізований термоблок для ідеальної температури кави

WMF Perfection

Запатентований металевий заварювальний блок

WMF Perfection

До 21 рецепту улюбленої кави

WMF Perfection
WMF Perfection

Кілька параметрів налаштування інгредієнтів

Попередній слайд
Наступний слайд

Нова серія кавомашин WMF Perfection в Україні ексклюзивно представлена в мережі магазинів COMFY

Дізнайся більше про ідеальну каву на Comfy.ua.

Антон Поліщук, Executive Director компанії Promodo

Напій №1. Які важливі рішення приймали українські підприємці цього року під час кава-брейків /Фото 2

Антон Поліщук, Executive Director компанії Promodo

Я пʼю каву щодня по два-три рази, тож більшість доленосних зустрічей були саме за нею. А оскільки цьогоріч ми зростали найактивніше за всю історію компанії, то кави було дійсно багато. За кавою ми приймали рішення виділити в окремий проєкт розвиток компанії за кордоном, вкласти великі інвестиції в інфраструктуру, продукти або напрями, майже на всіх співбесідах я був також з кавою.   

Не виключення – й зустрічі з важливими партнерами. Зазвичай ми підбираємо нові кавʼярні, де в першу чергу обговорюємо не роботу, а смак кави, і те, наскільки еспресо близьке до оцінки 5.0. Сьогодні в моєму списку лише три кавʼярні в Україні та Європі з оцінкою 4.9 – тобто з майже бездоганним еспресо. 

Безумовно, кава зі мною щодня. Це більше схоже на ритуал – можливість сконцентруватися на смаку, ароматі, кожному ковтку.

Зазвичай я пʼю першу каву за дві години після пробудження – спочатку ранкова прогулянка 30 хвилин, холодний душ і вже потім кава. Еспресо для мене – форма короткої, але водночас глибокої медитації і натхнення. 

Про бренд WMF

WMF – німецький преміальний бренд посуду та техніки для кухні, який цього року святкує 170 років. WMF задає високі стандарти інноваційного дизайну, ідеальної функціональності та високої якості кулінарних вражень. Продукція бренду вносить нотку елегантності та досконалості в кожну мить життя клієнта. Від стильних столових приборів і графинів до столових аксесуарів і домашніх гаджетів, кожен продукт WMF додає щось особливе в ці моменти. 

В Україні бренд ексклюзивно представлений в мережі магазинів COMFY.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.