Кияни Ольга Олейнікова й Кирило Медведєв познайомилися 2012‑го в Сіднейському університеті. А три роки по тому на них вийшов програміст Станіслав Присяжнюк, чий стартап Persollo отримав посівні інвестиції у австралійського акселератора Muru‑D. Він шукав партнерів в Австралії. Олейнікова і Медведєв приєдналися до команди, а сам Присяжнюк згодом покинув стартап заради нового проєкту.
Persollo продає софт, який допомагає компаніям підвищити продажі в соціальних мережах. Він генерує коротке посилання, яке додається під постом в Instagram і виводить користувача на оплату товару. Зручно, особливо якщо компанія працює з інфлюенсерами. За допомогою цього інструменту New Balance змогла за чотири дні реалізувати 60% нової партії кросівок у Сінгапурі. Серед клієнтів Persollo – Sony, Marie Claire, Polar, Sunglass Hut.
Олейнікова і Медведєв продають ще й аналітичні звіти, що дають змогу оцінити ефективність рекламних кампаній в Instagram. У найближчих планах – софт для TikTok і YouТube.
У 2018 році Forbes вніс Олейнікову і Медведєва в азійський список 30 Under 30.