Є бізнеси з історією, які попри все переживають будь-які складні часи та передаються з покоління в покоління. Такі бізнеси стають легендами, про них пишуть книги, знімають фільми та наводять у приклад. І сьогодні ми поговоримо про один із таких бізнесів, чия історія сягає від часів середньовіччя до наших днів.
Ця історія почалася давно, у XIV столітті у Венеції – в епоху Відродження, коли на світ з’являлися світові досягнення в музиці, філософії, літературі… Саме в цю епоху утворилась аристократична родина Serena. В 1390 році вона була зареєстрована як член Венеційської аристократії. Родина займалася бізнесом із виробництва скла: у ті часи це був один із найприбутковіших видів бізнесу. Адже скло коштувало дуже дорого, і його могли дозволити собі лише одиниці.
А в 1881 році родина створила виноробню Vinicola Serena. Засновником став Педро Серена. В кінці ХІХ сторіччя виноробень було не так багато, як зараз. Бум почався в 1950-ті роки. Найважчий період бізнесу для виноробні був з початком Першої і до кінця Другої світових воєн. Але родина впоралась, адже на той час молоді діти власника Луджиано (шість доньок та три сина) допомагали в цій справі, і вся сім’я була налаштована зберегти та розвинути бізнес. Обов’язки в родині щодо бізнесу завжди розподіляли, враховуючи схильності та вміння: комусь краще давалась адміністративна робота, комусь креативна тощо. В 1986 році настав другий складний період для винної індустрії. Тоді родина почала продавати вино у пляшках, до цього ж продажі здійснювались у кегах. У 2004 році родина здійснила другий прорив, коли почала брати участь у спеціалізованих ярмарках по всій Європі. Третій раз, коли компанія зіштовхнулась із великими труднощами, був 2020 рік, пандемія. І тоді вони знайшли вихід: змінили маркетинговий підхід та змістили фокус із HoReCa на інші місця продажу, адже від пандемії канали HoReCa дуже сильно постраждали. Також компанія підтримала своїх співробітників у цей надскладний час. У той момент було важко дивитись у майбутнє, тому зосередились на тут і зараз із вірою, що нормальне життя обов’язково повернеться.
На своє 140-річчя Serena випустила бренд Serena 1881, більшу частину якого складають ігристі вина. Бренд Serena 1881 надихнув сім’ю повернутися до витоків і співпрацювати з Академією мистецтв та відкрити набір серед своїх найперспективніших студентів: амбітний проєкт, створення пляшки, яка розповідає про історію та цінності. Так, дизайн пляшки Serena 1881 створили саме студенти Академії мистецтв. А тонкі лінії на ній символізують пʼять поколінь родини, що створювала цю виноробню.
Сенс, закладений у ці вина, набагато глибший, ніж може здаватись: Serena 1881 є вираженням особистості людини, тому що вибір, який ми робимо щодня, визначає нас.
Тому ми подаємо до столу вино, насичене духом безпеки, незалежності та цінностей. Кожна пляшка – це відкриття смаку та елегантності.
Бренд Serena 1881 присвячений людям, які обирають насолоджуватися моментами з родиною або розважатися з друзями, вирушити в авантюрну подорож або залишитися вдома, читаючи книгу під ковдрою, робити кар’єру або бути домогосподаркою. Адже Serena 1881 – це універсальне ігристе вино, яке чудово пасує як для вечірки, так і для сімейної вечері. Легке, наповнене духом впевненості та незалежності. Кожен ковток розкриває неповторний смак та елегантність – саме таким воно було задумано венеційською родиною Serena 140 років тому. П’ять поколінь родини вдосконалювали своє вино, дотримуючись цінностей: традиції, територія, прозорість, стійкість та якість, щоб зараз ви могли смакувати його таким, яким воно є.
Компанія Serena – це не просто винна компанія, а з ідентичністю, що відображає історичне походження. Це приклад бізнесу, який долає всі перешкоди і для якого кризи – це нові можливості.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.