Категорія
Партнерський матеріал
Дата

Живучий бізнес: не пропустіть 17-й Український маркетинг-форум вже 17–18 квітня

3 хв читання

Живучий бізнес: не пропустіть 17-й Український маркетинг-форум вже 17–18 квітня

У 2024 році власники компаній і маркетинг-директори стикаються з новими викликами: виснаженням команд, кадровим голодом і черговою трансформацією маркетингових платформ, щоб відповідати новим запитам від українського суспільства на безпеку, емпатію, інклюзивність, адаптацію ветеранів і впровадження соціальних програм. Відповіді на складні питання сучасних реалій шукатимуть експерти 17-го Українського маркетинг-форуму 

Головна тема події – «Живучі. Природа стійкості українського бізнесу»

Загалом на Українському маркетинг-форумі виступить понад 70 спікерів – ключових гравців ринків і найкращих експертів з маркетингу. Очікується більше 500 учасників – топменеджерів і власників українських та міжнародних бізнесів. Своїми кейсами поділяться такі компанії, як: EVA, Fishka, Tabletki.ua, Yasno, NOVA («Нова пошта»), «Укрзалізниця», «Сільпо», Uklon, ПУМБ, «INTERTOP Україна», «Епіцентр К», KIDDISVIT, MauDau, Apteka 9-1-1, MacPaw, Gunia Project та інші.

Серед ключових тем форуму – непростий шлях міжнародної трансформації українського бізнесу, принципи життєздатного лідерства, нові маркетингові стратегії і дієві комунікації в умовах війни, нові споживчі тренди, креативний підхід до проведення зборів і зміни на рекламному ринку.

Своїми думками поділяться власники та перші особи українських компаній, які адаптувалися до нових реалій і продовжують рухатися вперед: 

  • Олена Вовк, співвласниця біотехнологічної компанії Enzym Group і петфуд-виробника Kormotech.
  • Ростислав Вовк, СЕО та співвласник Kormotech.
  • Вячеслав Климов, співзасновник групи компаній NOVA («Нова пошта»).
  • Борис Шестопалов, співвласник і генеральний директор групи компаній HD-group, співвласник GFS Group.
  • Сергій Коваленко, CEO Yasno.
  • Ольга Руднєва, CEO та співзасновниця Superhumans Center.
  • Євген Муравщик, співзасновник Tabletki.ua.    
  • Ніна Домбровська, співзасновниця Beehive Cosmetics.
  • Ольга Овчиннікова, співвласниця та маркетинг-директорка компанії KIDDISVIT.
  • Аліна Качоровська, співзасновниця і CEO холдингу Kacho Group.
  • Катерина Возіанова, засновниця брендів Indposhiv та Heroism.
  • Ельвіра Дамірова (Гасанова), CEO брендів GASANOVA та DAMIRLI.

Свіжі кейси під гаслом «Не нити, а робити» на події представлять маркетинг- і бренд-лідери таких українських компаній:

  • Ірина Шинкаренко, заступниця голови ТОВ «Епіцентр К» з реклами, маркетингу, зв’язків з громадськістю та ЗМІ.
  • Ганна Гришина, директорка з маркетингу ТОВ «РУШ» (EVA та EVA.UA).
  • Олег Шмуляєв, заступник голови правління МХП з маркетингу.
  • Марія Самплавська, маркетинг-директорка «INTERTOP Україна».
  • Катерина Огуряєва, директорка з маркетингу «Сільпо».
  • Сергій Костя, регіональний маркетинг-директор Bolt у країнах Східної Європи та Азії.
  • Тетяна Іванцова, директорка з маркетингу винно-коньячного напряму Bayadera Group.
  • Вікторія Ковальова, Head of Product and Brand Marketing в Uklon.
  • Оксана Слюсарчук, керівниця відділу маркетингу Philips Ukraine.
  • Ксенія Сікорська, маркетинг-директорка ПУМБ.
  • Ольга Румянцева, Chief Marketing Officer MAUDAU.
  • Денис Суділковський, бренд- і бізнес-директор ЛУН, директор з інновацій Projector AI Lab.
  • Юлія Клименюк, маркетинг-директорка Apteka 9-1-1.
  • Дмитро Осіюк, керівник сервісу аналітичних рішень у MacPaw.
  • Олена Мартинова, директорка з маркетингу медіакомпанії Starlight Media.
  • Лідія Паньків, маркетинг-директорка телеканалу СТБ.
  • Володимир Соболев, маркетинг-директор «Ковальська».
  • Тетяна Юрчишина, директорка з маркетингу «Київстару» на B2B-ринку.
  • Ігор Блистів, маркетинг-директор і директор з інновацій компанії Kormotech.
  • Борис Цомая, маркетинг-директор «Meest ПОШТА».

Комунікаційними історіями поділяться:

  • Катерина Співакова, директорка з комунікацій і регуляторного забезпечення Kernel. 
  • Олена Плахова, директорка з управління репутацією групи компаній NOVA («Нова пошта»).
  • Олександр Шевченко, керівник з комунікацій пасажирського напряму «Укрзалізниці».

Вперше на УМФ – сесія Валерії Толочиної, Global Chief Marketing Officer MEGOGO, про креативні збори як український феномен. Про свої інсайти, підходи до креативу та помилки з маркетологами розкажуть:

  • Антон Тимошенко, стендап-комік, учасник «Підпільного стендапу».
  • Василь Байдак, комік і волонтер.
  • Марк Куцевалов, комік, учасник «Ліги сміху».

Окрім цього, під час Українського маркетинг-форуму відбудеться велика дискусія «Український рекламний ринок 2024: бренди, гроші, люди» з Максимом Лазебником, генеральним директором Всеукраїнської рекламної коаліції.

Дізнатися про споживачів і те, як війна впливає на споживчі та культурні тренди Gen X, міленіалів і Gen Z, можна буде зі спеціального ​​дослідження Gradus Research, яке презентує на форумі Євгенія Близнюк, соціологиня, засновниця і директорка дослідницької компанії Gradus Research.

На учасників події також чекає вечірня нетворкінгова програма, виставкова зона, де компанії продемонструють колегам власні маркетингові продукти і технічні новинки, а також дедлайн-мен, відповідальний за ефективну організацію часу в межах заходу. 

Форум традиційно відбудеться у гібридному форматі (офлайн і онлайн). 

Із докладною програмою 17-го Українського маркетинг-форуму можна ознайомитися за посиланням.

Генеральними партнерами заходу стали OMD Optimum Media Ukraine, лідер у сфері рекламно-комунікаційної індустрії в Україні та світі (генеральний бізнес-партнер), найбільший оператор електронних комунікацій «Київстар» (генеральний партнер), digital-агенція Promodo (генеральний партнер з маркетингу) і компанія «VidZone Україна» (офіційний партнер з ConnectedTV).

Український маркетинг-форум – головне щорічне місце зустрічі спільноти професіоналів, які пропонують нові ідеї, розробляють стратегії та продукти і формують клієнтський досвід. Це платформа, на якій ринок обговорює порядок денний на завтра та аналізує засвоєні уроки. Ми дивимося на маркетинг з позиції першої особи та об’єднуємо найкращих. Організатор Українського маркетинг-форуму – компанія IdeasFirst.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.