Минулого року КВБЗ випустив 5500 вагонів. Це удвічі менше, ніж у рекордному для підприємства 2012 році, коли воно отримало $100 млн прибутку. Втрата російського ринку поставила підприємство у критичну ситуацію: у 2015 році воно випустило всього 400 вантажних вагонів і отримало 500 млн грн збитку, але потім справи налагодилися. 2019 рік КВБЗ закінчив у статусі найбільшого вагонобудівника України, утричі випередивши за кількістю випущених вагонів основного конкурента – «Дніпровагонмаш». У першій половині 2020‑го пандемія спричинила падіння виручки в 2,6 раза. Згладити втрати могли б замовлення «Укрзалізниці», але держмонополії хронічно не вистачає грошей на інвестиції, а часто змінювані керівники УЗ періодично входять у клінч з компанією Володимира Приходька.

- Категорія
- Рейтинги
- Дата