Минулого року КВБЗ випустив 5500 вагонів. Це удвічі менше, ніж у рекордному для підприємства 2012 році, коли воно отримало $100 млн прибутку. Втрата російського ринку поставила підприємство у критичну ситуацію: у 2015 році воно випустило всього 400 вантажних вагонів і отримало 500 млн грн збитку, але потім справи налагодилися. 2019 рік КВБЗ закінчив у статусі найбільшого вагонобудівника України, утричі випередивши за кількістю випущених вагонів основного конкурента – «Дніпровагонмаш». У першій половині 2020‑го пандемія спричинила падіння виручки в 2,6 раза. Згладити втрати могли б замовлення «Укрзалізниці», але держмонополії хронічно не вистачає грошей на інвестиції, а часто змінювані керівники УЗ періодично входять у клінч з компанією Володимира Приходька.
Інформація про Крюківський вагонобудівний завод
Виторг 8,3 млрд грн, машинобудування

Прибуток 829 млн грн
Профайл
Кількість працівників
5630
Керівник
Максим Крамаренко
Власник
Володимир Приходько, Олег Осиновський, Станіслав Гамзалов
Річний приріст виторгу
51%
Матеріали по темі
Поруч в рейтингу «100 найбільших приватних компаній України 2020»