Serena 1881
Категорія
Партнерський матеріал
Дата

Розвиток бізнесу: від середньовіччя до сучасності

2 хв читання

Є бізнеси з історією, які попри все переживають будь-які складні часи та передаються з покоління в покоління. Такі бізнеси стають легендами, про них пишуть книги, знімають фільми та наводять у приклад. І сьогодні ми поговоримо про один із таких бізнесів, чия історія сягає від часів середньовіччя до наших днів.

Ця історія почалася давно, у XIV столітті у Венеції – в епоху Відродження, коли на світ з’являлися світові досягнення в музиці, філософії, літературі… Саме в цю епоху утворилась аристократична родина Serena. В 1390 році вона була зареєстрована як член Венеційської аристократії. Родина займалася бізнесом із виробництва скла: у ті часи це був один із найприбутковіших видів бізнесу. Адже скло коштувало дуже дорого, і його могли дозволити собі лише одиниці.

А в 1881 році родина створила виноробню Vinicola Serena. Засновником став Педро Серена. В кінці ХІХ сторіччя виноробень було не так багато, як зараз. Бум почався в 1950-ті роки. Найважчий період бізнесу для виноробні був з початком Першої і до кінця Другої світових воєн. Але родина впоралась, адже на той час молоді діти власника Луджиано (шість доньок та три сина) допомагали в цій справі, і вся сім’я була налаштована зберегти та розвинути бізнес. Обов’язки в родині щодо бізнесу завжди розподіляли, враховуючи схильності та вміння: комусь краще давалась адміністративна робота, комусь креативна тощо. В 1986 році настав другий складний період для винної індустрії. Тоді родина почала продавати вино у пляшках, до цього ж продажі здійснювались у кегах. У 2004 році родина здійснила другий прорив, коли почала брати участь у спеціалізованих ярмарках по всій Європі. Третій раз, коли компанія зіштовхнулась із великими труднощами, був 2020 рік, пандемія. І тоді вони знайшли вихід: змінили маркетинговий підхід та змістили фокус із HoReCa на інші місця продажу, адже від пандемії канали HoReCa дуже сильно постраждали. Також компанія підтримала своїх співробітників у цей надскладний час. У той момент було важко дивитись у майбутнє, тому зосередились на тут і зараз із вірою, що нормальне життя обов’язково повернеться.

Serena 1881

На своє 140-річчя Serena випустила бренд Serena 1881, більшу частину якого складають ігристі вина. Бренд Serena 1881 надихнув сім’ю повернутися до витоків і співпрацювати з Академією мистецтв та відкрити набір серед своїх найперспективніших студентів: амбітний проєкт, створення пляшки, яка розповідає про історію та цінності. Так, дизайн пляшки Serena 1881 створили саме студенти Академії мистецтв. А тонкі лінії на ній символізують пʼять поколінь родини, що створювала цю виноробню.

Дизайн пляшки Serena 1881

Дизайн пляшки Serena 1881

Сенс, закладений у ці вина, набагато глибший, ніж може здаватись: Serena 1881 є вираженням особистості людини, тому що вибір, який ми робимо щодня, визначає нас.

Тому ми подаємо до столу вино, насичене духом безпеки, незалежності та цінностей. Кожна пляшка – це відкриття смаку та елегантності. 

Бренд Serena 1881 присвячений людям, які обирають насолоджуватися моментами з родиною або розважатися з друзями, вирушити в авантюрну подорож або залишитися вдома, читаючи книгу під ковдрою, робити кар’єру або бути домогосподаркою. Адже Serena 1881 – це універсальне ігристе вино, яке чудово пасує як для вечірки, так і для сімейної вечері. Легке, наповнене духом впевненості та незалежності. Кожен ковток розкриває неповторний смак та елегантність – саме таким воно було задумано венеційською родиною Serena 140 років тому. П’ять поколінь родини вдосконалювали своє вино, дотримуючись цінностей: традиції, територія, прозорість, стійкість та якість, щоб зараз ви могли смакувати його таким, яким воно є.

Serena 1881

Бренд Serena 1881 присвячений людям, які обирають насолоджуватися моментами

Serena 1881

Бренд Serena 1881 присвячений людям, які обирають насолоджуватися моментами

Попередній слайд
Наступний слайд

Компанія Serena – це не просто винна компанія, а з ідентичністю, що відображає історичне походження. Це приклад бізнесу, який долає всі перешкоди і для якого кризи – це нові можливості.

Розвиток бізнесу: від середньовіччя до сучасності /Фото 1

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.