Сергій Сивецький

29 років, Засновник марки одягу Seven Mountains

Сергій Сивецький /Фото з особистого архіву

Речі бренда Seven Mountains, який сім років тому заснував Сивецький, продаються в офіційному магазині групи «Бумбокс». Фірма виготовляє мерч для команди Андрія Хливнюка.

Seven Mountains спеціалізується на чоловічому одязі. Філософія бізнесу – поєднати утопію: масмаркет та преміальний сегменти. «У преміальному нам подобається матеріал, якість упакування, а в масмаркеті – доступність», – пояснює Сергій. Щоб домогтися цього, вони самі виробляють тканини. «Це якісні речі для тих, хто не хоче нести у світ якісь меседжі», – каже засновник PR-агентства Newsfront Володимир Дегтярьов. Проте бізнес для підприємця нині не на першому місці.

З лютого він служить у ССО. Був мінометником, кулеметником та розвідником.

Що робитиме після перемоги: «Мій наступний бізнес буде виробничим та заточеним на закордон, аби піднімати економіку країни та заводити валюту. І це буде щось важливе, те, без чого не можуть жити люди».

Поруч в рейтингу «30 до 30: обличчя майбутнього»
Участь в рейтингах