Поп-виконавиця Настя Каменських (NK) має найбільшу аудиторію в Instagram – 5,2 млн підписників. Охоплення артистки на платформі за 2024 рік зросли на 36% – динаміка відновлюється після значного спаду, спричиненого тіньовими банами, зазначають у компанії співачки Nice2CU. Треки артистки стають вірусними в TikTok завдяки танцювальним трендам. Найуспішнішою стала пісня Elefante, під яку користувачі соцмережі записали сотні тисяч відео.
- Каменських здобула популярність як учасниця дуету «Потап и Настя». Проєкт проіснував з 2006 по 2017 роки. Сольну кар’єру артистка розпочала під псевдонімом NK. Менеджментом та просуванням Каменських займається її власна компанія Nice2CU.
- Героями кліпів NK ставали українські блогери-мільйонники. У відео на пісню «Попа как у Ким» в 2019-му знялися учасники проєкту «Чоткий Паца», а в кліпі «Девочки рулят» взяли участь інфлюенсерки Таня Парфільєва та Леся Нікітюк.
- У 2018-му вийшла перша пісня NK іспанською Peligroso. Трек сподобався слухачам із Латинської Америки й потрапив у міжнародні чарти Billboard і Music Choice. Друга іспаномовна пісня Elefante набрала 61 млн прослуховувань на Spotify та Apple Music разом і ввійшла у топчарти Іспанії, Італії, Латинської Америки та інших країн.
- Elefante стала вірусною в TikTok завдяки танцювальному тренду, запущеному співачкою. З 2020-го користувачі платформи зняли під офіційний звук майже 750 000 відео.
- За 2024 рік Каменських отримала 442,7 млн переглядів на платформах YouTube і YouTube Music, із них 345,8 млн забезпечила Elefante, за даними співачки. На Spotify в артистки 13 млн прослуховувань за рік, на Apple Music – 14 млн.
- Мінімальна вартість рекламної інтеграції в соцмережах співачки, за даними Nice2CU, – від $1000 за одну публікацію.
Матеріали по темі