У 2024 році власники компаній і маркетинг-директори стикаються з новими викликами: виснаженням команд, кадровим голодом і черговою трансформацією маркетингових платформ, щоб відповідати новим запитам від українського суспільства на безпеку, емпатію, інклюзивність, адаптацію ветеранів і впровадження соціальних програм. Відповіді на складні питання сучасних реалій шукатимуть експерти 17-го Українського маркетинг-форуму
Головна тема події – «Живучі. Природа стійкості українського бізнесу»
Загалом на Українському маркетинг-форумі виступить понад 70 спікерів – ключових гравців ринків і найкращих експертів з маркетингу. Очікується більше 500 учасників – топменеджерів і власників українських та міжнародних бізнесів. Своїми кейсами поділяться такі компанії, як: EVA, Fishka, Tabletki.ua, Yasno, NOVA («Нова пошта»), «Укрзалізниця», «Сільпо», Uklon, ПУМБ, «INTERTOP Україна», «Епіцентр К», KIDDISVIT, MauDau, Apteka 9-1-1, MacPaw, Gunia Project та інші.
Серед ключових тем форуму – непростий шлях міжнародної трансформації українського бізнесу, принципи життєздатного лідерства, нові маркетингові стратегії і дієві комунікації в умовах війни, нові споживчі тренди, креативний підхід до проведення зборів і зміни на рекламному ринку.
Своїми думками поділяться власники та перші особи українських компаній, які адаптувалися до нових реалій і продовжують рухатися вперед:
- Олена Вовк, співвласниця біотехнологічної компанії Enzym Group і петфуд-виробника Kormotech.
- Ростислав Вовк, СЕО та співвласник Kormotech.
- Вячеслав Климов, співзасновник групи компаній NOVA («Нова пошта»).
- Борис Шестопалов, співвласник і генеральний директор групи компаній HD-group, співвласник GFS Group.
- Сергій Коваленко, CEO Yasno.
- Ольга Руднєва, CEO та співзасновниця Superhumans Center.
- Євген Муравщик, співзасновник Tabletki.ua.
- Ніна Домбровська, співзасновниця Beehive Cosmetics.
- Ольга Овчиннікова, співвласниця та маркетинг-директорка компанії KIDDISVIT.
- Аліна Качоровська, співзасновниця і CEO холдингу Kacho Group.
- Катерина Возіанова, засновниця брендів Indposhiv та Heroism.
- Ельвіра Дамірова (Гасанова), CEO брендів GASANOVA та DAMIRLI.
Свіжі кейси під гаслом «Не нити, а робити» на події представлять маркетинг- і бренд-лідери таких українських компаній:
- Ірина Шинкаренко, заступниця голови ТОВ «Епіцентр К» з реклами, маркетингу, зв’язків з громадськістю та ЗМІ.
- Ганна Гришина, директорка з маркетингу ТОВ «РУШ» (EVA та EVA.UA).
- Олег Шмуляєв, заступник голови правління МХП з маркетингу.
- Марія Самплавська, маркетинг-директорка «INTERTOP Україна».
- Катерина Огуряєва, директорка з маркетингу «Сільпо».
- Сергій Костя, регіональний маркетинг-директор Bolt у країнах Східної Європи та Азії.
- Тетяна Іванцова, директорка з маркетингу винно-коньячного напряму Bayadera Group.
- Вікторія Ковальова, Head of Product and Brand Marketing в Uklon.
- Оксана Слюсарчук, керівниця відділу маркетингу Philips Ukraine.
- Ксенія Сікорська, маркетинг-директорка ПУМБ.
- Ольга Румянцева, Chief Marketing Officer MAUDAU.
- Денис Суділковський, бренд- і бізнес-директор ЛУН, директор з інновацій Projector AI Lab.
- Юлія Клименюк, маркетинг-директорка Apteka 9-1-1.
- Дмитро Осіюк, керівник сервісу аналітичних рішень у MacPaw.
- Олена Мартинова, директорка з маркетингу медіакомпанії Starlight Media.
- Лідія Паньків, маркетинг-директорка телеканалу СТБ.
- Володимир Соболев, маркетинг-директор «Ковальська».
- Тетяна Юрчишина, директорка з маркетингу «Київстару» на B2B-ринку.
- Ігор Блистів, маркетинг-директор і директор з інновацій компанії Kormotech.
- Борис Цомая, маркетинг-директор «Meest ПОШТА».
Комунікаційними історіями поділяться:
- Катерина Співакова, директорка з комунікацій і регуляторного забезпечення Kernel.
- Олена Плахова, директорка з управління репутацією групи компаній NOVA («Нова пошта»).
- Олександр Шевченко, керівник з комунікацій пасажирського напряму «Укрзалізниці».
Вперше на УМФ – сесія Валерії Толочиної, Global Chief Marketing Officer MEGOGO, про креативні збори як український феномен. Про свої інсайти, підходи до креативу та помилки з маркетологами розкажуть:
- Антон Тимошенко, стендап-комік, учасник «Підпільного стендапу».
- Василь Байдак, комік і волонтер.
- Марк Куцевалов, комік, учасник «Ліги сміху».
Окрім цього, під час Українського маркетинг-форуму відбудеться велика дискусія «Український рекламний ринок 2024: бренди, гроші, люди» з Максимом Лазебником, генеральним директором Всеукраїнської рекламної коаліції.
Дізнатися про споживачів і те, як війна впливає на споживчі та культурні тренди Gen X, міленіалів і Gen Z, можна буде зі спеціального дослідження Gradus Research, яке презентує на форумі Євгенія Близнюк, соціологиня, засновниця і директорка дослідницької компанії Gradus Research.
На учасників події також чекає вечірня нетворкінгова програма, виставкова зона, де компанії продемонструють колегам власні маркетингові продукти і технічні новинки, а також дедлайн-мен, відповідальний за ефективну організацію часу в межах заходу.
Форум традиційно відбудеться у гібридному форматі (офлайн і онлайн).
Генеральними партнерами заходу стали OMD Optimum Media Ukraine, лідер у сфері рекламно-комунікаційної індустрії в Україні та світі (генеральний бізнес-партнер), найбільший оператор електронних комунікацій «Київстар» (генеральний партнер), digital-агенція Promodo (генеральний партнер з маркетингу) і компанія «VidZone Україна» (офіційний партнер з ConnectedTV).
Український маркетинг-форум – головне щорічне місце зустрічі спільноти професіоналів, які пропонують нові ідеї, розробляють стратегії та продукти і формують клієнтський досвід. Це платформа, на якій ринок обговорює порядок денний на завтра та аналізує засвоєні уроки. Ми дивимося на маркетинг з позиції першої особи та об’єднуємо найкращих. Організатор Українського маркетинг-форуму – компанія IdeasFirst.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.