Влітку 2020-го Соколов продав свій маркетинговий стартап Maged венчурному фонду Pragmatech Євгена Сергєєва. Після закриття угоди засновник очолив стартап-студію при фонді. На початку березня 2022-го студія готувалася інвестувати у кілька нових компаній, та через напад Росії плани різко змінилися.
«Три – п’ять днів ми приходили до тями», – згадує Соколов. Оговтавшись, він поринув у новий проєкт – організований 13 українськими топменеджерами продуктових IT-компаній волонтерський фонд KOLO. За п’ять місяців зібрали 145 млн грн, на які купили дрони, тепловізори, рації та спорядження для бійців ССО. Свою роль у KOLO Соколов описує скромно: «маленький помічник». Він трохи лукавить – Соколов працює у команді, що відповідає за фандрейзинг.
Якою бачить Україну після перемоги? «Я дуже вірю в Україну як у величезний хаб, де розвиватимуться технології, зокрема й промислові».