Категорія
Партнерський матеріал
Дата

Data Analytics & AI Summit 2024. 9–18 липня 2024. Для тих, хто прагне трансформацій

2 хв читання

Data Analytics & AI Summit 2024. 9–18 липня 2024. /надано пресслужбою

Data Analytics & AI Summit 2024. 9–18 липня 2024. Фото надано пресслужбою

З 9 по 18 липня відбудеться онлайн-саміт «Data Analytics & AI Summit 2024 – Українські історії успіху». Івент організовує ІТ-консалтингова компанія RBC Group, що впроваджує сучасні системи бізнес-аналітики, інтеграції та управління даними, штучного інтелекту та розширеної аналітики.

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

Виклики, спричинені збройною агресією РФ проти України, вимагають від бізнесу нетривіальних рішень, що пришвидшують реакції на зміни середовища, зменшують непродуктивні витрати та підвищують ефективність усіх ключових процесів. Стрімкий розвиток технологій штучного інтелекту та дата-аналітики відкриває бізнесу нові можливості, завдяки яким можна перетворити дані компанії на інтерактивне інформаційне середовище для швидкого прийняття обґрунтованих рішень. Водночас технології штучного інтелекту дають змогу керівникам стати експертами з аналізу даних та навіть прогнозувати майбутнє. 

Компанії, які прагнуть стабільно розвиватися та конкурувати, повинні забезпечити ефективне використання власних і зовнішніх даних як базову функцію бізнесу, що забезпечує прийняття рішень усіма підрозділами на основі даних.

Ці питання становитимуть порядок денний саміту «Data Analytics & AI Summit 2024 – Українські історії успіху». «Родзинка» заходу – реальні кейси у таких галузях: роздрібна торгівля, виробництво та дистрибуція, державне управління, банки та фармацевтика.

Буде розглянуто та досліджено понад 15 кейсів та історій успіху, зокрема, досвід таких компаній:

Prozorro.Продажі

DREAM

Укргазбанк

«Аптека АНЦ»

Acino

Zeppelin 

Transparency International Ukraine

«Файно Маркет»

НАІС.

Ці практичні знання будуть корисні CEO, CMO, CFO, CIO, CDTO, дата-аналітикам комерційних компаній та державних установ. 

Своїм досвідом впровадження рішень з дата-аналітики, штучного інтелекту, інтеграції та управління даними в своїх організаціях поділяться провідні фахівці бізнесу та державного сектору України.

Детальна програма заходу та розклад тут.

Спікери онлайн-саміту «Data Analytics & AI Summit 2024 – Українські історії успіху»

Спікери онлайн-саміту «Data Analytics & AI Summit 2024 – Українські історії успіху»

Про сучасну бізнес-аналітику, її принципи та значення для бізнесу в перший день саміту розкаже Христина Вітюк, Channel Аccount Еxecutive в Qlik, а також команда RBC Group:

  • Влад Сластьон, директор із продажів;
  • Дмитро Замуренко, виконавчий директор;
  • Ігор Філіпенко, директор департаменту розширеної аналітики.

Учасники саміту дізнаються, де в бізнес-аналітиці працюючі рішення, як за допомогою штучного інтелекту працювати з клієнтами, прогнозувати продажі та покращувати лояльність персоналу. 

Темою другого дня саміту стане дата-аналітика у державному секторі України. Спікерами стануть:

  • Антон Порецьков, керуючий партнер RBC Group;
  • Сергій Павлюк, керівник проєкту BI Prozorro;
  • Андрій Салій, СРІ в «Prozorro.Продажі»;
  • Андрій Газін, Senior Data Support Manager в Open Contracting Partnership;
  • Євген Варченко, провідний аналітик програмного забезпечення та мультимедіа ДП «Національні інформаційні системи»;
  • Микола Приходько, заступник начальника управління економічного аналізу та управлінської звітності фінансового департаменту «Укргазбанк».

Учасники зрозуміють, які інструменти слід використовувати для побудови довіри до автоматизованих систем у публічному секторі, а також як створювати працюючі дашборди для звітності й пошуку інсайтів.

Третій день саміту буде присвячено дата-аналітиці в роздрібній торгівлі. Серед спікерів цього дня:

  • Наталія Хомік, директор з маркетингу в «Територія мінімальних цін»;
  • Дмитро Сарваді, ІТ-директор у «Файно маркет»;
  • Андрій Гончаренко, ІТ-директор в «Аптека АНЦ»;
  • Торахмет Мадіяр Галимжанули, керівник відділу бізнес-аналітики в «Єврофарма».

Спікери розкажуть про нюанси ефективної сегментації клієнтської бази для кращого розуміння потреб різноманітних груп клієнтів, використання аналітики для оптимізації електронної комерції, черг на касах, вибору місця розташування торговельних точок. 

У четвертий день саміту буде обговорено тему дата-аналітики у виробництві та дистрибуції. Серед спікерів будуть:

  • Олександр Родіонов, директор із сервісу в компанії RBC;
  • Владислав Антонов, Product owner BI-системи в «Новий стиль»;
  • Роман Білей, Application Development Manager в Zeppelin;
  • Михайло Ячник, менеджер з архітектури систем звітності в Acino.

Експерти поділяться знаннями про інструменти для аналізу закупівельної діяльності, виробництва, HR, продажів і дистрибуції, а також розкажуть про специфіку підготовки даних та автоматизацію конвеєру роботи з даними. 

Після закінчення виступів передбачено обговорення з експертами – вони відповідатимуть на запитання слухачів.

Організатори дають змогу зареєструватися на всі дні саміту або вибірково лише на певні дні. Для цього потрібно заповнити форму, розташовану під програмою відповідного дня. 

Детальна програма заходу та розклад тут.

Організатор заходу – RBC Group, провідна ІТ-консалтингова компанія на ринку, що працює у понад 23 країнах. Із 2008 року компанія реалізувала понад 1500 успішних проєктів як у великих холдингах, так і в невеликих компаніях у галузях роздрібної торгівлі, дистрибуції, FMCG, фармацевтики, банківської справи, промислового виробництва, телекомунікацій, державного управління тощо.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.